Téma: Koupit 1290 superadventure T/S?
18.8.2017 v 07:42
Ahoj chlapi.Jakou máte zkušenost s tou mašinou ,jaké má plusy a mínusy,koupit nebo né ? Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Koupit 1290 superadventure T/S?
ono zalezi co chces jezdit, jestli silnici a hodne cestovat tak T, jestli tam bude I par procent mimo cesty tak S
S ma novej design, celodigitalni ukazatel, T ma porat rucickovej otackomer, S ma diodovy svetla, T zarovky.
Lepe namadenej motor mi prisel u S, T ma lepsi ochranu pred vetrem
chce to si to osedet a projet
S ma novej design, celodigitalni ukazatel, T ma porat rucickovej otackomer, S ma diodovy svetla, T zarovky.
Lepe namadenej motor mi prisel u S, T ma lepsi ochranu pred vetrem
chce to si to osedet a projet
1 reakcí na tento příspěvek Koupit 1290 superadventure T/S?
Na diskuze ser, to bys nekoupil nikdy nic
Kup si T a budes spokojenej
Kup si T a budes spokojenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit 1290 superadventure T/S?
KubaLC8 píše: Na diskuze ser, to bys nekoupil nikdy nic
Kup si T a budes spokojenej
špatně. kdyby dal na diskuze , koupí si NC
1 reakcí na tento příspěvek Koupit 1290 superadventure T/S?
A jo, na NC jsem uplne zapomnel
1 reakcí na tento příspěvek Koupit 1290 superadventure T/S?
No jo no, oni na to reagujou dost podrazdene, no...
Čau, mám 1290 super adventure T, kupoval jsem ji letos na jaře a zatím mám jen 9000km, ale jsem víc než spokojenej. Je to hodně univerzální stroj a šílený žrout kilometrů. Osobně nemám s motorkou žádný problémy, jenom mi dělá obrovskou radost . Umí to být jak strašně hodná a pohodová motorka na klidný toulání se po okreskách, tak stroj na svižný cestování i v nepříznivým počasí, ale i na ostřejší jízdu.
Ať si říká kdo chce co chce, možná jsem nemehlo a levej, ale všechna ta elektronika je podle mě největší plus celýho stroje. Ať už se jedná o palivový mapy, semiaktivní podvozek, MSC nebo MSR - všechny tyhle nástroje a systémy ti umožňují snadno využít široký potenciál tohohle stroje a hlavně bezpečnou jízdu. Díky nim mě motorka zatím nikdy nevyděsila a ten "šílený výkon 160k" je krásně dávkovatelný a vždy mám pod rukou tolik kolik potřebuji.
Jestli S nebo T je čistě na tobě - osobně jsem šel do T, protože to je pro moje účely už v základu plně vybavená motorka - kromě rozšíření bočního stojánku, držáku navigace a polepů boků nádrže jsem nic nemusel přikupovat a nic mi nechybí. Jediný co jsem oželel je TFT display, ale analogový otáčkoměr + 2 displaye nejsou rozhodně tragédie . Svez se na obou a uvidíš co ti víc sedne.
Hlavně se vykašli na veškerý moudra na internetu, protože zatím mi moje 1290 SA T zbořila všechny pověry o KTM - nechlastá (běžná spotřeba 5,5; rekord 4,9 při pohodový plynulý cestě po dálnici), není jako utržená z řetězu, je hezky dílensky zpracovaná a je to stroj na radost
Naposledy editováno 02.09.2017 22:55:22
Ať si říká kdo chce co chce, možná jsem nemehlo a levej, ale všechna ta elektronika je podle mě největší plus celýho stroje. Ať už se jedná o palivový mapy, semiaktivní podvozek, MSC nebo MSR - všechny tyhle nástroje a systémy ti umožňují snadno využít široký potenciál tohohle stroje a hlavně bezpečnou jízdu. Díky nim mě motorka zatím nikdy nevyděsila a ten "šílený výkon 160k" je krásně dávkovatelný a vždy mám pod rukou tolik kolik potřebuji.
Jestli S nebo T je čistě na tobě - osobně jsem šel do T, protože to je pro moje účely už v základu plně vybavená motorka - kromě rozšíření bočního stojánku, držáku navigace a polepů boků nádrže jsem nic nemusel přikupovat a nic mi nechybí. Jediný co jsem oželel je TFT display, ale analogový otáčkoměr + 2 displaye nejsou rozhodně tragédie . Svez se na obou a uvidíš co ti víc sedne.
Hlavně se vykašli na veškerý moudra na internetu, protože zatím mi moje 1290 SA T zbořila všechny pověry o KTM - nechlastá (běžná spotřeba 5,5; rekord 4,9 při pohodový plynulý cestě po dálnici), není jako utržená z řetězu, je hezky dílensky zpracovaná a je to stroj na radost
Naposledy editováno 02.09.2017 22:55:22
Zdar, kolega JerryAnyz to popsal celkem výstižně a mohu jen souhlasit!!! Já mám pro změnu verzi "S" , za dva měsíce co ji mám jsem nalítal bezmála 8000 km. Co k tomu říci? Za týden od koupě (po garančních 1000km) jsem vyrazil Rakousko-Slovinsko-Chorvatsko-Maďarsko a přez Slovensko zpět. Dal jsem víceméně na zátah i štreku 1200 km a přežil jsem já i můj zadek verzi "S" jsem si vybral z důvodu, že nepotřebuji vozit 30l benzínu (když jedu s kolegy tak stejně nikdo takový dojezd nemá) a na TOUR jsem to vyřešil 5l kanystrem přidělaným na kufru. "užší verzi" jsem vybral i z důvodu častého proplétání městem. Jinak jak píše kolega výše... motose chová jak chceš TY... chceš pohodovou "kochačku" dá ti ji, chceš jet jak "hovado" umožní ti to... jakmile ji "dostaneš do pracek" tak ti mohu garantovat, že slušně proženeš i ostřílené bikery na supersportech a "machýrkům-lachtanům" opravdu ukážeš "zač je toho loket..."... jinak je celkem jedno jestli "S" nebo "T". záleží na tobě jestli využiješ větší nádrž při cestách neobydlených končin, nebo jestli chceš být o něco málo více ochráněn před nepřízní počasí... v každém případě ani s jednou "nešlápneš vedle"...
Zdar Franz
Zdar Franz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
alarm metasytem def-com3 KTM 1290 Super Adventure | Noggin | 9 | 23.2.2024 v 20:03 runis |
KTM 1290 SuperAdventure S - nefungu... KTM 1290 Super Adventure | Babettastián | 18 | 11.11.2023 v 12:41 Koudy01 |
padací rámy KTM 1290 Super Adventure | HOLIŠ. | 8 | 2.8.2023 v 22:24 MartasUS |
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík |