bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípá
Zdar, poradí mi někdo? Mám Intrudera 1400/ Boulevard S83 r.v.2004, a chcípá... po seřízení,(oba karbce venku, laserem čištěné, směsi, svíce,atd) kdy šlapal krásně, tak se za několik stovek km zase, jakoby, rozladil (takové seřízení jsem absolvoval asi už 3 krát).....nastartovaný v neutrálu z ničeho nic chcípce....častěji, častěji, i po nájezdu 150 km vkuse, pak už chcípá i když déle podržím spojku při zaření za jízdy, při vytočení plynu v neutrálu taky - chcípne a střelí do laufu. Hůř semozřejmě startuje - bez sytiče to skoro nejde. Měl jsem tam origo fitry, tak jsem dal KN a dělá to také, jinak laufy V&H. Za jízdy jede normálně, při první příležitosti v neutrálu prostě zdechne...

Chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2017 v 11:50 | Nahoru | #1
laserom čistené karbce
zaujímavá porucha, najmä to, že na neutrál ide a zničehonic skape.
Každopádne, tým K&N si mu určite nepomohol, ale uškodil.
Ak sa ti nechce dávať to na naladenie, začal by som tým, že skúsim dať naspäť aspoň sériový filter, či sa to zlepší.
Alebo potom naladiť zmes. Otvorené laufy a otvorený filter málokedy motorka zhltne so sériovými tryskami, väčšinou to treba ladiť.

2 reakcí na tento příspěvek Chcípá

16.8.2017 v 12:05 | Nahoru | #2
Ahoj
podle me se ti zasira volnobezna tryska, ktera davkuje benzin pri volnobehu. Mozna mas bordel v nadrzi a i kdyz vycistis karbce tak se stejne zasiraji hledej mozna pricinu jinde. Mozna zkus trochu obohatit smes sroubem PMS. Pokud to strili mas chudou smes coz potvrzuje ucpanou moyna pricpanou trysku + tim KN jsi to jeste vice ochudil.

Pajas

(reakce na) Chcípá

16.8.2017 v 18:44 | Nahoru | #3
Rooks> Zdarec, souhlasím s ucpáváním trysky volnoběhu, což je způsobeno přidanou řepkou do benzínu (ať žijí ekologové a zelení). Neuvádíš jaký čerpáš benzín, ale co já vidím na ČS, tak většina bere obyčejnou "95 " - a ta je toho všeho plná. Čištění mechanicky je jen dočasné, musíš stávající benzín buď vypustit a nahradit ho hned benzínem "100" od Benziny a jezdit a postupně poznáš jak se motor zlepšuje. Další možnost je tento "starý" benzín naředit právě tou "100" a vyjet celou nádrž. Pak tam dát další dávku "100" a při dalším tankování nebrat ten levný šmejd. Obdobný problém jsem měl u mojí VTX1300, kdy jsem po cestě natankoval Shell W Power se zajímavou cenou a už jsem v tom lítal. Olins

Chcípá

16.8.2017 v 22:44 | Nahoru | #4
U Intráče je to spíš vlastnost, na kterou si stěžovali už při testech nové motorky. Mě se to stává když s ním jezdím hodně sportovně a pak rychle podřazuju do zastavení. Zkus zvýšit volnoběh, mě to pomohlo. Případně vyměn synchronizační lanko a udělej znovu sinchronizaci karburátoru.

(reakce na) Chcípá

17.8.2017 v 20:56 | Nahoru | #5
Rooks> Díky za rady chlapi, všem. Zkusím dát origa fitry, servisákovi navrhnu tu trysku a uvidíme, ..ten si taky neví rady. Kouknem na ten bordel v nádrži a uvidíme. DÍKY VŠEM

Chcípá

18.8.2017 v 07:02 | Nahoru | #6
Čus, zkus Generála na K1400.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Těsnění víka spojky Suzuki VS 1400 Intruder MatesBurg 2 16.7.2023 v 15:47 MatesBurg


TOPlist