Téma: honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?
6.8.2017 v 12:00
Ahoj.

Kupujem prvú moto - Hondu CBF 125 - rok 2011 - najazdených 25 000km

je to veľa na túto kubatúru ? môže do pár tisíc km vzniknúť nejaký problém s motorom ? všimol som si, že na tých 125kových hondách zvykne netesniť tesnenie pod hlavou motora a robí sa tam okolo neho škvrna zo zrejme unikajúceho vzduchu.

Odporúčate túto kúpu ? alebo je 25 000 na túto kubatúru už veľmi veľa a nedoplatím sa na servise...
na kupu uplne novej nemám zatiaľ financie.


Ďakujem za všetky rady ;).

honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

6.8.2017 v 12:44 | Nahoru | #1
Každá motorka je jiná, ale 25 xxx pro Hondu není problém.

honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

6.8.2017 v 12:48 | Nahoru | #2
25 je v poho , něco si ještě připrav na spotřební materiál jako destičky , svíce , olej ... , směle do toho a jezdi

honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

6.8.2017 v 13:15 | Nahoru | #3
Číslo na tachometru ti o motorce nic neřekne. Je možné ten stroj dojebat za 5 000km a nebo může být stále v top stavu s nájezdem 200 000km, jde o to, kdo na tom jezdil a jak se o to staral.
Když jsem letos kupoval motorku, tak jsem stav tachometru zjistil až při sepisování smlouvy, protože tam na to byla kolonka...

honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

6.8.2017 v 17:45 | Nahoru | #4
..."nebo může být stále v top stavu s nájezdem 200 000km, jde o to, kdo na tom jezdil a jak se o to staral."
U 125ky asi nee, ale obecně je to tak...(zase, aby si někdo nemyslel, že 125ka běžně najíždí 200 000km )...
Zničit se dá motorka s 5000km a nebo může sloužit hooodně dlouho...
Zase i ta případná G.O. motoru je u 125ky celkem dostupná...

1 reakcí na tento příspěvek honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

7.8.2017 v 14:39 | Nahoru | #5
úniky oleje - když už jsou - se objevujou pod víkem ventilů a nebývá to nic víc, než drobnej průsak.

ale ani výměna těsnění pod hlavou není žádná práce, motor OHV má v tomhle výhodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

9.8.2017 v 17:05 | Nahoru | #6
callowsick> čo presnejšie znamená drobnej průsak ?

výměna těsnění pod hlavou - je to záležitosť servisu do 100€ nie ?

(reakce na) honda CBF 125 -25 000km je to veľa ?

10.8.2017 v 12:10 | Nahoru | #7

peterSNXB píše: callowsick> čo presnejšie znamená drobnej průsak ?

výměna těsnění pod hlavou - je to záležitosť servisu do 100€ nie ?



myslel jsem lehký olejový mapy, kdy mastnota jen leze po dílech a netvoří se kapky na hranách chladících žeber (eh, líp to asi neumím popsat :D)

ale došlo mi, že CBF nemusí mít OHV motor, to mi trochu ulítlo.

servisní práce pro OHC motor: demontáž nádrže a plastů kolem ní. Povolení sacího kolena (resp vstřikovače - podle toho, co jde líp), povolení výfuku .zajištění klikovky v poloze, povolení vačkový hřídele a vahadel, zachycení rozvoďáku, aby nepropadnul. povolení hlavy, výměna těsnění, montáž hlavy + dotažení na moment, nasazení rozvoďáku, montáž vačkový hřídele a vahadel + dotažení na moment, seřízení ventilů, montáž výfukovýho kolena a sacího potrubí, odjištění klikovky, montáž nádrže a plastů.

za dvě hodiny musí být hotovo i v tom nejpomalejším servisu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Otevření honda NSR 125r Honda @125 ToretoCz 5 16.6.2018 v 22:18 Mucha____
Názor na moto Honda @125 SINGO 4 24.5.2018 v 21:07 Humusus
Ukazatel rychlosti Honda @125 Mathers 3 12.5.2018 v 00:15 Hippieguy
Nereaguje na otočení klíčkem Honda @125 Anie_Sa 1 9.5.2018 v 19:47 moucan
Přebíjení Honda CLR 125 Cityfly Honda @125 wedness 8 22.4.2018 v 10:39 Maxipes_Fík


TOPlist