motopripravky Přidat reklamu

Téma: Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar
Ahoj, potreboval bych poradit. Moje XV 1900 zacala kdyz dobrzduju na svetlech treba a podrazuju, tak jak podradim a zmacknu spojku a klesaji otacky, tak klesnou tak moc ze chcipne a musim ji znova startovat. Nevedel by nekdo co s tim?
Predem dik moc za jakoukoli radu...
Předchozí
1 2
Následující

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 10:11 | Nahoru | #1
Jestli to má TPS senzor, tak je zde velká pravděpodobnost právě na něj.
Zjisti u dealera Yamahy, jestli nebyla bezplatná svolávačka na zmíněný problém s TPS..
Zdar S

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 10:28 | Nahoru | #2
nemáš proklatě nízko volnobeh?

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 11:05 | Nahoru | #3
Volnobeh kdyz to stoji je v pohode, je to tesne pod tisicovkou a drzi. Dela to jen za jizdy kdyz podradim, pak vyleti otacky a jakmile chci podradit zase a zmacknu spojku, tak padaj zase a padnoubaz tak, ze chcipne motor. Jinak je to rok 2006 dotazeny z. USA, takze vubec netusi jestli byla naka svolavacka nebo ne.. navic ji mam tyden tak o tom moc nevim jeste bohuzel.. kazdopadne zatim dekuju kluci alespon za tyto rady ;)

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 11:34 | Nahoru | #4
...nejdřív zkus zvednout lehce volnoběh, pod 1000ot je málo, nastav mu 1000-1050ot...a uvidíš...

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2017 v 12:28 | Nahoru | #5
Volnoběh na XV1900 je 850-900 otáček. Šel bych po ISC (idle speed control unit) - zkontrolovat těsnost připojených hadic.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 12:52 | Nahoru | #6
Volal jsem ted do MV2 moto, a tam mi rekli, ze volnobeh na teto motorce ma byt 1200 az 1300 pry. Ze mezi valci by melo byt kolecko, kterym se to steluju. Tak az budu na vikend doma tak na to.mrknu. ten volnobeh se mi zdal vysoky, ale pry to.ma nejake lehke zavazi na klice tyto motory, tak proto je tam tolik.. tak nevim

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 14:49 | Nahoru | #7
Nevím, co má MV2 moto společné s Yamahou, ale na youtube si najdi videa Yamaha Stratoliner (můj kanál je Ondra BIG) a pochopíš sám, že 1200 rpm je hovadina. 1300 otáček jezdím na čtyřku po městě 50 a ž to musí mít pod plynem tak 60-70Nm... taktéž servisní manuál nic o žádném kolečku neříká, je tam automatický elektro-mechanický (vzduchový) ISC na kterém nic štelovat nejde. Mě to po startu drží pár vteřin na cca 950 a pak padnou na 900. Jak to zní viz youtube.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

16.8.2017 v 16:14 | Nahoru | #8
Mam ji tyden a u motorky budu az o vikendu, ale zadne kolecko jsem taky nevidel prave a s tim volnobehem mi to prijde taky desne moc.. kazdopadne muzes mi prosim rict vic o tom ISC, kde nejadu co tam muze byt spatne a tak, abych s tim o vikednu mohl neco udelat. Diky moc jinak ;)

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

17.8.2017 v 08:17 | Nahoru | #9
Takhle vypadá volnoběh na čerstvě nastartované XV 1900

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

17.8.2017 v 08:18 | Nahoru | #10
A co manuál říká o ISC:

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

17.8.2017 v 11:02 | Nahoru | #11
Dekuju moc za to schema a fotku, napada te jeste, co by tam mohlo byt spatne s tim konkretne k tomudle problemu??

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

20.8.2017 v 10:50 | Nahoru | #12
Jestli chceš kompletní servisní manuál (v anglině) ze kterého je ten výřez, pošli mi mejla. Pošlu ti ho přes úschovnu. Jinak doporučuju si sehnat i kusovník mašiny (když dáš parts depotu VIN mohli by ti ho poslat). I tam se toho o XV dozvíš spoustu. Jinak vítej v klubu a ať ti mašinka dělá jen radost. K tomu broblému ti bohužel neporadím. Motor svého Roadlinera jsem měl rozebraný do šroubku, ale čidlům a elektro kurvítkům nehovím.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

28.8.2017 v 17:54 | Nahoru | #13
Diky vsem za rady kluci... pondvou tydnech, co jsem byl doma a svezl se, tak uz to nedela :/ mozna to bylo tim, ze jsme predtim desne zmokli..??? Kazdopadne nevite v Praze o dobrem servisu, kde tyto masiny znaji??

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

13.9.2017 v 10:33 | Nahoru | #14
Musím se omluvit za špatnou informaci, ať neblbnu víc lidí. Volnoběh je podle více lidí opravdu 900-1000 otáček. Já to mám stažené buď přes power commander, nebo mi blbne kaplička s budíkama. Každopádně ten můj volnoběh zní dobře, nechcípá, ale ručička na tom obrázku ukazuje fakt málo.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

13.9.2017 v 14:36 | Nahoru | #15
Tak tak. Ja mam volnobeh těsně pod 1000, ale fakt milimetr. Tipnul bych tak 980

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.6.2018 v 17:11 | Nahoru | #16
Zdravím všechny, mám čerstvě XV1900 Midnight Star z roku 2006. Všechno šlape dobře ale na to, jaký je to motor hledám kam se mi ztratil ten krouťák Když mám druhý nebo třetí kvalt a motám se někde po městě tak pod 2000 otáček mi to prostě i při velmi opatrné akceleraci škube tak, že musím buď přes spojku trošku přidat a nechat proklouznout, nebo zařadit o jeden dolů. Tohle mi kdysi dělalo Virago a spravilo to přidání bohatosti směsi. Taky při zavřeni plynu to začne opravdu mohutně brzdit motorem (trochu víc než bych čekal) a při pridání to nejde plynule ale začíná to citelným škubnutím. Žere to málo, na 150km plynulé jízdy po dálnici 130-140km/h si to vzalo 7,5l celkem (až neuvěřitelné) a na couračkách , kde málo kdy dávám 4 to žere taky pod 6l/100km. Olej nebere, startuje studená i teplá. Jak se dostanu nad 2000 ot, tak jede nádherně. Prostě u karburátorového stroje bych řekl chudá směs. Co tady?

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

9.6.2018 v 17:55 | Nahoru | #17
Ahoj, nic ve zlým, ale z toho co jsi psal nikde nevidím, že by se ti někam ztratil krouťák. Hodně lidí si myslí, že čím větší obsah, tím méně budou muset řadit, že ráno tam nakopou za 5 a budou jenom jezdit a tahat za plyn. Opak je pravdou, musíš řadit o to víc, jinak o každým podtočení ti dá motor vědět silným cukáním. Pod 2000 když ti to při zrychlování cuká to máš asi podtočený a musíš podřadit. Normální jev. Odtud ti to krouťák na 5tku nevytáhne. Na správný kvalt táhne motorka krásně odspodu, ale největší krouťák a potažmo zrychlení pozoruju až mezi 3300 až 3500. Po městě jezdím dost často na 3 a někdy až na 2, při předjíždění z 5 podřazuju až na 3, prostě tak, abych ty otáčky při podřazení dostal do toho správného pásma, aby motorka vystřelila.
Jinak ve městě na kruháku musím až na 2, někdy i jedna a taky přes spojku, protože jak píšeš, když to necháš zavřený a hodně klesnou otáčky tak potom sebemenší přidání i opatrné se projeví trhnutím motorky vpřed. Přeci jenom je to pořádnej objem. Takže to co jsi popsal, pokud správně řadíš, je uplně normální. Tak jenom užívej a ať ti to jezdí. Gratuluji k pořádné lokomotivě
P.S. Nad 7l jsem se ještě nedostal, ani když jezdím kolem 150 a ze zatáček za to dost tahám.

Naposledy editováno 09.06.2018 17:57:21

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

10.6.2018 v 17:15 | Nahoru | #18
Ahoj, dík za názor. Ale stejně to ještě zkusím zpřesnit. Na prvních 3 kvaltech mi trošku vadí (všimněte si že už neříkám, že to je závada ), že motka nejde plynule ze zavřeného plynu. Teď už to dělám tak, že když dojíždím ke křižovatce, kde budu muset hodně zpomalit, tak nezavírám plyn úplně, trošičku si ho držím a pak když akceleruju tak to neškubne. (fakt všechno velmi s citem, učím se na ní). Když plyn zavřu, tak mi sice víc pomůže motor při brždění ale pak se mi nepodaří přejít do záběru úplně plynule. Je zajímavé, že na čtyřku to vůbec nedělá. Bez problémů zvolním až na 1500 otáček, klidně zavřu plyn a pak pomalu můžu akcelerovat a nic to nedělá. To samozřejmě není typický způsob jak s tohle kráskou jezdit ale testuju co se dá. Dík za názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 12.06.2018 08:10:38

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

10.6.2018 v 18:03 | Nahoru | #19
Jo a když zavřu plyn a fakt to začne tim motorem brzdit, tak to do výfuku slaboučce pufe Nedá se to nazvat střílením, jenom to tak párkrát pufne. Docela se mi ten projev líbí ale dělá ti to taky? Jinak je vše originál, motka je tichoučká krásně udržovaná od jednoho majitele v Německu. najeto 35tis. se serviskou.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 07:31 | Nahoru | #20
To první cuknutí, když je málo otáček a malá rychlost, mi dělá taky, ale nemám vypozorovaný od kolika. Můžu to zkusit až se pojedu projet. Problém je třeba v koloně popojíždět malou rychlostí. Buď je plyn zavřenej a motor hodně brzdí, nebo je otevřenej a motorka cukne a hned by jela. Mezi těmito stavy je hrozně malá vůle, takže jet pomaličku a korigovat rychlost plynule jenom plynem je nemožné, pak to hrozně skáče. Takže přes spojku. Měl jsem předtím Dragstara 1100 a tam to šlo, ale tady ne. Byl to ale karburátor a tohle je stříkačka. Asi je to daný tím velkým objemem. Jinak si myslím, že mi to do výfuku nestřelí "pufne", když to zavřu. Když to shrnu, tak až na to pufnutí se mi to chová stejně.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 18:43 | Nahoru | #21
Tak jak to popisuješ je to dost podobné. Chtělo by to dalšího majitele a víc informací. . Hledal jsem dnes na internetu a našel spoustu věcí, které by stálo za to prověřit. Například :
Insufficient throttle body bypass air setup - mají tam být dva šroubky a nastavení na 2 otáčky - jen to najít Dokonce na to Yamaha posílala servisům builetin.
Návod na čištění ISC unit - v USA používají nějakou pěnu co stříknou do hadice. - jen vědět jakou pěnu (říkají tomu Seafoam) a najít tu správnou hadici - má to být ta hadice co vede z throttle body do ISC - ani jedno zatím nevím kde je.

Naposledy editováno 12.06.2018 08:08:01

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 19:19 | Nahoru | #22
Tak jsem to přečetl a myslím, že asi jak říká ren-old. Máš to v pořádku.
To nám dělá všem to samý jen to každej trošku jinak popisuje. Taky musím na kruhaci za 2 a když je malej tak i 1. Skube to a mlátí to. Na 4 to tolik nedělá když to je podtoceny, tam se to dá s citem zvládnout plynem, ale čim menší kvalt tím to kde hůř.
Kašli na to jezdi.
Samozřejmě nejjednoduší by bylo potkat se a porovnat. Praha a Příbram není tak daleko, nemám s tím problém. A nebo se můžeme domluvit a navštívit renolda . Jen upozornuju, že se mnou je z hlediska času domluva bidna

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 20:26 | Nahoru | #23
Tak jsem se byl dnes projet a schválně jsem se zaměřil na otáčky. Když jsem zavřel plyn a nechal klesnout otáčky na 1500 a potom chtěl přidat z jakékoliv zařazené rychlosti, tak mi motorka hezky vyndala pořádným škubáním. To je prostě hrozně podtočený motor. Od 2000 táhne krásně a necuká. Takže z toho plyne jediný, řadit, řadit a zase řadit, jinak to bude cukat.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 20:34 | Nahoru | #24
Jinak jsem pro se někde setkat a pokecat o zkušenostech. Člověk se vždy rád něco nového dozví a prohlédne stroje druhých. Klidně někde na půl cesty. Pokud vyjde čas.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 20:35 | Nahoru | #25
Dík, že se oba tak snažíte. Přesto mi to je divné. Zkusím se ještě někde poradit. Furt si myslím, že to musí jít nastavit lépe (ale nevím jak). Potkal bych se s Vámi rád, například do Zduchovic u Příbrami jezdím za kamarádem docela často.

Naposledy editováno 12.06.2018 08:06:32

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

11.6.2018 v 21:09 | Nahoru | #26
Ještě pro info dávám výcuc z builetinu od Yamahy M2009-025:
Insufficient throttle body bypass air can also cause low idle rpm.
To ensure the throttle bodies have sufficient bypass air, turn both air bypass screws in (clockwise) until lightly
seated, then back each screw out (counterclockwise) 2 turns. Synchronize the throttle bodies by adjusting
the air bypass screw on the throttle body with the highest vacuum to match the throttle body with the lowest
vacuum.
Možná je tohle cesta jak ten přechod změkčit. Chce to ale měřák na synchronizaci. Na Viragu jsem to dělal pomocí dvou spojených nádob a šlo to kupodivu velmi dobře. Tady si ale zatím netroufám

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 07:15 | Nahoru | #27
hmm, to je zajímavý. Měl jsem za to, že když je to stříkačka, tak se to nastavuje pomocí SW a víceméně si potom vstřikování motorka řídí sama. U Viraga nebo Dragstara je to jasný, to je karburátor a tam se synchronizace dělat musí jak píšeš, je to na principu podtlaku. Taky jsem to dělal.
Máš někde odkaz na ten buletin od Yamahy? Co jsem našel tak je stránka smazaná nebo zablokovaná kvůli virům. Docela bych se podíval co tam všechno je.
Díky

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 07:34 | Nahoru | #28
chlapi, striekačka nie je zázračná, synchro škrtiacich klapiek na striekačke sa tiež robí.
Akurát, väčšina ľudí na to kašle, alebo si myslia že sa to nejak samé ladí

A Muttant - veď tam to máš napísané, ako sa to ladí, nastavíš podtlak tými skrutkami. A tiež ti stačia spojené nádoby, princíp je ten istý.
ešte by som poradil, skontrolovať ventilové vôle. Ak sú aj tie mimo, tak motor môže mať hrubý chod. Ja som to zažil na jednovalci, prechod "bez plynu-plyn" bol veľmi ušklbaný, či už pri pustení plynu ťa šklblo, tak aj pri pridaní ťa šklblo, mohol si to robiť opatrne ako si chcel. Ventilové vôle sa nastavili a zmizlo to.

Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 07:41 | Nahoru | #29
Díky za info, rád se něco dozvím. Stříkačku mám poprvý, jinak vždy karburátor.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání Yamaha XV 1900 Midnightstar

12.6.2018 v 08:18 | Nahoru | #30
Aby to nevypadalo blbě, ta motorka jezdí úžasně a jsem moc rád za ten zážitek co mi dává. Když ten jízdní projev motoru i podvozku porovnám třeba s V-Rodem, tak Yamaha je někde úplně jinde a daleko vpředu. Hlavně ten podvozek je úplně neuvěřitelný. Pořád jsem hledal a zkoušel motky a všechno bylo jako tank nebo kopalo do zadku, nebo něco jiného bylo špatně.

Odkaz na builetin: https://secure.delp...5.pdf%3fredirCnt%3d1
Jenom je třeba si udělat profil.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
pneu [1, 2] Yamaha XV 1900 Midnight Star xv1900 45 16.7.2018 v 23:32 MMMM.
Výběr Choppra [1, 2] Honda VTX 1800, Kawasaki VN 2000, Yamaha XV 1900 Mid... Rudla666 58 12.5.2018 v 21:04 Kubák
Škubání mezi 3250-3500 otáček, jako... Yamaha XV 1900 Midnight Star Xfoot 11 20.12.2017 v 19:19 ren-old
Trvale svítící blinkry Yamaha XV 1900 Stratoliner ren-old 18 22.9.2017 v 19:37 Kary
raider - aké pneu používate ? Yamaha XV 1900 Raider stanley1400 10 17.9.2017 v 07:16 ShrekDaniels

TOPlist