Potřeboval bych poradit. kamarád si nedávno koupil scooter a poprosil mě, abych mu na tom provedl menší tuning.
Nainstaloval jsem naraku variátor, vyměnil kontrastní pružinu a co je hlavní, namontoval kit naraku 160ccm.
Po nastartování měl motor normální zvuk, krásně chytal atd, ovšem po cca 20km se rozpadl píst na straně sacího ventilu.
No nic, přisuzoval jsem to nedostatečnému zajíždění motoru a opotřebenné olejové pumpě. namontoval jsem zpět 125ccm válec a skůtr spokojeně jezdil. Druhý pokus s novým kitem jsem bral seriózněji, vyměnil jsem olejovou pumpu a zakázal jsem kamarádovi jezdit víc jak 60kmh, po 200km jsem mu limit zvednul na 80kmh.
Nicméně, po 350km se na vrcholku Barrandovského kopce scooter opět odporoučel, ztratil výkon a rozebráním bylo zjištěno poškození pístu, uplně stejné, jako v prvním případě. Vylomený (vydrolený) stejný kus.
Napadá někoho příčina?
Moje teorie je taková, vzhledem k normálnímu zvuku motoru, nemůže nenarážet píst do válce, ale jedná se o poškození vlivem přehřátí, máte někdo nápad jak to vyřešit, nebo čím jiným by to mohlo být?
Když jsem mu kitoval jeho předchozího čínskýho Scootera, tak zůstalo zpočátku vše původní, kamarád na nějaký zajíždění úplně kašlal a scooter najel spokojeně několik tisíc km, než ho prodal.
1 reakcí na tento příspěvek Kit 125-160ccm, zničený píst, podruhé...
Co je důležitější, nemůže to být tím, že by se to potkávalo?
Zatim je plán takovej že dát 120 trysku, olejový chladič a kovanej píst a doufat, že to bude normálně fungovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kymco People S 125 - hlučný motor Kymco People 125 | Karel45 | 14 | 22.6.2016 v 08:42 Karel45 |