Téma: Laděný výfuk bmw F650
14.8.2017 v 21:51
Ahoj chci se zeptat jestli zde má nekdo zkušenost s výměnou vyfuku u F650. Origo chci shodit a dát tam napodobeninu akrapa. má někdo nejake tipy jak svarit trubky a jakým stylem to celé spíchnout do kupy? Díky za odpovědi
A ze se s tema vejfuckama vyrobci tak serou, kdyz se to da bez znalosti spichnout lepe, co?
kdyz koupis koncovku, tak by mela pasovat bez zasahu, proste vymena kus za kus.
Jen jestli pocitas s tim, ze kdyz tam das znackovou napodobeninu Akapa, ze ti to pojede hur, bude zrat vic a slyset budes pres kopce?
Ja mam na F650 vyfuk Dominator a nestazujem sa. Dominator vraj presne na F650ku ale podla mna to je taka seriovna na viacej motoriek. Zvuk super niekedy az moc hlasne ale upravilo mi to tah motora od spodku a volnobeh :) vplyv na spotrebu ziadny
Zdar lidi,
dovolím si oživit tohle téma. Nejsem žádnej vejfukovej odborník, nechám si tedy poradit od někoho, kdo tomu trochu hoví. Přemýšlím nad nějakou vhodnou alternativou pro moje Funduro...jde mi hlavně o vylepšení spodního pásma otáček, kde je ten motor přece jenom trochu nervózní - nevadí mi to, ale kdyby to bylo lepší, nezlobil bych se...
Otázky:
1) existuje řešení plug-play, tzn. namontovat a jet, aniž by se muselo tryskovat a ladit bohatost směsi a navíc to rovnou uspokojivě fungovalo?
2) čemu se naopak vyhnout, abych to nepodělal např. chudou směsí?
Díky moc za odpovědi znalých...
dovolím si oživit tohle téma. Nejsem žádnej vejfukovej odborník, nechám si tedy poradit od někoho, kdo tomu trochu hoví. Přemýšlím nad nějakou vhodnou alternativou pro moje Funduro...jde mi hlavně o vylepšení spodního pásma otáček, kde je ten motor přece jenom trochu nervózní - nevadí mi to, ale kdyby to bylo lepší, nezlobil bych se...
Otázky:
1) existuje řešení plug-play, tzn. namontovat a jet, aniž by se muselo tryskovat a ladit bohatost směsi a navíc to rovnou uspokojivě fungovalo?
2) čemu se naopak vyhnout, abych to nepodělal např. chudou směsí?
Díky moc za odpovědi znalých...
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk bmw F650
Tak nakonec jsem se rozhoupal a pořídil Dominator, 40x10cm, kulatá koncovka.
Nainstaloval jsem vejfuk (30min práce) a napřed zkusil s dusítkem. Zvuk bomba, jízdní pocity rozpaky. Nízký otáčky lepší, střed placatej, vejšky stejný jako s origo.
Vyhodil jsem ještě večír to dusítko, že otestuju na cestu do práce bez. Velké překvapení! Motorka se v celým pásmu otáček uklidnila, motor jde hladce. Úplně zmizela placatost kolem 3500-3800 otáček. Stávalo se mi, že když jsem z nízkých otáček přidal naplno plyn, motorka se trochu přidusila – poškubávala. Pokládal jsem to za vlastnost motoru. S otevřenou rourou toto zmizelo zcela, motor se přestal topit v benzínu a začal krásně dejchat. Když to bylo s dusítkem, kromě zvuku jsem moc nepoznal rozdíl oproti origo – spíš byly ještě placatější střední otáčky. Teď to jde krásně v celým spektru otáček, hodně to pomohlo dole, krásně to vymazalo tu díru mezi 3,5-4trpm a celkově je motorka živější (není to pocit, vím, jak se hejbala rafika při otočení plynem). Když otevřu plyn kdekoli dole, nestane se, že by to zaškubalo. Dřív normální. Skoro to vypadá, jak kdyby to bylo kdysi naladěný na otevřenej vejfuk, nebo mě ještě napadlo – bylo to škrcený. Restriktory pořád ještě mám. Je možný, že někdo naladil karburátory na bohatší směs kvůli restriktorům (rychlejší proudění??!?) a už to nenastavil zpátky. Každopádně – s volnou rourou je to jiná motorka. Dusítko anebo origo vejfuk znamenaj dramatickej rozdíl.
Akorát to teda bez toho dusítka řve jako kráva... :D
Bral bych zvuk s dusítkem a motor bez dusítka. Ještě zkusím experiment s dusítkem bez přepážky, to by mohlo fungovat taky.
Experimenty jsou sranda...)
Life’s good
Nainstaloval jsem vejfuk (30min práce) a napřed zkusil s dusítkem. Zvuk bomba, jízdní pocity rozpaky. Nízký otáčky lepší, střed placatej, vejšky stejný jako s origo.
Vyhodil jsem ještě večír to dusítko, že otestuju na cestu do práce bez. Velké překvapení! Motorka se v celým pásmu otáček uklidnila, motor jde hladce. Úplně zmizela placatost kolem 3500-3800 otáček. Stávalo se mi, že když jsem z nízkých otáček přidal naplno plyn, motorka se trochu přidusila – poškubávala. Pokládal jsem to za vlastnost motoru. S otevřenou rourou toto zmizelo zcela, motor se přestal topit v benzínu a začal krásně dejchat. Když to bylo s dusítkem, kromě zvuku jsem moc nepoznal rozdíl oproti origo – spíš byly ještě placatější střední otáčky. Teď to jde krásně v celým spektru otáček, hodně to pomohlo dole, krásně to vymazalo tu díru mezi 3,5-4trpm a celkově je motorka živější (není to pocit, vím, jak se hejbala rafika při otočení plynem). Když otevřu plyn kdekoli dole, nestane se, že by to zaškubalo. Dřív normální. Skoro to vypadá, jak kdyby to bylo kdysi naladěný na otevřenej vejfuk, nebo mě ještě napadlo – bylo to škrcený. Restriktory pořád ještě mám. Je možný, že někdo naladil karburátory na bohatší směs kvůli restriktorům (rychlejší proudění??!?) a už to nenastavil zpátky. Každopádně – s volnou rourou je to jiná motorka. Dusítko anebo origo vejfuk znamenaj dramatickej rozdíl.
Akorát to teda bez toho dusítka řve jako kráva... :D
Bral bych zvuk s dusítkem a motor bez dusítka. Ještě zkusím experiment s dusítkem bez přepážky, to by mohlo fungovat taky.
Experimenty jsou sranda...)
Life’s good
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
Childeater> ja teda mel Dominatora jen na zenine cbr... a uz bych ho nebral... neverim, ze je to "pro konkretni model moto" Dominator je tezkej univerzal. Na tom cbr byl neprijemne hlucnej...
Ale abych nebyl ot, ,tak me se libi Scorpion
Ale abych nebyl ot, ,tak me se libi Scorpion
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
MedWed> jasně, je to univerzál. Já ho vzal víceméně proto, že byl se svodem a za pár kaček. Dá se říct, že s dusítkem je hluk naprosto OK, ale ztrácí se výhody otevřený roury - motorka je ucukaná a bez otevřenýho vejfuku vždycky bude; alespoň teda tenhle Rotax. Chtělo by to něco, co by tak neřvalo, ale bylo podobně propustný. Ten Scorpion vypadá zajímavě.
Chtělo by to někoho, kdo to vyzkoušel.
Chtělo by to někoho, kdo to vyzkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
Childeater> tak to rozhodne... ale ono to asi do mesice budu sam vedet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
MedWed> tak se pak pochlub s výsledkem!!! ...
Já jsem nakonec naučil Dominátora neřvat a jet - vzal jsem dusítko a pětku vrták. Odřízl jsem přepážku z dusítka a do límce kterej zapadá do koncovky vyvrtal šest děr. Zvuk není obtěžující, dunivý chrochtavý bublák. Za mě dobrý. Jasně, vejfuk s éčkem bych radši, ale upřímně - je mi to dost jedno.
Já jsem nakonec naučil Dominátora neřvat a jet - vzal jsem dusítko a pětku vrták. Odřízl jsem přepážku z dusítka a do límce kterej zapadá do koncovky vyvrtal šest děr. Zvuk není obtěžující, dunivý chrochtavý bublák. Za mě dobrý. Jasně, vejfuk s éčkem bych radši, ale upřímně - je mi to dost jedno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
Childeater> takze DoDo na Dominatoru? To je fakt spatny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
MedWed> mohl jsem to nechat být bez dusítka a jelo by to dobře, akorát to na můj vkus moc řvalo. S dusítkem zase nejelo tak, jak bych si přál. Tak jsem upravil dusítko. To nevnímám jako problém, je to vyjímatelný doplněk výfuku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
Childeater> no vzdyt rikam... DoDo...
Jako chapu, pomer cena/vykon je slusnej... ale vic se mi libi vyfuky primo na model...
Jako chapu, pomer cena/vykon je slusnej... ale vic se mi libi vyfuky primo na model...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk bmw F650
MedWed> dej pak vědět s tím Scorpionem. Zajímalo by mě, jestli má přepážky, nebo jestli je ten lauf průchozí...
2 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk bmw F650
Cim tissi koncovka na enduru, tim lepe. Kazdy decibel navic dela uplne zbytecny bordel.
Prirozene mluvim o endurech, mistni asfaltovo-polni sekce s radostnymi fotkami u dlouho hledane kaluze se to netyka.
Prirozene mluvim o endurech, mistni asfaltovo-polni sekce s radostnymi fotkami u dlouho hledane kaluze se to netyka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Parťák na převoz BMW F650 do Ázerbá... BMW F 650 | Sleepy.Peet | 25 | 30.9.2023 v 17:15 DavR1 |
Parťák na převoz-přejezd BMW F650 d... BMW F 650 | Sleepy.Peet | 5 | 10.9.2023 v 18:16 datima |
Dílenská příručka BMW F 650 | OSÍÍÍK | 7 | 27.7.2023 v 22:31 hearthkore |