Udělal sem zásadní chybu. Hrabal sem do funkční věci. Po překroužkování, přetěsnění, proříznutí clonky a nastavení hladiny karbecu, začala v tahu po přidání plynu nad polovinu škubat dusit se a brzdit. vše se odehrává v otáčkach cca 2000-3500. Přesněji na 4 od 60 do 85 km/h. Při všech kvaltech snad jen na 1 nepostřehnu nic. 2 je už poznat. Zbytek se musí točit. Vyměnil sem gufero pod altíkem, dal novou clonku a laboroval s jehlou. Vše beze změn. Svíčky jsou tmavé jen s nádechem cihly, okraje černé. V karbecu je 100 tryska. Osobně to typuju na karbec. Díky za jakoukoliv pomoc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |