Téma: Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar
Ahoj, potreboval bych poradit. Moje XV 1900 zacala kdyz dobrzduju na svetlech treba a podrazuju, tak jak podradim a zmacknu spojku a klesaji otacky, tak klesnou tak moc ze chcipne a musim ji znova startovat. Nevedel by nekdo co s tim?
Predem dik moc za jakoukoli radu...

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 08:19 | Nahoru | #31
Tak teda nevím. Předchozí motorka měla hydroštely, tam se ventily neštelovaly. To jako tady když jsem se posunul k novějšímu, předpokládám že tedy modernějšímu stroji, tak tady hydroštely nejsou a musejí se seřizovat ventily ?????

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 08:38 | Nahoru | #32
ospravedlňujem sa, má to hydroštely, pozeral som teraz servisný manuál tu na stránke.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 08:57 | Nahoru | #33
Muttant> Díky za odkaz. Kdysi jsem si tam chtěl vytvořit účet, po registraci mi psali, že mi přijde potvrzovací mail a nic nepřišlo, i když jsem to potom zkoušel víckrát, tak jsem to vzdal.
Jinak motorka je úžasná, kdo na ní jel, tak jenom chválil. Zkoušel jsem i Harleye, ale tohle mě nadchlo víc.

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 09:11 | Nahoru | #34
kilix> v pohodě....jen jsem se leknul

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 10:00 | Nahoru | #35

ren-old píše: Muttant> Díky za odkaz. Kdysi jsem si tam chtěl vytvořit účet, po registraci mi psali, že mi přijde potvrzovací mail a nic nepřišlo, i když jsem to potom zkoušel víckrát, tak jsem to vzdal.
Jinak motorka je úžasná, kdo na ní jel, tak jenom chválil. Zkoušel jsem i Harleye, ale tohle mě nadchlo víc.



Mám to v pdf, můžu poslat mailem. Pošli mi zprávou adresu

2 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

24.6.2018 v 20:44 | Nahoru | #36
Dnes jsem vymenil svicky a ten prechod ze zavreneho plynu do tahu se uplne zmenil. Cuka to jen opravdu podtocene coz je normalni. Jinak perfektni. Na trojce je to absolutne ok a na dvojku bez problemu zavru plyn, necham spadnout otacky az pod 1500 a klidne se to zase plynule rozjede. Za me problem vyresen.

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

25.6.2018 v 14:16 | Nahoru | #37
Muttant> To je divný, že pomohly svíčky. U mojí motorky je pod 1500 otáček prostě podtočeno a musí se řadit. Stejně jako v autě, když to hodně podtočíš, tak to začne cukat, klepat ventily a podobný zvuky, tak prostě musíš podřadit a nepomůže ti z toho žádný krouťák. Když jsem zkoušel nechat motorku se z toho "vylízat" samotnou po zavření plynu, klesnutí otáček pod 1500 a znovu začít přidávat plyn, tak po škubání a cukání a klepání na 3,4 i 5 se motor uklidní, přestane cukat a začne jít plynule do otáček až kolem 1800-2000, spíš k těm 2000. Proto jak jsem psal, je potřeba víc řadit a nenechávat podtáčet motor. Stejně jako v autě.
Není to jenom takový placebo efekt, že ti to připadá lepší po výměně svíček? Jaký jsi dával. Já jezdím na DENSO X24EPR-U9

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

25.6.2018 v 14:25 | Nahoru | #38
Muttant> Ještě jeden dotaz. Kde jsi sehnal klíč na svíčky. Je k nim hroznej přístup a já jsem minule musel do servisu, kde to skládal z různých nástavců, aby se k nim dostal. Tohle u tý motorky prostě vyřešený blbě. Sundat nádrž, vyndat filtr a až potom je přístup ke svíčkám. Na Drakovi byl filtr z boku a ke svíčkám přístup taky z boku. Tohle je docela opruz. Ale i přes tento handicap bych zatím asi neměnil

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

6.7.2018 v 09:32 | Nahoru | #39
Teď jsem se vrátil z Grossglockneru a v tý nadmořský výšce hroznej problém nastartovat. Všichni kolem mě v pohodě a já pořád točil jak debil. Už jsem z toho byl docela v prdeli. Když jsme sjeli dolů, tak zase v pohodě.
Tak jsem si tak nějak dal za úkol udělat taky svíčky a vz. filtr. Ale tak nějak pořád přemejšlim jak na to, nějak se pořád nemůžu donutit k sundavání nádrže

Naposledy editováno 06.07.2018 09:33:33

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

6.7.2018 v 14:57 | Nahoru | #40
Ahoj, přesně takhle se mi choval Dragstar, ale to byl karburátor. Ostatní se vstřikováním natočili vždy v pohodě. Jsem taky zvědavej, jak se to bude chovat ve vyšších n.v. Jinak sundavani nádrže byl zezačátku pěknej opruz, ale přes zimu jsem to dělal snad 5x, když jsem dělal různé doplňky na moto, tak už potom člověk ví, co a jak. Našel jsem někde i video krok za krokem a podle toho jsem to poprvé dělal. Kouknu na to a pošlu ti odkaz.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

6.7.2018 v 15:02 | Nahoru | #41
potom je ještě part 2. Je to všechno názorně ukázaný. Kdyby sis s něčím nevěděl rady, tak napiš. Když budu vědět, poradím.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

8.7.2018 v 17:17 | Nahoru | #42
Nádrž je sranda, dneska ji dám dolů v pohodě za 10-12 minut. Airbox dalších 10 a pak už svíčky. Dají se udělat normálním klíčem na svíčky + dlouhý půlcoulový nádstavec a ráčna. Pakárna pro mě ze začátku byla chytit pak dvě pravé svíčky do závitů. Vychtal jsem to tak, že jsem na svíčky narval cca 20cm hadice co mám ke kompresoru, takže s tím člověk může v pohodě točit, chytit závit a pak už to dojet ráčnou. Na airboxu je pak nejhorší ta hadice vepředu zespod a utažení pásky kolem pravé gumové objímky "karbece", zbytek je hračka. Když se mi daří dá se to udělat cca za hodinu- hodinu a čtvrt. Hodně opatrně s vývodama u čerpadla až budeš sundávat hadice, vím že se tu někde řešilo že rády praskají.
V každém případě docela závidím když vidím jak kolegovi co má glajdu stačí na svíčky stranový klíč .

Naposledy editováno 08.07.2018 20:50:18

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.7.2018 v 12:45 | Nahoru | #43
Ahoj, svicky jsem koupil v Yamaze Vrbovce stejne jako oba oleje a tesneni pod srouby. Nechal jsem tam 2567,- Prinesl jsem si papirek s doporucenymi svickami z manualu, pani to jeste proverila v compu, ze to je ono a cosi mi prinesla. To jsem tam namontoval a opravdu je to mnooooohem lepsi. Na fakture mam oznaceni DPR8EA-9.
Mam spoustu vselijakeho vercajku ale svicky jsem vyndal pomoci orechu a kardan-kloubu z gola sady, kterou jsem koupil v Lidlu za cca 2500,- Puvodni zamer byl mit neco vetsiho v krabici kdyz nekam jedu ale tahle sada me uz mnohokrat vytahla z kase. Naposledy kdyz jsem menil na xv ten olej v rozvodovce, tak vypousteci sroub je takova vetsi hvezdicka. No a zase jsem ji mel jen v tomhle "profi" sade z Lidlu . Mimochodem, svicky jsem vyndal i bez sundani airboxu. Jenom jsem si papirovkou oblepil pravou predni hlavu abych to neomlatil. Byl to opruz ale slo to. No a ten olej rozvodovky jsem taky vymenil bez sundani vyfuku. Plnil jsem to hadickou a injekcni strikackou po 20 ml. Prilepil jsem ji zase paskou, vyndaval pist a nalil, zmacknul, nalil atd. Bylo to za chvilku a ani kapka na zemi. Jenom jsem si pokazde radeji udelal carku abych fakt vedel presne kolik tam davam. Ne ze bych byl linej sundat vejfuky ale nemel jsem nove tesneni, nechtel jsem je treba nekde skrabnout atd.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.7.2018 v 12:59 | Nahoru | #44
Jo a co vymena vzduchoveho filtru? V AutoKelly za nej chteji 2500,- ale tvrdi, ze se da do nekonecna obnovovat cistici sadou asi za 600,- kde je nejaky proplach a pak olejicek, kterym se to zase napusti. Takhle podobne se postupuje u Jeepu Willis ale trochu mi to nepasuje k tehle motorce. Nejaka zkusenost?

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.7.2018 v 14:43 | Nahoru | #45
Ahoj. Jo ty svíčky máš v pohodě, jenom jiný výrobce než jsem dal já. Ty máš NGK a já Denso. No uvidíme, třeba je příště taky zkusím. Vzduchový filtr se má měnit po 40 tisíc km. Když už mám sundanou nádrž, tak ho zkontroluju, vyklepu a dám z5. Až bude špatnej, tak koupím novej. O obnovovací sadě nevím, ale myslím, že po 40tisíc to novej bude určitě chtít, možná i dřív, podle toho kde člověk jezdí. Jsou nějaké KN filtry, které se dají prát a potom ošetřit tím olejíčkem, ale nemyslím si, že donekonečna . Tak hlavně, že ti to jezdí po výměně svíček lépe, tak užívej . Ahoj

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.7.2018 v 17:37 | Nahoru | #46
Když si dáš na heuréce do hledání KN XV1900 vyjede ti x odkazů s cenou od 16-19 set. Používám ho taky. Čistící sada vydrží na sto let. Sedne to perfektě, bez úprav, nekoná se ovšem žádné zvýšení výkonu a podobně jak někde slibují. Prostě jen nemusíš kupovat papíráky.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.7.2018 v 19:41 | Nahoru | #47
Tak to jsem nevěděl, že mají takovou životnost. Já to bral tak, že pokud se má měnit po 40 000km, jak udává manual, tak než to najedu, tak klidně znovu koupím ten papírovej. Ale tady je KN za 1350, tak to není tak zlý https://www.motops....er-raider-2006-2012/ možná do něj příště půjdu. Díky za info.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

10.7.2018 v 13:17 | Nahoru | #48
Dík za levnější tip na filtr. Bude to to samé co mi nabízeli v Kelly. Mimochodem, já mám téměř jistě ještě originál filtr (ať šáhnu kamkoliv, je vidět, že tam nikdo ještě nebyl - tedy kromě vypouštěcích šroubů na olej, ty už měly trošku narušenou barvu) a je to taky nějaký materiál napuštěný olejíčkem. Píšou to i v manuálu, že tyto filtry se nedají čistit profouknutím jako papírové. Zatím jsem ho tam nechal, protože se mi zdál čistý a 40 tis ještě nemám. Koupím ten KN za 1350,- to už mi nepřipadá jako vyložená zlodějna .
Jo ještě jsem zapomněl zmínit, že se mi vůbec nelíbil zvuk na volnoběh. Jakoby tvrdý a jakoby se to nějak hádalo - těžko vysvětlit. No a po výměně těch svíček je zvuk úplně jiný. Měkčí, klidnější, jemnější. Zase těžko popsat. Přitom ty vyndané svíčky měly všechny pěknou barvu, nic opáleného, na pohled úplně OK. Původní i nové svíčky měly i správnou mezeru mezi elektrodami podle manuálu. Nemusel jsem nic upravovat.
Přenastavoval jste někdo něco v setupu? Teda kromě hodin Zatím jsem projel self diagnostic a hlavně sensor operation table - jenom jestli něco nebude jinak než říká manuál a ani nevím, jestli lze uživatelsky někam šáhnout.

Naposledy editováno 10.07.2018 13:55:37

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

10.7.2018 v 14:24 | Nahoru | #49
Muttant> A jaký svíčky jsi tam měl původní? Taky NGK jako jsi dával nový, nebo Denso?
Já jsem si akorát snížil jas ukazatelů, aby to v noci nesvítilo do očí. Jinak do diagnostiky jsem nelezl, ani nevím jak

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

10.7.2018 v 17:42 | Nahoru | #50
Byly tam NGK.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.7.2018 v 15:07 | Nahoru | #51
Ted jsem si nastudoval, ze sice mame hydrostely ale stejne se nastavuje mezera u zdvidaci tycky. Nastesti jen jednou za 25 tis km Tak hura na to!

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.7.2018 v 17:00 | Nahoru | #52
Študoval jsi blbě, žádná mezera u zdvihací tyčky se nenadstavuje. Zdvihací tyčka je vždy natvrdo, konec konců od toho je tam hydroštel. To co se vymezuje je vůle mezi ventilem a vahadlem ventilu (na které působí právě ta tyčka). Vymezuje se to jen z toho důvodu, aby chodily vždy oba ventily (sací nebo výfukové) společně. Vůle je 0 až 0,04mm.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.7.2018 v 19:59 | Nahoru | #53
Díky za odkaz a za rady. V zimě se do toho pustim. Teď neni čas, sezona v plnym proudu

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

17.7.2018 v 16:58 | Nahoru | #54
No počítej s tím že jen za těsnění pod dekle ventilů chtějí na partsdepotu cca 1200kč/ks. K tomu těsnění pod kryt rozvodů, to je ale myslím za pár šestek. Pochopitelně se může stát že budou v pohodě a půjdou použít znovu. Taky půjde ven olej, tak to můžeš spojit s výměnou.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

24.7.2018 v 19:58 | Nahoru | #55
Jj, dal jsem to nakonec do YMOTO, prave kvuli tesnenim a dalsim nepredvidatelnostem. Jedno tesneni jim odeslo, cekal jsem na to 3 dny a pak mi rekli, ze nastaveni bylo v poradku. No ale melo se to zkontrolovat a je to udelane. Takze OK. Co ale mohu opravdu doporucit je synchronizace dle pokynu v tom Yamaha builetinu. V podstate jde jen o to, napred oba sroubky zasroubovat pak vysroubovat o 2 otacky a pak teprve sesynchronizovat podtlaky. V servisu mi to asi nechali v puvodni pozici (povoleno to bylo zhruba 1,25 otacky). Porad mi to pripadalo, ze by si sani zaslouzilo vic vzduchu, tak jsem to predelal. Je to fakt lepsi, takove je vse mekci a vic v souladu s luxusnosti stroje. Uz do toho radeji nebudu stourat. Jo koukal jsem jestli se nahodou neco nezmenilo va zadny v sensor operatin table a nic - coz je asi dobre.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

15.9.2018 v 23:13 | Nahoru | #56
Borci, xv 1900 je krasna masina...mel jsem xv 1700 a par zkusenosti najdete u me na profilu. K tomu cukani-je to belkej motor a strilacka, proste si zvyknete;) zkuste zabirat plyn trochu serrnejia pridavat taky a problem bude vyresen;) svicky, k&n a oleje jsem delal kazdych 6000km...motorka dostala tu nej peci a taly to bylo na jizdnich vlastnostech znat...vzduchac po 40 tis jd smrt;) je galt, ze pokud date k&n tak si zaslouzi i ladenej vyfuk a naladit, at to frci! Mnoho stastnych km, ja osedlal ji ou bestii;)

Ps po 2000 otacek yamaha proste slube...ten motor se trapi, ta podratte;)) bude se pzyvat cvakani ventilu atd...muj hd pod 2000 vezme, ale proste je to jinej motor...

(reakce na) Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

23.10.2018 v 00:53 | Nahoru | #57
ren-old> předloni jsem měl XV 1900 Raider 74 kw a můžu potvrdit, že převody jsou dost do rychla, to aby to na 5tku jelo 200, na můj vkus mě chyběla šestka a převody pokrátit, ale ten výkon motoru to zase nepotřebuje, a ve městě jsem jezdil na dvojku až max trojku a motor si škubáním řekl, ze chce podřadit. Často se mě stalo že jsem jel 90 na čtyřku pohodička a pak zjistil, mám ještě pětku, převody jsou prostě do rychla a je potřeba si na to zvyknout, hlavně při přechodu z menší kubatury, kde jsou převody jemněji odstupňované a kde je maximálka nějakých 160-170. Raider nemá otáčkoměr, ale podtočenej motor si řekne o přezazení a jen tupec to nepozná a když jsem mu naložil z plynulé jízdy na 2,3 a 4 tak to byla raketa že jsem se měl co držet řídítek ! Zkrátka jsem si musel zvyknout na jiný řazení, a ve městě o kvalt níž než třeba s Dragstarem 1100.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

23.10.2018 v 12:41 | Nahoru | #58
Jj, souhlasím s tebou, však jsem to psal, je potřeba víc řadit, jinak to cuká. Ještě by mě zajímalo, jaký jsou rozdíly v motorech na Rider a Midnight. Všude píšou, že jsou stejný, ale někde se uvádí, že nějaký ročníky Raidra měly víc kW. Midnight má 66 kW a ty jsi psal, že jsi měl na Raidru 74 kW. Tak v čem je ten rozdíl? Ví někdo?

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

27.10.2018 v 16:04 | Nahoru | #59
Mám dojem že ten rozdíl nějak souvisel s těma posranýma emisema. Ameriky snad měly těch 74, evropské mašiny kvuli euro 3 66kw. Motory by měly být totožné, jen ty evropa verze byly kvůli emisím nějak (možná přes řídící jednotku?) přiškrceny. Mám taky mašinu z ameriky a sem tam mě napadlo s tím zajet na brzdu ať vím co a jak, ale nějak jsem se k tomu nedokopal .

Naposledy editováno 27.10.2018 19:39:34

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

29.10.2018 v 19:01 | Nahoru | #60
No já mám ameriku a psaných taky 66, tak nevím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadny tlmic Yamaha XV 1900 Midnight Star Cybernetyk 14 17.10.2019 v 16:47 assassin
Chrastění (drnčení) někde v motorce... Yamaha XV 1900 Midnight Star Jirka-FJR 14 12.10.2019 v 19:45 lukeluk
Problem s stk na rider Yamaha XV 1900 Midnight Star, Yamaha XV 1900 Raider,... Opl121 22 19.7.2019 v 14:23 romahrnc
Velikost nádrže xv 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star bobobobobobo31 2 15.7.2019 v 13:11 Opl121
Midnight Star xv 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star MROUS 6 6.7.2019 v 11:15 foxdive

TOPlist