bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vybita baterie
31.7.2017 v 19:22
Honda CBF 600N rok 2005

Po zimne jsem menil baterku a do ted jsem s ni nemel jedinej problem. Ted jsem se k motorce vratil po asi 5ti dnech a ani neskytla. Driv mela pauzu i delsi dobu a nastartoval jsem bez problemu.

Jak je mozny ze by se baterka po 5ti dnech samovolne vybila kdyz predtim byla jezdena takrka denne? Je nejaka jina moznost nez ze by se za jizdy nedobijela? Pripadne jak si to muzu overit?

Diky za rady...

vybita baterie

31.7.2017 v 20:07 | Nahoru | #1
Možná ti to při poslední cestě přestalo dobíjet.

vybita baterie

31.7.2017 v 20:42 | Nahoru | #2
mozna prestala dobijet jak pise dave mozna je spatna
..me odesla lacina baterka po 2mesicich nez jsem se poucil a ac nerad koupil tu co ji davaji do prvovyroby original honda a k ni v lidlu malou dobijecku s mikroprocesorem, dobiji pravidelne amamklid uz pet let...

vybita baterie

1.8.2017 v 11:31 | Nahoru | #3
dave-lister, rucko diky za radu ale...

... drobna zmena pujcil jsem si od kamose multimetr a zjistil ze baterka je ok.

Po tom co jsem ji znovu pripojil a otocil klickem svetla a kontrolky se znovu roznuly akorat pri startu se ozvalo cvaknuti svetla potemnely a dal nic dvakrat trikrat jsem takto cvaknul a elektrika zase prestala fungovat (svetla, kontrolky).

Je mozny ze by se mohl nekde na el. vedeni objevit skrat, ktery by se takto projevoval?

vybita baterie

1.8.2017 v 11:49 | Nahoru | #4
skrat ne,mě se stalo něco podobnýho,otočil sem, kličkem,kontrolky se rozsvítily,zmačknul sem starter cvaklo rele a tma,všechno chcíplo,takže sem měl za to že praskla pojistka,takže sem se dohrabal k hlavní pojistce a ta byla ok,divný,skusim otočit kličkem,kontrolky svítí,zmačku starter a znova cvaknutí a tma,tak znova hlavní pojistka - kontrola ,pojistka ok a a kontrolky opět svítily, no nakonec sem přišel na to že mam zlomenej drat u relatka,bez zatěže fungoval a při zatížení se přerušil a jak sem kontroloval pojistku a hejbal s relatkem tak se zase spojil,bylo to zlomený pod ochranou bužírkou a po třetim pokusu už bylo vidět zčernalý místo na tý bužírce,
tak je možný že maš zlomenej drat,nebo povolenej kontakt anebo někde v konektoru zoxidovaný kontakty,anebo ,což zrovna tet řešim ja ,umřela ti baterka,na prazno mam 12,8V a když zapnu světla tak jenom 12V a rychle klesa pod 11V , skus změřit volty i při zatěži

vybita baterie

1.8.2017 v 12:48 | Nahoru | #5
multimetrem určite nezjistíš, že je baterka ok, udělej to jak píše zdenysrx6 nebo to nahoď přes kabely z auta, popřípadě startovací powerbankou - pokud to chytne, je jasné, že to je baterka, pokud ne, tak budeš pátrat dále.

vybita baterie

1.8.2017 v 20:13 | Nahoru | #6
Tak jsem zkousel trochu merit. S vypnutym zapalovanim/se zapnutym

12,8/9,8  12,8/12,2 12,7/12,2

Kdyz jsem zkousel nastartovat ozvalo se cvaknuti, zhasla svetla a napeti na baterce bylo takrka 0. Pry kdyby to bylo baterkou tak to jen necvakne ale aspon by to chrcelo. Potom jsem skousel vselijak hejbat s dratama co jdou ze startovaciho rele a jak pise zdenysrx6 se nejspis nejakej uvolnenej kontakt spojil a svetla znovu nabehly po dalsim pokusu opet tma.

Takze predlokladam ze se bude jednat o vadnej kontakt, upalenej nebo zlomenej drat. DIKY vsem moc za rady bohuzel ted trochu trpim nedostatkem casu tak jsem zkusil rozbalit na prvni pohled unavenou cast kabelu a tam se jevil ok. Dalsi badani budu muset odlozit nejdriv na patek nebo vikend :/

1 reakcí na tento příspěvek vybita baterie

1.8.2017 v 20:43 | Nahoru | #7
Kdyby to byl drát, tak je divné, že ti padá napětí k nule....to by určitě nemělo...ani při startu. Já tipuju vadnou baterku. Než bych do toho lezl, zkusil bych to nakopnout přes ty kabely...

Nedávno mi takhle odešla baterka taky, sice na autě, ale dělala přesně to samé.

(reakce na) vybita baterie

1.8.2017 v 22:26 | Nahoru | #8
Přesně jak píše fockewulf - kdyby to byl vadný spoj, nebude klesat na baterii napětí k nule. To by padalo až za tím vadným spojem. Takže buď je chyba v baterii, nebo tam máš někde zkrat jako prase. Ale ten byl po pár sekundách asi viděl a cítil, protože to dokáže slušně hořet a smrdět.

vybita baterie

2.8.2017 v 11:30 | Nahoru | #9
taky bych se přiklaněl k mrtvé baterce , to že je baterka necelej rok nova neznamena že bude OK , skus to nastartovat přes ty kabely z auta a uvidíš

vybita baterie

2.8.2017 v 14:16 | Nahoru | #10
Zkus vyměnit hlavní pojistku a zkontroluj kabeláž kolem ní, zda není kolem ní špatný kontakt. Postupoval bych tak, že bych nabil baterii abys měl jistotu a mohl se od něčeho odrazit. Pokud ji nabíješ a bude vše šlapat, prověř jak ti to dobíjí. Pokud to nebude studeňák v elektrice, pak to může být regulátor. Potom řešení je například zde .

vybita baterie

3.8.2017 v 14:42 | Nahoru | #11
Zdravím, přesně to samí mě dělal skútr a byla to baterka. Od někoho si puč baterku a vyzkoušej to s ní. Ať se ti daří.

vybita baterie

3.8.2017 v 14:57 | Nahoru | #12
99 procent vadná baterka...

vybita baterie

3.8.2017 v 18:33 | Nahoru | #13
Nastartuj motor přes pomocný zdroj, změř dobìjenì. Pokud dobìjì kolem 13V tak ok, pokud ne, vìš kde je problèm. Můžeš. mìt problèm v připojenèm USB zdroji, nebo alarm a pod. co Ti vybíjí baterii.

Naposledy editováno 06.08.2017 08:27:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 27 Dnes v 19:24 Burdin
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Honda CBF600N Honda CBF 600N Puyol 5 30.7.2023 v 23:12 Czechy
Honda cbf 600n problém s chlazenim Honda CBF 600N PoTaK 9 1.5.2023 v 22:52 Kohlstein
Bez šťávy s plnou baterií Honda CBF 600N Molejov 23 24.3.2023 v 07:03 Pet1970


TOPlist