Tak dnes,při tom nádherném vedru, mě moje holka stará Ducati st2 nechala na holičkách a musel jsem tlačit. Když jsem konečně opravil startér a moto připraveno na zbylou sezonu ,tak se při jízdě z práce začala dusit, až chcípla a nejde nastartovat. No, moc jsem toho teda nenajezdil. A teď k závadě (je to stříkačka), chvíli šla jenom do tří tis.otáček,bez ohledu na kvalt, při vyšších otáčkách se dusila, ale kolem tří tis.jela ,škubavě,ale jela.No a pak zdechla.. něco jsem si přečetl zde na foru,ale skoro vše je o karburátorových ,ale ne se vstřikováním. Může to benzín,ale na něj jsem jel do práce min. již dvakrát. Filtr(vzducháč) na jaře nový. Svíčky měněny sice loni,ale že by odešly obě najednou? Paliv.filtr nemám. Zbývá ještě čerpadlo v nádrži. Ale zajímavé je to ,že se začala dusit po přejetí želez. přejezdu cca v 50km/h. Co mohlo upadnou, vypadnou,aby se začala dusit? Jak zjistit,že čerpadlo funguje? Šlo by to třeba tak,že bych odpojil palivovou hadičku od čerpadla a začal startovat abych viděl jestli dává? A nebo dát benzín do petky a hadičkou přímo na hadici co vede do motoru a pak zkusit startovat-chytí bez čerpadla? Děkuji všem za odpovědi.