bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Zdarec, máte někdo zkušenosti s odstraněním duálních brzd CBS na Honda VFR 800 Vtec? Popřípadě jak je to náročné? Můžete někdo poradit nebo dát návod? Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 22:14 | Nahoru | #1
Čau posílám drobný tip projdi si jeho deník a zkus mu napsat, mě v minulosti taky poradil....plumbum1.......nešel mě vložit odkaz

Naposledy editováno 22.08.2017 22:17:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 22:16 | Nahoru | #2
Gahan37> zkus to lip...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 22:17 | Nahoru | #3
MedWed> Zkoušel jsem 3x....jsem levej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 22:25 | Nahoru | #4

Gahan37 píše: MedWed> Zkoušel jsem 3x....jsem levej



A proto máš Hondu s CBS?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 22.8.2017 v 22:35 | Nahoru | #5
Piwell> Problém bude jinde typ motorky na to mít vliv nebude....zřejmě jsem se nepochopil s apple....
http://plumbum1.motorkari.cz
Tak schválně možná nejsem úplně ztracenej případ ....

Naposledy editováno 22.08.2017 22:39:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 23:37 | Nahoru | #6
Gahan37> jak tak ale koukám tak dotyčná osoba tady není už celkem dlouho aktivní tak nevím jestli mi přijde odpověď...

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

22.8.2017 v 23:56 | Nahoru | #7
Radi_m> Pohledam v PM možná mam na něj i mail .....

1 reakcí na tento příspěvek Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 05:21 | Nahoru | #8
Pokud zvladnes rustinu tak tady http://varadero-clu...10672&Itemid=135
jsou tam i obrazky ☺

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 07:15 | Nahoru | #9
Gahan37> To bylo jen rejpnutí ohledně CBS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 08:54 | Nahoru | #10
Piwell> Jo chápu ze to někdo nemá rad...ja beru všechno co na motorce funguje s to cbs neni úplně blby...třeba ted jsem chvilku jezdil na cb500f s abs a to mě hodně nebavilo

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 10:41 | Nahoru | #11
gerrik> EE, tohle mi nepomůže :D ale děkuji

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 10:46 | Nahoru | #12
Gahan37> Třeba já nejsem úplný odpůrce duálních brzd. Jen mě trošku štve, že vlastně třeba v náklonu když chci přibrzdit zadní kolo pod plynem tak nevím na kolik mi brzdí přední a nerad bych hodil držku na přední kolo. (pro vysvětlení lepší než ubrat plyn, je přibrzdit zadek brzdou) Někdy prostě chci dávkovat zadek a předek sám a odděleně. Řekl, bych že to mám tak 50/50 a proto bych to vyzkoušel. Já ABS nikdy neměl ani jsem nezkoušel a popravdě nevím. Na autě to dneska beru jako neodmyslitelnou součást, ale na motorce si nejsem jistý jestli bych ho chtěl....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 10:51 | Nahoru | #13
Radi_m> ono to tu přední brzo jen tak lechtá, určitě se toho neboj. Na FJR mi zadní brzda přibržďuje předek a skoro to nepoznáš... určitě bych to neodpojoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 11:36 | Nahoru | #14

dakarista píše: Radi_m> ono to tu přední brzo jen tak lechtá, určitě se toho neboj. Na FJR mi zadní brzda přibržďuje předek a skoro to nepoznáš... určitě bych to neodpojoval



Souhlasím, jezdím taky vfr 800 s duálem a žádný nebezpečí při při brzdění zadkem nehrozí. Naopak já sem s duálem spokojenej a považuju ho za přínosnou vychytávku.

Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 11:54 | Nahoru | #15
Já dual ocenil u ST1300 Pan European protože to byla pěkně těžká svině.

Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 20:17 | Nahoru | #16
rusil jsme to na svem blackovi, kdyz jsem prestavoval predek.
Neni na tom nic slozityho.
Ja to teda mel o to jednodussi ze jsem nemusel blokovat ten pistek co je na jedne z prednich brzd, kterej vlastne resi jak moc bude pribrzdovat zadek. Ja vlastne daval uplne jine predni brzdy. cili jsem celej ten system vyhazel ven.
Je to teda dost nevratnej proces, protoze ty trubicky nesly rozumne vyhodit z motorky aniz bych nemusel vyndat pul motoru. takze jsem to na hulvata vystipal ven.

Nicmene vyhaz taky vsechno pryc. veskere hadice i trubicky. Vyhod ten rozdelovac u zadni brzdy a zablokuj ten pistek u te predni brzdy. Zablokovani pistku udelas tak, ze v nem nechas brzdovou kapalinu a nasroubujes tam slepej sroub. Tak se takrka minimalizuje chod toho kyvneho brzdice. Pak od pumpy natahnes nove hadice k brzdicum.
No a pak mas dve moznosti. vlastne tri...
Bud udelas klemu z hadice i na prostredni pistek (moznost 1)
nebo se na prostredni pistek vyprdnes (moznost 2) a na odkaze ti obrazek jasne ukazuje ze prostredni pistek neni spojen s tema vetsima, cili nebude unikat brzdovka kdyz zustane nezapojen a pokud to budes chtit udelat takto tak by jsi i ten pistek mel vytahnout a nenechavat ho tam.
http://varadero-club...t=raw&Itemid=135
a nebo sroubeni pro hadici prostredniho pistku take zablokujes sroubem a v brzdici vyvrtas dirku aby ses napojil na kanalek a propojil tak vsechny pistky (varianta 3).
Ja bych volil variantu cislo 2

Zadni brzda je jednodussi... tam kdyz vyhodis ten PC ventil co ridi prozmenu pribrzdovani prednich pistku (ten malej prostredni) v zavislosti na seslapnuti zadniho pedalu , tak pak jen natahnes novou hadici od pumpy k brzdici.
A mas to hotove.
nezapomen nacpat vsude nove medene tesneni a asi budes potrebovat dvojitej banjo sroub aby se ti pod to vesly dva holendery. bud natahnes ke kazde predni brzde solo hadici primo od pumpy na riditkach a nebo pujdes jednou hadici k jedne brzde a od jedne brzdy das druhou hadici k druhe brzde. Vzdy tam kde se bude rozdelovat cesta k brzdicum potrebujes ten dlouhej banjo sroub.
at se dari...
osobne bych to vsak nerusil... nema to smysl.. Ja to daval pryc jen kvuli razantni prestavbe celeho predku motorky na USD vidle sradialnima brzdama. Kdyz bych toto nedelal urcite bych CBS zachoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

23.8.2017 v 21:39 | Nahoru | #17
Radi_m> když se podíváš na schéma CBS, tak vtec ze zadku na předek brzdí jedním pístkem ze šesti. Navíc když přibrzdíš zadek, tak si motorka má tendenci kecnout, tedy zatíží i předek. Toho co popisuješ bych se nebál.Ale chápu, že oddělené brzdy mají taky něco do sebe.

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2017 v 09:01 | Nahoru | #18
Radi_m> Já s dualem spokojenej nejsem. A taky už mě kolikrát během jízdy napadlo, že bez toho by to bylo lepší. Při brždění zadní brzdou se motorka citelně potápí na přední vidlici a to při takovým lehkým přibrždění v náklonu není vůbec dobrá věc. V tomhle ohledu se mi mnohem líp jezdí na Banditu, kde si brzdím přesně tím, čim potřebuju. Asi jsem si na to ještě nezvyknul. Je to takovej hondí nesmysl. A bacha na šotolině. Pokud by chtěl někdo frajersky přijet bokem smykem, tak hodí tlamu přes přední kolo (otestováno :)

Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 11:55 | Nahoru | #19
Za mně bych motorku nechal být a šel bych do něčeho jiného co Ti víc vyhovuje . Osobně jsem s duálem spokojenej, zadní brzdu používám minimálně a že by to nějak potápělo předek ? já ho mám dost natvrdo a olej 15w,
edit: chybička

Naposledy editováno 24.08.2017 11:58:09

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:03 | Nahoru | #20
dakarista> Tím si nejsem úplně jistý, že to přední brzdu lechtá.... při zadupnutí zadku, se předek solidně ponoří....

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:05 | Nahoru | #21
Mike70> Přinosná vychytávka je to asi jen v některých případech. Asi jako věčná diskuze, jestli ABS ano či ne. A začínám se klanět k tomu, že pro mě přínos nemá. Zadní brzdu používám idkyž mám duální brzdy. Prostě je fajn si dávkovat zadek sám. A jednou až bude fakt potřeba tak cokoliv co mě dokáže jakkoliv bezpečně zpomalit se může hodit. Zvyk je železná košile.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:08 | Nahoru | #22
maspe> Sranda je právě ta když brzdíš zadek pod plynem v náklonu...ubrání plynu je dost necitlivé na zadni kolo... zatímco brzdit kolo pod plynem je mnohem dávkovatelnější a citelnější. No jenže když ti jen lehce brzdí i předek a jsi v náklonu tak samozřejmě předek ztrácí přilnavost....

Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:49 | Nahoru | #23
Sezónu jsem jezdil na Varanovi (snad dokonce stejné brzdy jako VFR) i mimo asfalt a nezdálo se mi, že by CBS nějak výrazněji přibržďovalo předek. Pravdou je, že jsem posera a jezdím pomalu.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:55 | Nahoru | #24

Radi_m píše: Gahan37> Třeba já nejsem úplný odpůrce duálních brzd. Jen mě trošku štve, že vlastně třeba v náklonu když chci přibrzdit zadní kolo pod plynem tak nevím na kolik mi brzdí přední a nerad bych hodil držku na přední kolo. (pro vysvětlení lepší než ubrat plyn, je přibrzdit zadek brzdou) Někdy prostě chci dávkovat zadek a předek sám a odděleně. Řekl, bych že to mám tak 50/50 a proto bych to vyzkoušel. Já ABS nikdy neměl ani jsem nezkoušel a popravdě nevím. Na autě to dneska beru jako neodmyslitelnou součást, ale na motorce si nejsem jistý jestli bych ho chtěl....



ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:55 | Nahoru | #25

Radi_m píše: maspe> Sranda je právě ta když brzdíš zadek pod plynem v náklonu...ubrání plynu je dost necitlivé na zadni kolo... zatímco brzdit kolo pod plynem je mnohem dávkovatelnější a citelnější. No jenže když ti jen lehce brzdí i předek a jsi v náklonu tak samozřejmě předek ztrácí přilnavost....



Myslim,že zrovna Maspemu tohle vysvětlovat nemusíš

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 15:58 | Nahoru | #26
Piwell> Chvilku trvá nez se tady člověk zorientuje kdo jezdi gymnkhanu a tohle ví

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

24.8.2017 v 21:34 | Nahoru | #27

RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)



dělám to taky, hlavně teda ve dvou...něgdy prostě nastane situace že potřebuju lehce snížit rychlost, a sahat po předku je nesmysl a ubrání a opětovné přidání plynu rozmrdá plynulost jízdy v zatáčce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

25.8.2017 v 06:48 | Nahoru | #28

RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)



Tomu nemůžeš rozumět, protože:
1) nemáš Hujdu
2) nemáš v rukách nasraný (ale zase když odcházíš z hajlzu tak ti na ně ně nevidím :o))))
3) jsi Teplouš :o)))

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

25.8.2017 v 10:26 | Nahoru | #29

Cooker píše: Tomu nemůžeš rozumět, protože:
1) nemáš Hujdu
2) nemáš v rukách nasraný (ale zase když odcházíš z hajlzu tak ti na ně ně nevidím :o))))
3) jsi Teplouš :o)))



tak pořád jsem na tom lépe než ty, protože:

1) máš jenom jedno varle
2) a to máš za krkem
3) přetáhni si spodní ret pře hlavu a POLKNI!

:D

(reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec

25.8.2017 v 11:01 | Nahoru | #30

RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)


Je to dobré, pokud máš pravou ruku né úplně citlivou (pravidelná masturbace, volšový ruce nebo přecitlivělý plyn). Prostě místo abys trochu (necitlivě) ubral, tak trochu (citlivě ) přišlápneš brzdu. Zvyknout se na to dá i na silnici.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist