bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM exc 250 , 300 ci 450
caute potrebujem radu od Vas ... idem kupovat KTM EXC problem je vtom ze neviem co kupit kedze som nikdy nejazdil na endure... motorku si predstavujem tak aby som dobuducna uz nemusel menit za silnejsiu ... (jazdim na r6 tak nejake tie skusenosti mam ) ale velmi ma laka enduro ... ja som rozmyslal o 450 ktm exc ... pocul som ze su spolahlive a nie az tak narocne na udrzbu ale ake to je snou v praxi , ci nieje lepsie nejaka 300 2tak ,kde snou videm lahko nejake strme kopce a podobne a pocitajte stym ze ju chcem vyuzivat aj na bezne cesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 17:46 | Nahoru | #61
PetrXX> jj věřím, když já bych časem chtěl zkusit motárdový kola a přestože je na yt spousta kluků s ostrym 2t motardem a taky to musí bejt super poježdění, tak 4t na to bude přecijen o něco vhodnější...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 17:58 | Nahoru | #62

Johnny83 píše: PetrXX> jj věřím, když já bych časem chtěl zkusit motárdový kola a přestože je na yt spousta kluků s ostrym 2t motardem a taky to musí bejt super poježdění, tak 4t na to bude přecijen o něco vhodnější...


mam odzkousenou TM 300 2T na motardech a je to takovy divny. jako nejede to spatne, ale zas takova raketa na silnici to neni. je to ucukany, konstantne se s tim jet neda, porad to chce drzet u krku. motorem to nebrzdi, takze jet s tim nekde zada uz chce trochu skill, nedejboze kdyz tomu nekde zavres plyn, tak zadres ani nevis jak. nic z tohohle u 4T resit nemusis. 450 na motardech uz je vpohode, ale nejlepsi to asi bude na nejakou trat, nebo vylozene do mesta, jinak to je pak na silnici trochu vydechly. urcite to zkus, uvidis, ze te to chytne. jen si na to vyber nejakou vhodnou motorku, tj. 4T a velkej obsah. SM 4ever

KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 18:09 | Nahoru | #63
diky

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 18:20 | Nahoru | #64
K660S> jj je mi to jasný, ideální by bylo 2t do terénu a třeba huska sm610 na silnici, leč bohužel neseru prachy a v garáži mám taky omezený místo... Ale o tom motardu mluvim už asi 10 let, tak už se k tomu nějak dokopat musim

KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 19:15 | Nahoru | #65
Na asfalt urcite 4T, 2T v terenu je skvely prave pro hodne citlive ovladani (resp tim je vlastne narocnejsi) a chybi mu spodek s linearnim prubehem kroutaku, ktery na asfalt potrebujes. Kde bys normalne v terenu hrabal, dobra guma se prilepi takze kroutak prijde vhod.
Ja ted drazdim teda jen tezky SMR, ale coby asfaltovy enduro me bavi velice a ten litr mi tam pripadne tak akorat :) akorat se na tom neda jezdit pomalu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 20:06 | Nahoru | #66
Před pár lety jsem řešil stejnou otázku, jsem úplný enduro jelito, zkoušel jsem KTM SX 450 a to je tedy úplnej nesmysl, na to fakt musí bejt ruce, protože když to neumíš, je to trápení... Jenom pomyslíš na přidání plynu a už to hrabe nebo je to na zádech, všechno se to děje už od spodu, prostě peklo...
Nakonec jsem pořídil 2T 250EXC a přesto že jsem nic neuměl, motorka mi sedla daleko víc. Pod přívěrou je to hodný, ve výjezdech se nechá i podtočit, lehký, hravý, nad přívěrou to letí. Ani po těch 4 letech nemám pocit, že bych potřeboval něco silnějšího. Pořád mě neskutečně baví . Na nějaký cestování do práce a jízdu po asfaltu u obou zapomeň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 20:33 | Nahoru | #67
doucha> super povedz mi prosim kied si kupoval tu 250 2t kupoval si ju od ruky a aky rocnik ? a co sa tyka za 4 roky aku si pytala udrzbu

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

7.9.2017 v 20:58 | Nahoru | #68
pendulum25> Teď když se ptáš, tak jsem zjistil, že jí mám už 5 let .. Mám 2009 kupoval jsem 3 roky starou, měla najeto 90mth a 2.píst. Teď mám 210mth, při 180 byl preventivně měněný píst. Spojka je pořád po původním majiteli, Válec původní. Jedinej problém byl, že mi fouklo těsnění pod válcem a tekla voda. Bylo to v létě a docela jsem to trápil a jak nemáš pojem o teplotě vody tak to asi zavařilo a fouklo to těsnění. Jinak měním olej po 6ti mth, občas kouknu pod víko altíku vyčistím, vyperu filtr, prostě běžná údržba.

2 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 09:34 | Nahoru | #69
K660S > s tím zadřením po zavření plynu u 2T bych to neviděl tak černě, nedovedu si moc představit, jak dlouho bys musel tím motorem brzdit, abys nezpomalil natolik, že bys zas přidal plyn nebo nezmáčkl spojku, aby to brčelo na volnoběh. Mám teď berga TE250 a občas s tím taky musím na silnici, třeba na pumpu a i po té silnici se mi s tím jezdí moc pěkně, skoro bych až řekl úplnej opak toho, co popisuješ ty a hrozně rád bych to zkusil i na motárdech, je to strašně hravy. Ale k tomu asi nedojde, ještě bych pak mohl zjistit, že se mi na tom jezdí líp, jak na VORovi a to bych mu (a hlavně sobě, po tom čase, co jsem strávil údržbou) nemohl udělat

pendulum25 > vrátím se k zadání tohoto tématu: nejezdil jsi enduro, chceš motorku na delší dobu, do kopců i normální silnice. To znamená, že potřebuješ dual sport: Yamaha WR250R, Suzuki DR350, KTM 690 Enduro R. Tyhle motorky snesou hrubší zacházení a otloukání v lese a přesto tě dobře povozí i po silnici. Nevýhodou v lese bude vyšší váha, která tě bude unavovat, když budeš motorku zvedat potom, co ti upadne.
S EXC a srovnatelnejma motorkama jinejch značek (Gas, Beta, Husaberg, ...) ať už 2T nebo 4T nebudeš chtít jezdit v lese a pak na silnici, protože na ježdění do lesa dáš drapáky, sundáš blinkry, zrcátka, možná dokonce i zadní světlo, abys to v lese hned nerozbil a motorka bude furt zasraná. No jezdi s tím posilnici
Anebo běž fakt do ostré, ale před tím, než něco koupíš vyzkoušej několik různých motorek (různy objemy, 2T i 4T) a ta, která ti sedne, tu kup (já objel 5 motorek, než jednu koupil). Náklady na údržbu se ti nevyhnou, ale za jak dlouho, to bude záležet na tom, jak moc najezdíš. Když si vyjedeš každej druhej víkend na 2 hoďky do lesa, tak myslím nebudeš muset skoro nic řešit několik let. Na motorky do 10ti let stáří se dají celkem dobře sehnat díly. Do starší bych už asi moc nešel.
Můj vývoj byl Honda XL125 1985, Yamaha WR250R 2008, Husaberg TE250 2012 s 300mth. V zimě se motoru podívám na zoubek. Co vím, že je teď špatně je spojkovej koš. Nevypíná spojka.

Naposledy editováno 08.09.2017 16:14:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 10:21 | Nahoru | #70
klubko> ještě bych do výběru zahrnul drz 400, crf 250l a klx 250, mně osobně se pak víc líbí starší 300, ale tam nevim jak je to s údržbou a dílama, moc jich asi nebude... jinak co ten VOR? dělaj se na to ještě vůbec náhradní díly? jeden kluk mi ho nabízel výměnou za zxr, ale neměl jsem odvahu, kladivo to asi bude dobrý, ale servisu bych se bál

Naposledy editováno 08.09.2017 10:21:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 10:47 | Nahoru | #71
klubko> to zadreni 2T vidim na kombinaci jizdy po zadnim a zaklapnuti, 4t mas konstantne mazanej kanalky, u 2t se prelije olej ve vane, pak to zavres a IMO pruser na ceste.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 11:02 | Nahoru | #72
PetrXX> no nedoporučuje se ani dlouhá jízda z kopce na volnoběh, ale měl bys občas vrknout plynem aspoň přes spojku, myslim že jsem to kdysi někde četl... nový KTM a HSQ se vstřikovánim a oddělenym mazánim už to maj vyřešený

KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 11:14 | Nahoru | #73
Tak ono vubec jizda z kopce se zarazenou rychlosti bez plynu je spatne, jednak hrozi zaduseni motoru kdyz zabrzdis zadni a druhak zadni kolo porad "taha" motorku, nejlepsi je z kopce jedine se spojkou a krasne si kontrolovat predek i zadek podle potreby, tedy pokud nesjizdis pod plynem.
Ja si jizdu z kopce vzdycky maximalne vychutnal prave bez brzdenyho zadku, u lehkeho 2T to je proste bozi. A uplne nejlepsi je na kopci vypnout motor a seskakat kopec uplne potichu :) skoda ze e-biky jsou porad v plenkach, jinak bych ho uz mel. Stacilo mi na tom sedet, proste horsky kolo.

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 11:15 | Nahoru | #74
To stim zadřením je to obecně blbost:)
Možná tak po 10km z kopce, ale ne po 100 metrech se zavřeným plynem.
Naopak ten dvoutakt má na volnoběh bohatou směs a spíš se zaleje svíčka olejem než že by tam žádný olej nebyl.

PetrXX> žádný olej ve vaně u 2T není, olej je rozprášen v benzínu(teda mimo stříkaček a oilmastru)

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 11:36 | Nahoru | #75
V9king> ted mi doslo co jsem napsal za hovadinu njn, patek

KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 12:05 | Nahoru | #76
vždycky to zapomenu napsat a ted to tu padlo - to, co chceš, je WR250R .. ne F! Kup 250R a budeš happy. Lehké to je prakticky jako ostrá, stejně tak vysoké, na silnici výkon celkem ok, v terénu je ho i tak až dost, servisní intervaly jak u silniční motorky. Je jich málo, protože se jich málokdo zbavuje. Dále pak DRZ400.

EXC je jednoúčelová motorka bez kompromisů. Dokonce je tak jednoúčelová, že i když vypadá stejně jako SX, tak se pro mx nehodí, až tak ne-univerzální je. A ty bys s tím chtěl na silnici.

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:10 | Nahoru | #77
dobre na silnicu ale len na 5 km denne do prace , rohodol som sa pre 250 exc-f 2008 z polska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:13 | Nahoru | #78
pendulum25> hlavně to hned dej někomu, ať se ti na to mrkne, až to přitáhneš, a nezačni na tom hned lítat... 10 let stará 250 4t může bejt pěkná past, i když bude samozřejmě závodně nejetá a po kompletní generálce motoru, jako všechny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:19 | Nahoru | #79
Johnny83> https://www.otomoto...4iY9.html#8cb72cd93d tato z polska kurwa zajebiste :D

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2017 v 13:28 | Nahoru | #80
pendulum25> tak na fotkách vypadá dobře, ale to nic neznamená, vyčistit plasty a dát nový polepy je to nejmenší... ty brejle se mi zdaj neoriginální, na to bych se zeptal, případně zda má i originály. Ideální je se domluvit s někým, kdo má stejnou motorku, aby jel za menší úplatu s tebou, může poznat už podle zvuku motoru, zda je vše ok. Nebo se s nim aspoň domluvit, jestli by ti nastartoval tu svojí, případně i nechal kousek projet, abys věděl, jak to má jet a znít. Nenašel jsem tam motohodiny, tak bych mrknul na manuál co se kdy mění a taky se na to pak zeptal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:32 | Nahoru | #81
Johnny83> jasne pojdem s niekym urcite kto sa do toho vyzna ... a 250 4T taha dobre? je to dost silne nato aby som tym vysiel aj prudke kopce? neni lepsie 250 2t ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:39 | Nahoru | #82
pendulum25> já mám zkušenost jen s kroskama 2t 125 a s EXC-F 350, HSQ te410e nepočítám. Na 250 4t jsem nejel. Ale nebál bych se že to nepojede, to vůbec ne, naopak tě to tak neutahá a vydržíš jet dýl. Mě popravdě na tý 350 chyběl takovej ten kopanec, ten WOW efekt, co ti dá 2t, i ta blbá 125 když chytla saze tak se na tom skoro nedalo udržet, ta 350 je taková traktoroidní a nezáludná, skoro by se chtělo napsat sterilní, ale jak jsem psal, zase tolik neunaví a netrestá chyby. Pro někoho to bude výhoda, pro někoho nevýhoda, proto jsou pořád ty sváry mezi táborama příznivců 2t a 4t, pravda je, že ani jedno neni lepší nebo horší, ale prostě jiný, a je na každym, co mu víc sedne.

e: ale jako i ta 350 jede moc a rozhodně na tom neni nuda, zase aby to nevyznělo, že nic kromě CR 500 v terénu nejede, takovej střelec zase nejsem, naopak to píšu z pohledu lamy

Naposledy editováno 08.09.2017 13:50:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:42 | Nahoru | #83
Johnny83> jasne ved ten co tu moto predava tak pozeram ze ma v ponuke dalsich 100 motoriek tak si unho uz vyskusam 2t a 4t tak to bude najlepsie :p:p akurat ta cesta 700 km ty vole

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:47 | Nahoru | #84
pendulum25> tak zase jestli má 100 motorek tak je šance že neodjedeš s prázdnou... ale nevim jestli bych zrovna ostrý enduro kupoval přes bazar, tam ti právě hodně řekne ta komunikace s předchozim majitelem, ze který se dá trochu poznat, jak bylo s motorkou zacházeno. Takhle vědi prd a jen tě budou přesvědčovat, jak bylo o motorku skvěle pečováno, ale předpokládám, že aspoň roční záruku ti na to nedaj nebo napřed objeď a projeď něco po okolí no, a nemusí to bejt zrovna EXC abys poznal, co ti sedne víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:53 | Nahoru | #85
Johnny83> ty vazne veris tomu, ze polskej dealer ojetych mrdek mu rekne na rovinu, jak na tom ta motorka je?
Se podivej kolik toho nabizi a nahod si scenar, po kterem odjizdis s motorkou a plnou kapsou relevantnich informaci o tom co jsi prave koupil.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:55 | Nahoru | #86
PetrXX> počkej dyť píšu že já bych přes bazar ostrou nekupoval, že vědi kulový o skutečnym stavu motorky jen ta roční záruka je blbost no, to neni ani u nový předpokládám

Naposledy editováno 08.09.2017 13:56:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:56 | Nahoru | #87
pendulum25> zacni setrit penize. Setri a stradej, barde, a mozna nebudes travit sezonu jen pohledem na rozsypanou mrdku
A jak pisou vyse, kdyz ne tuhle, kup jinou, bude z ceho vybirat. Ojete strepy se totiz prodavaji zasadne po generalce

Mimochodem, jak jsi na tom s vybavou, kdyz budes drandit ty ostre kopce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:59 | Nahoru | #88
PetrXX> prestan :D mam rezervu na generalku ... ja mam vsetko este boty mi chybaju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 13:59 | Nahoru | #89
Jonhny>

Johnny83 píše: pendulum25> ... ty brejle se mi zdaj neoriginální, na to bych se zeptal, případně zda má i originály. ....bych mrknul na manuál co se kdy mění a taky se na to pak zeptal...



Ale ptat se muzes na co chces, pson urcite poskytne relevantni odpoved :)

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 14:00 | Nahoru | #90
PetrXX> jo tohle myslíš, to jsem ještě nevěděl, že je to bazar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor


TOPlist