bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisáci Husabergů,prosím o radu
16.8.2017 v 22:08
Opět řeším problém a opět je to třešnička na dortu...
Obrátil se na mně majitel Husabergu FE 501 prý rok 2002 že mu nedobíjí motorka.Po přeměření alternátoru jsem usoudil že je špatné vinutí.Na bazoši jsem objevil několik prodávajících s tímto zapalováním a oslovil toho nejlevnějšího.Zapalování zaslal,rozměrově a konstrukčně je identické až na jednu "drobnost"-má vyvedeno sedm drátů místo šesti.Prošel jsem desítky schémat.ale nikde jsem nenašel zapojení se sedmi vývody,vždy jich bylo jen šest.Prodávající se kroutí jak had,i když jsme se dohodli na záruce na odzkoušení a tvrdí že zapalování je v pořádku a z 501 rok 2000.Bohužel není schopen alespoň říci kde má být přebývající šedý drát zapojen.
Budu vděčný za jakoukoliv informaci...

Servisáci Husabergů,prosím o radu

17.8.2017 v 06:25 | Nahoru | #1
no tak já budu možná plácat blbosti, ale bergy mají tzv Hi/LOW switch - přepínání CDI (zřejmě předstihu) pro nízké/vysoké zeměpisné výšky. A je to zrovna ten šedý kabel. Později se dělaly už bez tohoto kabelu. Pokud budeš v našich zeměpisných výškách, šedý kabel by měl být nezapojený. Pokud je zapojený, tak potom na zem.

1 reakcí na tento příspěvek Servisáci Husabergů,prosím o radu

17.8.2017 v 06:32 | Nahoru | #2
Fajn,kéž by to byla pravda.Lepší jak páčit z chlápka peníze.Myslel jsem původně,že se jedná o solo zemnění pro budící vinutí nebo snímač.Protože alternátor má tři fáze a pokud budu vycházet z faktu že budící a cívka a snímač mají dva vývody,vychází těch sedm.Zkusím ten šedý ignorovat a uvidíme jestli to bude fungovat.
Díky...

(reakce na) Servisáci Husabergů,prosím o radu

17.8.2017 v 06:38 | Nahoru | #3

Anti píše: Fajn,kéž by to byla pravda.Lepší jak páčit z chlápka peníze.Myslel jsem původně,že se jedná o solo zemnění pro budící vinutí nebo snímač.Protože alternátor má tři fáze a pokud budu vycházet z faktu že budící a cívka a snímač mají dva vývody,vychází těch sedm.Zkusím ten šedý ignorovat a uvidíme jestli to bude fungovat.
Díky...

http://husaberg.org/husaberg/5587-hi-lo-ignition-switch-problem.html

tady jsem našel nějakého chudáka co se s tím taky trápil

Servisáci Husabergů,prosím o radu

6.9.2017 v 20:05 | Nahoru | #4
Tak Seikosi,je to trochu jinak.Dnes jsem provedl měření,neb se mi zapalování vrátilo zpět(protože prodávající sice slíbil záruku ale zůstalo jen u slibů) a zjistil následující:
Šedý drát není nic jiného než druhý kontakt od snímače.U šestivývodového zapalování je tento vývod ukostřen a spojen s černým dráte,tato varianta jej má vyvedený zvlášť.Pro správnou funkci je potřeba šedý uzemnit,jinak snímač nedá impuls.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 tomf12 9 16.2.2021 v 15:07 Folby
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 Anti 29 5.4.2020 v 22:58 Mirek12
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 Benjos 1 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein


TOPlist