Ahoj, každopádně jestli jede rovně, když pustíš řidítka, praskliny rámu v oblasti krku jak se napojují na odlitek krku trubky rámu od Wheelie nebo po pádu. Zkouknout uchycení rotačního tlumiče, jsou tam dva šrouby a oka na rámu co ho drží rády praskaj, hlavně to horní, je to tím, že ho někdo vyndá a neutáhne to na 50Nm a nedá lepidlo a vibracemi se šroub povolí a tlumič taky a prdne to... Motor musí jít zlehka za plynem, troška mechanické hlučnosti z oblasti hlav je normální, zase ne cinkání a rány, prostě je tam ozubené soukolí a automatický dekompresor, který může být už trošku unavenej a vymezovací ozub. kolečka na vačkách taky..., nesmí hulit a pravidelný chod, někdy je rozhozený synchro škrtících klapek a pak jeden válec tahá druhém, ve vyšších otáčkách to zmizí, v nižších to může cukat, dá se doladit. Spotřebák nezmiňují to se dá vyměnit, řetězovka, desky, kotouče, baterka, svíce. Při podřazení třeba z pětky na čtyři a pak plnej plyn nesmí mít propady ve výkonu, to by mohlo značit problém s PAL. pumpou nebo PAL. filtrem který je u pumpy,(stalo se mě, ale byl to jen PAL. filtr za 1200,-Kč + těsnění pumpy), spojka nesmí klouzat, jinak nebuď překvapenej, že s origo převody jseš na 200km/h hned, ale dostat tam 250km/h je přes půl okresu, pomáhá o zub menší př. kolečko a i třeba rozeta 39z. z TL1000R, pak jde rychlejš za plynem a 250 tacho je tam dřív. Nejezdit po zádech, to končí zadřením na klice... Tak hodně štěstí a kup dobře, pak se pochlub
Naposledy editováno 01.08.2017 22:28:39