bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení R1
21.8.2017 v 21:50
Zdravím,

mám R1 RN04 a mrcha nedobíjí , je tam novej regulator a nova baterka a stále nic, po 50 km na nabitou baterku chcípne, bez světel jezdí až na konec světa Na nabitou baterku dobíjí 14 V, při přidání plynu 14,5 V , na vybitou 13 a při přidání 13,5 V. Konektor od regulátoru měl už před výmenou 2 popálené kontakty, po očistění těch kontaktů se nic nového nedělo. Před pár km se půlil motor kvuli nové převodovce a mechanik říkal , že altík (vynutí) spalené nevypadalo. Co kontrolovat nebo vyměnit dál ? :) Dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení R1

21.8.2017 v 22:00 | Nahoru | #1
Proměřit (najdeš tady jako diagnostika dobíjení pro lamy), a případně zkusit odcvaknout konektory a dát natvrdo., jestli se to nezlepší (doporučuje i Elesys). Regulátor jsi dával jakej?

Dobíjení R1

21.8.2017 v 23:08 | Nahoru | #2
A regulator tam mas jakej ? (ten novej)
Ty napeti co si psal jsou se svetlama nebo bez ?

(reakce na) Dobíjení R1

22.8.2017 v 09:32 | Nahoru | #3

Dobíjení R1

22.8.2017 v 10:00 | Nahoru | #4
Promer kolik dava altik mezi fazemi naprazdno bez regulatoru. Proste odpoj stekr a ty tri draty z alternatoru zmer na stridavy napeti. Bude davat dle otacek cca 30-100V. Pokud budou vsechny fungovat, vis, ze vinuti je o.k.

2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení R1

22.8.2017 v 10:37 | Nahoru | #5
Však to změřil viz první příspěvek.
Tak mu nepiště ať to změří

Pokud tam dá baterku a napětí na ní při nastartování vylítne na 14V a při přidání na 14,5V tak je to dle vás špatně má změřit altec a regulátor?
Aha asi jinej gang. Nerozumím a včera jsem měl jen 2dc vína

(reakce na) Dobíjení R1

22.8.2017 v 10:41 | Nahoru | #6
Jurawood> Ciste teoreticky mu nesymetrie fazi muze delat problem a hlavne se to nemusim projevit hned potom co se to nastartuje. Ta izolace se rada slusne kdyz se to ohreje.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení R1

22.8.2017 v 10:43 | Nahoru | #7
Takže chybně změřeno? Může to jiskřit, může mít velký přechodový odpor ten konektor, pokud byl vypálenej, jak tomu věřit?... očistil ho- jak píše je trochu málo... chce to opět mít tady jistotu. Ale opět - chybně změřeno protože:

pokud napětí na baterce nikdy neklesne pod 13,5V, neexistuje problém !!!!!!

Naposledy editováno 22.08.2017 10:49:48

(reakce na) Dobíjení R1

22.8.2017 v 10:54 | Nahoru | #8
Jurawood> ty tam nekde vidis, ze meril stridavy napeti primo na altiku ? Ja tedy ne, ani mezi radky.

(reakce na) Dobíjení R1

22.8.2017 v 11:04 | Nahoru | #9

Jurawood píše: Však to změřil viz první příspěvek.
Tak mu nepiště ať to změří

Pokud tam dá baterku a napětí na ní při nastartování vylítne na 14V a při přidání na 14,5V tak je to dle vás špatně má změřit altec a regulátor?
Aha asi jinej gang. Nerozumím a včera jsem měl jen 2dc vína



Ukaž mi prosím tě někde v textu kde píše, že měřil altík. Pouze jsem se dočetl, že nějakej servisák okem odborníka od oka pozná, že altík funguje dobře.

Dobíjení R1

22.8.2017 v 11:26 | Nahoru | #10
kontrola dobíjení pro lamy zde
http://www.motorkari.cz/tema/?t=124432

Dobíjení R1

23.8.2017 v 10:19 | Nahoru | #12
Dík všem za info , povezu jí nakonec k auto-elektrikáři a ten si s tím už poradí.

alfik68 - jak se ti to stalo ? :O

Dobíjení R1

23.8.2017 v 14:32 | Nahoru | #13
Zkrat na regulátoru napětí.Motorka odstavená,vypnutý všechno,odešel jsem a za hodinu a půl jsem hasil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 593 Dnes v 18:03 Ariete
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35260 Dnes v 17:53 Veverčák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist