Téma: CZ 150c VAPE
27.7.2017 v 07:35
Zdravím, jaký je váš názor na instalaci VAPE do CZ150c ? Dávat, nedávat ? Díky.
Asi připíšu, že se nebude jednat o stroj co by najezdil tisíce km / rok, spíš stovky km.
Jde o moto, co by mělo být po renovaci a bude odpovídat pův. stavu vč. TP a registr. značky z 50tých let.

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 07:46 | Nahoru | #1
CZ má magneto, v čem chceš vidět přínos přestavby na magneto vape?

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 08:04 | Nahoru | #2
Kdyz jsem byl pred dvema roky na burze v Chotusicich byl tam clovek ktery "dobijel" magnety na tyhle stara zapalovani. Mel tam na to takovy samo-domo stroj a lidi k nemu chodily. Vice najdes na veteranforum.cz

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 08:35 | Nahoru | #3
Přínos vidím ve spolehlivém zdroji proudu velkého výkonu a bezkontaktního způsobu zapalování. Nabuzení magnetů znám tuto možnost..

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 13:40 | Nahoru | #4
u 150c vypadá VAPE blbě, protože ta velká indukční VAPE cívka není pořádně kam schovat. Zvlášť divně to vypadá ještě když originál VN kabel vede na svíčku rovnou z pravého víka motoru...

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 13:53 | Nahoru | #5
S indukčkou máš zřejmě pravdu, ale originál vedení napěťovýho kabelu od víka motoru ke svíčce je celkem OK - běžné.
Tady je u VAPE prasárna, že tou dírou v motoru CZ150 povede asi nevzhledná bužírka a to je fakt blbý.

CZ 150c VAPE

27.7.2017 v 19:01 | Nahoru | #6
Viděl jsem to předělané tak, že napájecí drát spolu s VN kabelem vedl od zapalování krytem řetězu za kastlík a tam do něj byly vyvedené na VN cívku, která v něm byla schovaná. Jako nikdo kdo to nehledal, tak na to nepřišel. Nevím jak to vedlo okolo sekundáru a co tomu drátu říkal kmitající řetěz, ale možná je tam na to dost místa.
VN drát si můžeš koupit jakej chceš, černej, červenej, opletenej...

CZ 150c VAPE

28.7.2017 v 11:20 | Nahoru | #7
vypadá to potom nak takhle. Schovat ten díl na začátku VN kabelu jde pod nádrž.

Naposledy editováno 28.07.2017 11:21:03

CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 11:36 | Nahoru | #8
Míra a Vape? Super dvojka

1 reakcí na tento příspěvek CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 12:04 | Nahoru | #9
Lze to udělat i tak,že to absolutně nikdo nepozná, bez nějakého rozebírání. Ale je to pracné a hlavně levněji vyjde nechat si zrestaurovat staré magneto a bude to originál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 12:07 | Nahoru | #10
FJRPEPA> Není to tak jednoduchý, originál dílů už je jako šafránu a repliky jsou zpravidla nahovno. Už s tim bojuju asi tři roky (teda mínus letošek, nebyl čas ani vůle se v tom zas hrabat).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 14:21 | Nahoru | #11

FiZzeR píše: FJRPEPA> Není to tak jednoduchý, originál dílů už je jako šafránu a repliky jsou zpravidla nahovno. Už s tim bojuju asi tři roky (teda mínus letošek, nebyl čas ani vůle se v tom zas hrabat).



Co potřebuješ ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 15:19 | Nahoru | #12
FJRPEPA> Teď asi nic, válčil jsem s kladívkem, v krámech bylo druhý neopálený, ale taky s ohoblovaným pertinaxem, ten se mi podařilo přenýtovat, jen jsem ho ještě nezakomponoval do systému. Ta replika přerušovače co se běžně prodává se nedá pořádně seřídit +o A vlastně celkově jsem měl problém dostat fyzickej odtrh do magnetickýho odtrhu - při nastavení předstihu i odtrhu dle předepsaných hodnot to při zapnutí světel zdechalo, musel jsem odtrh snížit na .25-.3, čímž jsem se zase předstihem dostal tak daleko že otáčením základový desky jsem tím čůrem od průchodky mimo kontakt cívky. Který už jsem taky vyzkoušel asi pět kusů, jak originály tak repliky.
A když jsem to jakžtakž dostal do provozu, tak začal vysírat karburátor, příznaky jako by nedotejkal benzín (ale dotajkal).

Prostě maňána, důchodovej projekt...

(reakce na) CZ 150c VAPE

13.9.2017 v 15:30 | Nahoru | #13
FiZzeR>

Tak až budeš potřebovat, ozvi se.

CZ 150c VAPE

14.9.2017 v 22:10 | Nahoru | #14
Tak co myslíš, je to bezkontakt, nebo jenom dlouhej VN kabel?
Ve skutečnosti je pod nádrží jak CDI, tak i VN cívka. Všechny káble vedou z motoru v silikonové bužírce, která drží kulatý tvar.

2 reakcí na tento příspěvek CZ 150c VAPE

15.9.2017 v 16:50 | Nahoru | #15
Možná nějaké díly Cz najdu. Chcete něco?

(reakce na) CZ 150c VAPE

15.9.2017 v 20:37 | Nahoru | #16
mira592> napiš co máš a my už se porvem

1 reakcí na tento příspěvek CZ 150c VAPE

23.1.2018 v 15:52 | Nahoru | #17
Mně po posílení magnetů problémy se zapalováním zcela zmizely. Bohužel netuším, na jak dlouho a kdy mám počítat s jeho další obnovou. Nevíte někdo? Díky!

(reakce na) CZ 150c VAPE

23.1.2018 v 15:55 | Nahoru | #18

Fist píše: Mně po posílení magnetů problémy se zapalováním zcela zmizely. Bohužel netuším, na jak dlouho a kdy mám počítat s jeho další obnovou. Nevíte někdo? Díky!



Za dalších cca 50- 60 let.

Pokud nebudeš nechávat rotor volně položenej.

CZ 150c VAPE

23.1.2018 v 17:18 | Nahoru | #19
U Berouna je chlápek kterej tě to magneto znovu ,,nabudí,, Mel jsem jich pár u něj a pohoda, posilá asi i poštou. Když tak kontakt pošlu. Ale určitě bude někdo i ve tvém okolí.

CZ 150c VAPE

21.8.2018 v 11:38 | Nahoru | #20
Dobrý den. Provádíme kompletní renovace magneta. Převinutí VN cívky, nabuzení rotoru, nastavení magnetického odtrhu, kompletní výměna elektroinstalace, pevné části otrýskány balotinou. Plná funkčnost, záruka 6 měsíců. Více na www.jawadynama.cz

(reakce na) CZ 150c VAPE

4.9.2018 v 11:56 | Nahoru | #21
mira592> Ahoj, nenašel by jsi pohon k tachometru (ten co je v pravém víku)? Díky, Tutty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Neřešitelný problém hoši [1, 2, 3] ČZ 150 FiZzeR 84 1.7.2019 v 20:20 Kohlstein
pružina startování ČZ 150 1Marten1 3 30.4.2019 v 17:32 1Marten1
Problém předního sedla ČZ 150C ČZ 150 ČZ 500 Henry1879 1 19.2.2019 v 17:29 jawarmaniak
ČZ 150, zapalování ČZ 150 mira592 18 19.2.2019 v 17:20 jawarmaniak

TOPlist