bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Speed Four
Zdravim,

Tak me forum odhlasilo, kdyz jsem chtel odeslat predchozi post :/ Takze vsechno hezky jeste jednou od znova :)

Tech. udaje:
Rozpocet: 80k (kdyz to bude min, zlobit se nebudu)
Vyska: 179
Hmotnost: 79

Ted nekdy bych mel dodelat ridicak na Acko a tak premyslim, co si poridit. Jsem uplny zacatecnik, na motorce jsem nikdy nejezdil, pokud nepocitam babetu. A jak to tak byva, bohuzel nemam sebemensi tuseni, co presne chci.
V motoskole jezdim s Banditem 600. Ted hledam neco primarne na vyjezdeni, pozdeji s batuzkem.


Co vim, ze nechci:
Nechci super rychlou motorku se 100kW na trhani rychlostnich rekordu. Rekordy bych nechal na Masarykac.
Nechci ani chopper ani silnicku, na ktere se jezdi v leze.


Co by bylo fajn:
Takova ta klasika - levny provoz, spolehliva.
Dalo se na ni jet 200km v kuse (vim, ze to jde i na Fichtlu, ale tak nejak primerene pohodlne).
Dalo se na ni jezdit s batuzkem.
Kdyby obvykle byly kufry v cene (plus pro BMW).
Kdyby se mi podarilo sehnat motorku, na dyl a nemusel jsem ji za dva roky menit.

Projizdel jsem bazar a diskuse, ale jelikoz nevim, co hledam tak muzu vybirat jen na zaklade vzhledu a sympatii.
Motorky, ktere se mi libi:
Bandit GSF650
BMW R850R
BMW R1100R
Triumph Speed Four

Prvni otazka je, jestli dava smysl spis koupit novejsiho Bandita nebo 20let stary BMW.
Je vubec nejaka z nich vhodna pro zacatecnika nebo jsem uplne mimo? :)
Chapu, ze ty motorky budou asi z uplne jine "kategorie", ale bohuzel to nedovedu posoudit.
Ze seznamu vypliva, ze se mi libi nahaci, osobne bych nekdy chtel GS - proto mozna sympatie k BMW, ikdyz starym (z nejakeho duvodu tu je na foru obcas hate na BMW - nejaky realny duvod?).

Pokud muzete jakoukoliv z techto motorek porovnat s Banditem 600 bylo by to fajn :)
Je nejaka motorka v dane cenove relaci, na kterou bych se mel podivat?
Je neco, co bych mel jeste zohlednit?

Vim, ze mi poradite, ze bych si mel na kazdou z nich sednout, ale obavam se, ze vzhledem k nulovym zkusenostem poznam tak akorat prdlajz - maximalne, ze "tohle opravdu ne".

Diky moc vsem za rady, tipy, postrceni spravnym smerem :)
O.

1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

24.8.2017 v 12:50 | Nahoru | #1
Ze zmíněných motorek jsem mel jen Bandita a ze všech motorek které jsem mel byl nejhorší! Težké jak svina! Nic se nepokazilo jen jsem lil benzin a jezdil ale ta váha byla obtěžující

1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

24.8.2017 v 13:12 | Nahoru | #2
Dik moc za postreh, ten bandit 600 mi prijde i tak celkem tezky:

jinak tabulkova sucha hmotnost:
Bandit GSF600 = 197kg
Bandit GSF650 = 215kg (pro rocnik 2011+)
R850R = 218kg
R1100R = 235kg
Speed Four = 170kg

Akorat si myslim, ze pocitove to bude dost zaviset na tom, jak je vysoko teziste - je tak?

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

24.8.2017 v 13:34 | Nahoru | #3
Ten můj byl paradoxně sníženy ale ale ja mam o 10kg min než ty a rad sportovní motorky

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

24.8.2017 v 13:55 | Nahoru | #4
Ja bych to videl jinak.

Zkusenosti nemas, nekupuj si motorku na dlouho. Kup si nejakou malou lehkou (SV650, ER6n, ...), kterou prave za ten rok dva prodas za stejnou cenu a koupis si neco vetsiho, vhodnejsiho na cestovani ve dvou (jak pises). A kdyz ji polozis (zacatky jsou nekdy bolestne) tak te to nebude tak mrzet a opravis ji levne.

Btw 200km je "nic", to dam kazdou nedeli vecer kdyz se jedu vyblbnout. Kvuli tomu bych si cestovni moto nekupoval. Na ER6n se da udelat docela v poho i 600km/den (vyzkouseno po dalnici i po okreskach), a to mam 190cm.

Hate na BMW je vsude na internetu a nejen tam, ale z toho si nic nedelej. Prestoze vetsinou docela drahe, BMW jsou dobre stroje, perfektni presne na to na co jsou stavene. Ze si nekdo koupit R1200GSA a jezdi s ni jenom po dalnici neni chyba BMW.

A jak pises, na kazdou si sedni a udelej pak km, ono to "tohle opravdu ne" je docela dulezite.

Naposledy editováno 24.08.2017 13:56:27

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

25.8.2017 v 07:43 | Nahoru | #5
porovnávání je celkem těžký. za prvé jsou pocity subjektivní a za druhém vše se dá na všem, záleží na tom jak a to jsou zas ty pocity.
ze jmenovaných jsem jsem měl jen r11r. teda teď už ho mám podruhé je těžší, ale s těžištěm hodně nízko, takže to hodně pomáhá. motor je je takový Mr. Krouťák. jede pěkně šťavnatě odspodu, prostě dokonalá okresková motorka. ale jak sám píšeš, má to už nějaké roky, takže krom klasického spotřebáku Tě průběžně potkají srandy jako lanka, pryžové díly (zejména příruby vstřiků například), preventivně hned po koupi řemen altíku a palivový filtr, kontrola rozvdovky atp. Na druhou stranu nestojí to žádnou raketu ze které bys měl mít bobky
no a ikdyž to nebylo úplně mým plánem a kdybyses následně rozhodl pro 11ku (ideálně si všecky ostatní ale fakt vyzkoušej, ideálně projeď) - tak moje je k mání, podotýkám už po servise toho výše psaného a mnoho dalšího, mrkni na inzerát, když budeš chtít.
dobře vyber!

PS - r850r bych si zkusil projev motoru nemusí být špatný, ale je to 11ka s menším vrtáním, jinak stejný, pozdější modely byly teda designem podle 1150R ale motor furt stejný

Naposledy editováno 25.08.2017 07:44:33

(reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

25.8.2017 v 09:52 | Nahoru | #6
Nechci tady rozjíždět flame na téma , jestli se dá , nebo nedá začínat na litru. Já bych volil šestistovku , protože ten začátek je na takové motorce prostě příjemnější a víc si jízdu užiješ.
Pak uvidíš , kterej model ti víc sedne. Opravdu je lepší si na pár motorek sednout a ozkoušet si , která ti na první dobrou líp sedne. Furt to bude mít větší vypovídající hodnotu než anonymní rada na internetu jinýmu anonymovi...

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

25.8.2017 v 10:05 | Nahoru | #7
Do výběru ještě zkus zařadit FZ6 má modernější techniku

(reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

25.8.2017 v 11:13 | Nahoru | #8

dubaduba píše: Ze zmíněných motorek jsem mel jen Bandita a ze všech motorek které jsem mel byl nejhorší! Težké jak svina! Nic se nepokazilo jen jsem lil benzin a jezdil ale ta váha byla obtěžující



Nechápu. Mam GSF600S a úplně v klidu,teď ho nechávám přítelkyni a ta to s ním zvládá bez problému.

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

25.8.2017 v 21:27 | Nahoru | #9
Měl jsem tři Banďoury.Nic excelentního,ale nedám na ně dopustit.Nevím kolik Ti je,ale dospěješ k 12ce.Pokud nejsi pošuk co za to tahá jak prase, tak rozdíl mezi 600 a1200 je jen 20 koní.Pro mne je dnes výkon otázkou bezpečí:rychlé předjetí,rychlost do kopce naložený ve dvou atd.Váhu mota neřeš.Mám bmw gs,měřím 175 a 75kg,vozím 200kg a dávám to!Na of roud to určitë neni.Na baťůžek si zvykneš.Spíš zvaž co chceš jezdit.Třeba bude stačit i 600.

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

26.8.2017 v 08:57 | Nahoru | #10
Poslal som ti správu .

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

26.8.2017 v 10:33 | Nahoru | #11
HONDA nt650v spolehlivá nezáludná pohodlná a s kuframa.....

1 reakcí na tento příspěvek Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

27.8.2017 v 15:58 | Nahoru | #12
Taky doporučim Honda ntv650 začínal jsem na ní . Má kardan nenáročná na údržbu a dá se sehnat kolem 60 tis. takže ještě ušetříš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

27.8.2017 v 16:05 | Nahoru | #13
Maraevik> Dá sa zohnať aj oveľa-oveľa lacnejšie , jednu takú mám tu v inzercii .

Naposledy editováno 27.08.2017 16:14:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

27.8.2017 v 16:26 | Nahoru | #14
brazel> Máš pravdou že se dá sehnat i levnější ale na to že chtěl něco kolem 80 taky jde

(reakce na) Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

27.8.2017 v 16:35 | Nahoru | #15
Maraevik> Ano .
A toto by mal za polovicu a nebývam od neho úplne na konci sveta . Ani slovenskú diaľničnú známku by nepotreboval .

Zacaternik: Bandit GSF650, BMW R850R, BMW R1100R, Triumph Sp...

29.8.2017 v 12:58 | Nahoru | #16
Racionálně je na tvou situaci nejlepší nějaká levná, bezproblémová, japonská šestistovka. Takový funkční stroje se dají sehnat klidně do 50t. Takže myslím, že spíš řešíš dilema mezi rozumnou a citovou volbou a s tím ti nikdo neporadí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava spojky BMW R 850 R Pavlk 6 31.12.2023 v 18:29 TomasNBK
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes


TOPlist