Pohybuji se v JČ, spíš k Vysočině a i když se se zdá, že to na Českomoravský vrchovině bude s možnostmi OK, tak to úplně není pravda. Samozřejmě uvažuji spíš o nějaké legální formě, protože přijít o papíry někde v lese se mi z pohledu práce moc nehodí.
To, jakou mašinu zvolit nebudu rozvádět, toho je tady mraky (ostré EXC nebo klidnější 690R, pokud koukám na KTM).
Na silnicích je to v poslední době masakr, tak si říkám, že občasné zablbnutí na enduru je myslím na místě.
Prostě jen taková úvaha... jak to vidíte?
Naposledy editováno 06.01.2018 21:04:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má smysl v ČR kupovat enduro?
Dave81 píše: MedWed> Jestli ti to pomuze, tak podle mě když není parta je ostrý enduro k ničemu, budeš se sám v lese bát, nebudeš se mít od koho učit a rychle to omrzí. A pokzd parta existuje, kouknul bych na čem a jak jezděj a podle toho vybíral. Já na enduro partu čekal 20 let...
Souhlasím.
Za sebe doplním, že parta není a pořád mě to bere. Teď už se na to vyseru, protože už začíná sezona na silnici, ale ... tentokrát bych volil KTM EXC 500 tak cca 2015+. Ta motorka je víceméně dualsport a ne úplně ostrý enduro. Je hodnější než 450, pořád extrémně silná a lehká. Kuklík, jakože TOP pan Enduro, jezdí normálně závody na EXC 500. A podle spousty zahraničních příspěvků se při hobby použití dá o něco protáhnout interval na olej a motor udělá několik desítek tisíc km ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má smysl v ČR kupovat enduro?
Animals21 píše: Souhlasím.
Za sebe doplním, že parta není a pořád mě to bere. Teď už se na to vyseru, protože už začíná sezona na silnici, ale ... tentokrát bych volil KTM EXC 500 tak cca 2015+. Ta motorka je víceméně dualsport a ne úplně ostrý enduro. Je hodnější než 450, pořád extrémně silná a lehká. Kuklík, jakože TOP pan Enduro, jezdí normálně závody na EXC 500. A podle spousty zahraničních příspěvků se při hobby použití dá o něco protáhnout interval na olej a motor udělá několik desítek tisíc km ...
Jj EXC500 je fantastický duál (já ji moc zvažuju), dá se dohledat blog kde nacestovala 100 000km!!! Více-méně bez zásahu a servisní intervaly se při "turistice" opravdu násobně natahují ale to chce začít novým strojem (ne několik sezon rasovanou a na údržbě šizenou závodničkou) a to je samo o sobě 250-300t + nemálo peněz do nutných úprav... větší nádrž, sedlo, dělené z.kolo, popř kapotka aj....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
KTM exc-f 2009 chlazení+startování KTM EXC 250 F | Peťkooo | 10 | 3.4.2024 v 13:27 Pedl |
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |