globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nezvyk při dření stupačky
26.8.2017 v 16:47
Zdravím pány i dámy,

Prosím o radu, jak si zvyknout na dření stupačky a boty o zem? V náklonu je to v pohodě, pořád se učím a trénuji, ale jakmile se dostanu do velkeho náklonu a čárnu o zem, leknu se toho pocitu v noze a uvědomění si a trochu rovnám, automaticky. Dnes mě to díky tomu vyneslo ze zatáčky a nedobrzdit, tak letim srázem dolů, chybělo půl metru, naštěstí auto v protisměru bylo daleko. Tolik dnešní štěstí, díky Bohu, teď k otázce, jak jste si zvykali vy?
Předchozí
1 2
Následující

Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 00:47 | Nahoru | #31
Vždycky mi přijde , že brousím botu a pokaždý je to jen hlásič a jen se to nese do boty . Seru na to .

Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 00:49 | Nahoru | #32
hehe , to chce chladnou hlavu :) Já dřu i na sportu a to jsem vysedlej a to jsou ty stupačky hodně vysoko :) Před pár lety se mě podařílo vzit kapotu i s motorem :D

(reakce na) Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 08:36 | Nahoru | #33

Krovak píše: Na tomto typu motorky pokud nevysedneš minimálně na půl prdele, tak to ani nepoznáš. Tím že pořádně vysedneš a zalezeš celým tělem vedle motorky ti umožní na tom vůbec rozumně jezdit, jinak to je spíš tak na rovinky



Horneta jsem nejezdil, respektive nikde v zatáčkách. Na Raptorovi mám stupny sedřené obě, slidery na botě taky a nějak to neřeším...

1 reakcí na tento příspěvek Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 10:10 | Nahoru | #34
Nečetl jsem to tu celé, ale jen bych rád poznamenal, že mě taky to škrtání trochu trápilo a vlastně někdy i bavilo. Průser je, jak začneš dřít pevnou částí stroje. Zprvu to jde a jde se tomu trochu podvolit, ale jak si začneš troufat víc a víc, je třeba změnit styl jízdy nebo optimálně typ stroje. Já pravidelně škrtal bočním stojánkem a výfukem, v extrému motorem. Vydrželo mi to 90.000 km, do doby, než to jednou nevyšlo. Asi už stárnu, ale ono se to v tom běžným provozu často nevyplácí...

Naposledy editováno 29.08.2017 15:56:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 15:00 | Nahoru | #35

Smrči-GSX-F píše: Nečetl jsem to tu celé, ale jen bych rád poznamenal, že mě taky to škrtání trochu trápilo a vlastně někdy i bavilo. Průser je, jak začneš dřít pevnou částí stroje. Zprvu to jde a jde se tomu trochu podvolit, ale jak si začneš troufat víc a víc, je třeba změnit styl jízdy nebo optimálně typ stroje. Já pravidelně škrtal bočním stojánkem a výfukem, v extrému motorem. Vydrželo mi to 90.000 km, do doby, než to jednou nevyšlo. Asi už stárnu, ale ono se to v tom běžným provozu často nevyplácí...


Nic ve zlým, ale ta fotka mi přijde z kategorie "Koukejte jak jsem to pěkně rozmrdal a nic mi není, heč!"
Kdybys tam neměl naaranžované všechny části, co z toho cestou odpadaly, včetně sebe, tak neřeknu ani slovo

edit: Chybí ti tam přední kolo, tos už nenašel?

Naposledy editováno 29.08.2017 15:01:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 15:33 | Nahoru | #36

Krovak píše: Nic ve zlým, ale ta fotka mi přijde z kategorie "Koukejte jak jsem to pěkně rozmrdal a nic mi není, heč!"
Kdybys tam neměl naaranžované všechny části, co z toho cestou odpadaly, včetně sebe, tak neřeknu ani slovo

edit: Chybí ti tam přední kolo, tos už nenašel?



K tomu nemá asi smysl se moc vyjadřovat, vážně jsem tam ze sebe nedělal modelku - popravě k tomu nebyla ani nálada, protože to byla havárka s vážným zraněním. Kolo bylo daleko za tím plotem, kam se nedalo dostat. Ten plot totiž většinu těch dílů pochytal. V těch troskách jsem hledal doklady pro potřebu PČR, vozívám je pod sedlem.
Ale máš pravdu, můj příspěvek je mimo zakladatelovo téma, tudíž se omlouvám.

(reakce na) Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 18:04 | Nahoru | #37
Smrči-GSX-F> Podle mě je příspěvek docela k tématu jako krásná ukázka proč si na škrtání stupačkou nezvykat. Jak píšeš tak za stupačkou na většině silničních strojů brzo následují nesklopné díly a pak stačí menší zhoupnutí kde se motorka o tu nesklopnou část opře a odlehčí kola a průser je na světě.

(reakce na) Nezvyk při dření stupačky

29.8.2017 v 20:59 | Nahoru | #38

Smrči-GSX-F píše: K tomu nemá asi smysl se moc vyjadřovat, vážně jsem tam ze sebe nedělal modelku - popravě k tomu nebyla ani nálada, protože to byla havárka s vážným zraněním. Kolo bylo daleko za tím plotem, kam se nedalo dostat. Ten plot totiž většinu těch dílů pochytal. V těch troskách jsem hledal doklady pro potřebu PČR, vozívám je pod sedlem.
Ale máš pravdu, můj příspěvek je mimo zakladatelovo téma, tudíž se omlouvám.


Nemusíš se urážet jak malá holka, na mě to prostě takhle zapůsobilo a co na srdci, to na klávesnici, jelikož mluvit nemůžu, bo mám zánět nosohltanu a docela kurevsky to bolí

Nezvyk při dření stupačky

1.9.2017 v 00:55 | Nahoru | #39
chce to jinou motorku nebo prepakovani. na ZX10R sem neskrtnul nikdy a to sem dal i koleno (a vysedlej jen na pul zadku a mam kratky nohy), zato treba na VFR800 nebo skutru FES250 pravidelne skrtam centralnim stojanem a to je o hubu. dokud se ti stupacka sklapi, tak ok (to je neco jako to koleno, kterym se da oprit o silnici a taky se odlehci kola, resp. motorka), ale jinak uz co tu bylo napsany... (a vyfoceny - Smrci: supr fotka )

Nezvyk při dření stupačky

10.9.2017 v 13:25 | Nahoru | #40
Zdravíčko pánové, děkuji všem za reakce, nechápal jsem, že jezdit rychle neznamená dření kolena a stupačky o silnici. Na to ještě připravený nejsem. Začnu vysedat a zkoušet a uvidím, kam to povede. Začnu hned dnes, když je krásně. :) Děkuji

(reakce na) Nezvyk při dření stupačky

7.2.2021 v 09:37 | Nahoru | #41

Mr.Dreamer píše: Najeď si na nějaký známý úsek a projeď si ho několikrát tam a z5 s tím, že si pokaždé škrtneš, zvykneš si pak velmi rychle (nebo ještě lépe okruh).
Pokud jde o škrtání nohou, to je špatnou pozicí na stupačce, stačí to dělat jako pacient tady:

PS: Myslím pozici nohy na stupačce, ne použití zadní brzdy nebo tu svižnost .

(reakce na) Nezvyk při dření stupačky

7.2.2021 v 09:53 | Nahoru | #42
Mr.Dreamer> To video co tady sdilis je supr ukazka jak mit spravne nohy na stupackach a navic je tady detailne videt pouziti zadni brzdy v zatacce kdy si jen lehce upravis rychlost na prujezd a motorka se ti navic krasne klopi dovnitr sama na rozdil od predni ktera te narovna a vyhodi ven. Ale tohle uz je o cviku ,zvyku a uceni se co si muze kazdy dovolit se svou motorkou delat. Idealni je samozrejme kvalitni motoskola. Pro me osobne to bylo prinosem, navic ucitel je muj kamos a dodnes ze me vytlouka zlozvyky ktere obcas delam. S tim skrtanim stupacek uz pocitam dopredu, bohuzel pravou stranou dru vyfukem, coz je nebezpecnejsi. Proto montuju mensi koncovku....

Nezvyk při dření stupačky

19.2.2021 v 07:51 | Nahoru | #43
To video co tady sdilis je supr ukazka jak mit spravne nohy na stupackach a navic je tady detailne videt pouziti zadni brzdy v zatacce kdy si jen lehce upravis rychlost na prujezd a motorka se ti navic krasne klopi dovnitr sama na rozdil od predni ktera te narovna a vyhodi ven. Ale tohle uz je o cviku ,zvyku a uceni se co si muze kazdy dovolit se svou motorkou delat. Idealni je samozrejme kvalitni motoskola. Pro me osobne to bylo prinosem, navic ucitel je muj kamos a dodnes ze me vytlouka zlozvyky ktere obcas delam. S tim skrtanim stupacek uz pocitam dopredu, bohuzel pravou stranou dru vyfukem, coz je nebezpecnejsi. Proto montuju mensi koncovku....

Více na: https://www.motorka...p;pgr=2#goto10194235
Copyright © Motorkari.cz

Nezvyk při dření stupačky

19.2.2021 v 08:38 | Nahoru | #44
Nikdo se nepozastavil nad srovnáním poserproužků na dvou různých gumách? Srovnávat náklon podle toho, že měl předchozí majitel žmolky až k okraji je takový... ehm, jako když si dva rybáři ukazují, jak dlouhou štiku chytli - vždy vyhraje ten, co má delší ruce .

E: váha jezdce hraje taky svou roli - lehčí jezdec může víc klopit, tlusťoch jede zatáčku na dorazech..

Naposledy editováno 19.02.2021 14:14:32
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist