globalmoto_duben_nolan





Téma: Seřízení bohatosti směsi
30.7.2017 v 17:28
Čau všichni,
při pravidelné údržbě na 1 rok kupené gs 500(2002) jsem zjistil, že mám bíle svíčky a když si to spojím s brbláním do výfuku a s líným chodem tak mě z toho vychází, že mám chudou směs - a v servisních manuálech ( i v haynes ) jsem k tomu našel jenom odkaz, že díky "emisím" to mám zavést do servisu, což se mi moc nechce ( tento rok víc opravuju než jezdím ).
Tak bych se chtěl zeptat, jak se takové seřízení provádí. Budu to měřit pomocí vakuometru, ale tím moje znalost v téhle oblasti končí.
Nésu nějaké to kopyto takže rozdělat karbec nebo seřídit podtlaky mi nedělá problém, ale bohatost jsem ještě nikdy neřešil.

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení bohatosti směsi

31.7.2017 v 09:29 | Nahoru | #1
Já volnoběh seřizuju a svíčky nevyndávám...je to dvouválec a má dva karburátory...No ale kdybys svíčku vyndal je dobré udělat to tak, aby svíčka byla ve fajce a byla ukostřená.
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.

(reakce na) Seřízení bohatosti směsi

31.7.2017 v 20:28 | Nahoru | #2

Zdenalbenal píše: Já volnoběh seřizuju a svíčky nevyndávám...je to dvouválec a má dva karburátory...No ale kdybys svíčku vyndal je dobré udělat to tak, aby svíčka byla ve fajce a byla ukostřená.
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.


.

Naposledy editováno 31.07.2017 20:31:24

(reakce na) Seřízení bohatosti směsi

31.7.2017 v 20:29 | Nahoru | #3

Zdenalbenal píše: Já volnoběh seřizuju a svíčky nevyndávám...je to dvouválec a má dva karburátory...No ale kdybys svíčku vyndal je dobré udělat to tak, aby svíčka byla ve fajce a byla ukostřená.
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.


On volnoběh se při vyndaných svíčkách nastavuje fakt dost blbě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E ViraxRider 6 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E Dejwidos 16 12.3.2024 v 11:45 Radek2107
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E Phabbyg 21 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 24 27.2.2024 v 19:39 _Michal

TOPlist