globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak na koupi okruhovky
 
3.9.2017 v 22:35
Tak jsem začal přemýšlet nad koupí okruhovky. A hned jsem narazil na problém. Jsou pro mě 2 možnosti. Koupit nějakou pěknou padlou a překopat a nebo koupit už hotovou okruhovku. V tom druhém případě mě vrtá hlavou, jak to děláte vy při nákupu? Jak motorku projet když není na značkách a způsobilá k jízdě. Proč mám pocit, že všichni co okruhovku prodávají tak už musí být vyběhaná. Jak to udělat abych nekoupil zajíce v pytli. Už jsem kupoval několik motorek, ale nikdy ne okruhovku. U staršího náčiní ta nejistota bude vždy, ale u okruhovky to musí být ještě horší. Já vím, že nejlepší motorka je nová motorka. Ale mě to finance nedovolí.

Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 05:42 | Nahoru | #1
Promiň mi ten spam, ale při výběru nicku jsi neměl šťastnou ruku

Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 06:18 | Nahoru | #2
Spolehnout se na reference, doufat, že tě při zkušební jízdě nechytěj, domluvit se s majitelem na okruhu nebo záruce, ale všechny tyto alternativy jsou na nic, posrat se může cokoliv, kdykoliv. Bouračka je to samý. Takže hlavně dobrou intuici a nekupovat nic co nechytne...

1 reakcí na tento příspěvek Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 07:46 | Nahoru | #3
jako vždy to bude sázka do loterie, u okruhovky to platí dvojnásob. Kamarád koupil R6 08, všechno super, motor šlapal, žádné pazvuky...první volné jízdy a vysypaná převodka a pak celková oprava za 60tis., být tebou tak jsem opatrnej osobně bych raději koupil úplnou jebku někde za 30tis., dal sezónu a hodil to do prdele....pokud už teď řešíš love, tak stejně než pár volnejch nedáš. Takovej víkend na dromu počítej min. 10tis.....co kámoši jezdí, tak klidně 100tis za rok padne jak prd....a to jezdí 1-2 do měsíce v sezóně...pořádně si to rozmysli. Raději kup motorku na silnici a občas si udělej zajeď na okruh...s motorkou můžes jezdit kolem baráku, cestovat atd. kdyžto okruhovka má jen jedno určení. Jednouše je to asi tak, že pořizovací cena stroje je jen začátek. Pneu,benzín,jízdy,servis...dost nákladnej koníček pokud to myslís trošku vážně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 09:57 | Nahoru | #4
Sonicek> Motorku na cesty mám, jen je mi jí líto tam huntovat a taky to, že když se něco nepovede tak ji uvést do originál stavu oproti "nějaké jebce na okruh" je nákladnější. Proto přemýšlím nad tím pořídit si nějakou okruhovku. Nejde mi o to, že s ní musím honit časy, jen mít nějaký nástroj na kterém to na okruhu bude lepší než s mojí stávající. Nejde mi jezdit celé víkendy na dromech prostě si zajet 10x ročně na volné jízdy a stačí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 15:01 | Nahoru | #5
Radi_m> na volné jízdy bych okruhovku nekupoval..fakt si tam nezajezdíš mezi endurama a podobně..to by okruhovka postrádala smysl...chce to agenturu...jinak,řeš to,co u normální motorky..nejlíp se s majitelem domluvit,kdy na ní pojede poslední jízdy na dromu a dojet se svést tam..ono,dá se to risknout a projet někd po okolí..jenže co poznáš,když tomu nemůžeš dát..prd...takže projít to,co klasicky ..a doufat,že motor je v cajku..jestli bude mít antihop spojku,tak věř,že ta bude před smrtí..jinak,většina okruhářú se o ty motorky stará líp,než joudové ze silnice..samo,že sou vyjímky

(reakce na) Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 15:02 | Nahoru | #6
p.a.t.r.i.k.7> a hlavně u okruhovky neřešit vzhled a nějaké ty šrámy..to mě vždy dostane ono je to i lepší..pak za tebou chodí borci a nechápou,že na takové dobité jezdíš líp než oni

(reakce na) Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 15:17 | Nahoru | #7
Radi_m> Všechno má svoje pro a proti...Když koupíš starší motorku v origo stavu, čeká tě přestrojení na lamináty a dokoupení věcí, který na těch okruhovkách už jsou a stejně nemáš záruku, že ti nepapadne motor nebo převodovka. Pokud koupíš hotovou okruhovku od někoho spolehlivýho, většinou je do ní nasypáno tolik, že se to původnímu majiteli nikdy nevrátí na prodejní ceně. Další věc je, že i když s tím "jenom" lítáš po okruhu, daleko víc potřebuješ, aby vše fungovalo na 100%, takže představa, že to bude nějaká jebka je taky ttrochu mimo - nechceš se tam zrakvit kvůli špatnýmu stavu. Kolikrát jsou v inzerátech okruhovky třeba za 2k a reálně je tam přes 1k v racing dílech a to nemluvím o daleko pravidelnějším servisu, kterým to prochází.
Přeju šťastnou ruku

Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 16:51 | Nahoru | #8
Vzhled mě ani nenapadlo řešit, nejsem nějaký pózer...chci si koupit vozítko, u kterého mě nebude štvát, že ho trápím na dromu. Nad tím, že okruhovky jsou možná v lepším stavu než normální motorky jsem taky přemýšlel. Resp. mě to napadlo. Jestli volné jízdy nebo agentury ono je to jedno. Člověk by měl podle mě dospět k tomu, že volné jízdy už pro něj nejsou a jít o level dál. Mě zatím stačí volné jízdy asi. Otázka jak dlouho. Nicméně já zase nechci s někým závodit, jen si svižně kroužit. Projít motorku klasicky pro mě není problém. Už jsem jich pár nakoupil a nikdy to nebyla špatná koupě. Jen to chce i pořádně projet, jestli motor v otáčkách nemá problém, jestli všechny rychlosti drží, jestli se nevlní, nejede předek a zadek jinou stopu, řízení klidné atd. Což já jsem zas takový, že bych okruhovku do provozu nevytáhl ani kdyby mi někdo písemně napsal, že tady mě nikdo fakt na ní nechytí. Nikdy nevíš co se stane jestli ti tam vyběhne děcko atd. Asi jedinné řešení sepsat rozumnou smlouvu a motorku projet na okruhu. Jenže kdo po sezóně bude čekat až vypíšou jízdy příští rok?
Co se týče doplňků, zatím přemýšlím tak - kapoty a přepákování. Zbytek na to moje kroužení asi není extra nutný ne?
Já vím, že spousta lidí řekne, když nemáš prachy tak co na to lezeš. Ale jde o to, že radši pořádně zatahám na okruhu a v provozu se povozím v klidu. Proto druhá motorka na okruh, která nemusím být za spousty peněz ale jen na fajn svezení.

Jak na koupi okruhovky

4.9.2017 v 19:45 | Nahoru | #9
řeším to samé, chci nějakou jebku kolem 50k na okruh, nicméně půjdu cestou asi bouračky....

Jak na koupi okruhovky

5.9.2017 v 14:55 | Nahoru | #10
Ahoj, přispěju trochu do tématu. Koupil jsem třetí okruhovku a nyní jsem šel cestou bouračky .......ale vezmu to od začátku.

První okruhovka R6 99 za třicet ( mrkni do deníku) , SSP co měl mouchy ale na začátek super jelikož taky brzy ležela a já s ní , předtím jsem jezdil na drom se sérií ale není to ono představa už jen průjezdu kačerem bez pádu není nic moc. Koupě proběhla tak, že jsme to oživili s mojí dovezenou baterkou a projel mezi paneláky v Táboře.....

Druhá okruhovka - leštěnka jelikož borec postavil motorku lehce pojezdil lehce padl, rozpadla se mu parta okruhářů a ženil se - výborná koupě. Jak tu je výše byl to top stav, nasypané okruhové věci -přepáčko, řidítka, QS atd ..... koupě a test proběhl podobně jako u první kdy sídliště a blízké okolí poskytlo asfalt. Najezdil jsem po okruhu 11 700km za tři roky a servisoval jsem pravidelně a nakonec jsem bohužel zničil převodovku ( souhra náhod a s tím jsem to prodal okruhovka s KO převodovkou a byla za pár hodin prodaná .....

Třetí okruhovka nyní se mě staví koupená bouračka z DE, za cenu vyšších investic jak je tu pospáno, oprava nehody, okruhové věci - lamino, přepáčko, GBR kryty a všecho co chci ( QS, pěna do nádrže apod) něco stojí ale za cenu 1 rok starého biku plus čerstvého motoru to prostě chci :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist