při pravidelné údržbě na 1 rok kupené gs 500(2002) jsem zjistil, že mám bíle svíčky a když si to spojím s brbláním do výfuku a s líným chodem tak mě z toho vychází, že mám chudou směs - a v servisních manuálech ( i v haynes ) jsem k tomu našel jenom odkaz, že díky "emisím" to mám zavést do servisu, což se mi moc nechce ( tento rok víc opravuju než jezdím ).
Tak bych se chtěl zeptat, jak se takové seřízení provádí. Budu to měřit pomocí vakuometru, ale tím moje znalost v téhle oblasti končí.
Nésu nějaké to kopyto takže rozdělat karbec nebo seřídit podtlaky mi nedělá problém, ale bohatost jsem ještě nikdy neřešil.
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení bohatosti směsi
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.
Zdenalbenal píše: Já volnoběh seřizuju a svíčky nevyndávám...je to dvouválec a má dva karburátory...No ale kdybys svíčku vyndal je dobré udělat to tak, aby svíčka byla ve fajce a byla ukostřená.
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.
.
Naposledy editováno 31.07.2017 20:31:24
Zdenalbenal píše: Já volnoběh seřizuju a svíčky nevyndávám...je to dvouválec a má dva karburátory...No ale kdybys svíčku vyndal je dobré udělat to tak, aby svíčka byla ve fajce a byla ukostřená.
Nevím, jaké zapalování má tvoje motorka, ale doporučuje se to proto, aby se nepřetížil zapalovací okruh...
K ochuzení směsi může taky dojít zásahem kutila (předešlého majitele) do výfuků (tlumiče) a nebo svodů.
Přetryskování karburátoru není až tak velký problém, na změnu "barvy" svíčky stačí o jednu, spíše o dvě velikosti - třeba z trysky velikosti "100" přes "105" na "110".
Jen je potřeba pořádně vyšpekulovat, jaká je tam tryska, jaký vint, jestli třebas zároveň nedrží emulzku a tak...
O následném seřízení bohatosti na volnoběh nemluvě.
On volnoběh se při vyndaných svíčkách nastavuje fakt dost blbě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E | ViraxRider | 6 | 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider |
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 21 | 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 24 | 27.2.2024 v 19:39 _Michal |