globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ochana vnitřku nádrže před korozí
Zdravím všechny ve spolek,
chtěl bych se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s ochranou vnitřku nádrže před korozí? Před 3 roky jsem kys. citronovou vyčistil vnitřek nádrže na pionýrovi, ale už ničím neošetřil a nyní je nádrž zase rezavá, až mi to ucpalo kohoutek (sítko na kohoutku bylo komplet rozežrané, takže to asi vyrábí z nějakého šmejdu, když nevydrží ani 3 roky). Teď chci nádrž tedy znovu odrezit, ale řeším problém, čím nádrž ošetřit před další korozí. Dočetl jsem se, že se používá dvousložková epoxidová barva, ale bohužel mi v obchodech s barvy-laky nedokážou poradit co za barvu použít. Buď nic takového nemají nebo je barva určená pro krátkodobý styk s benzínem a nedokážou mi říct, zda je plně odolná vůči benzínu.

Můžete mi teda doporučit přesný typ barvy (druh a značku), abych mohl s něčím konkrétním přijít do obchodu nebo znáte jiný způsob ošetření nádrže?

Díky za rady...
Předchozí
1 2
Následující

Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2017 v 20:02 | Nahoru | #1
Já jsem ji nechal vy pískovat, odrezinem vylít a dvou směsovou barvou do nádrží vylil. Zatím drží druhy rok. Jméno barvy si nepamatuji (zkus jiný Barvi laky)

1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2017 v 20:09 | Nahoru | #2
nevím o ničem,co by dlouhodobě v benzínu vydrželo,zato jsem viděl plno zázraků,co je po nějaké době začalo drolit a to pak byla katastrofa,nádrž na vyhození.

pokud by to byla nádrž úplně nová,čistá,tak možná ano.....,možná by to šlo udělat hezky postaru-nahřát na teplotu tavení cínu a zevnitř pocínovat......,ale na starém,rezavém plechu nasáklým olejem nebude držet nic.

chce to vyčistit,udržovat nádrž plnou benzínu a pravidelně benzín měnit,protože je v něm hromada biosajrajtu a vody.

1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2017 v 20:36 | Nahoru | #3
Zdravím, už jsem to tu psal v nějakým vlákně. Po odrezení kyselinou citrónovou vyleju nádrž Epolexem S1300. Zatím všechny nádrže jsou bez problému

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

23.7.2017 v 22:17 | Nahoru | #4

PeteS píše: Zdravím, už jsem to tu psal v nějakým vlákně. Po odrezení kyselinou citrónovou vyleju nádrž Epolexem S1300. Zatím všechny nádrže jsou bez problému



Díky za odpověď, ten Epolex by mohli mít v prodejně v sousedním městě. Jinak ten S1300 je ale na dřevo, to nevadí? Dával jsi pod to základ, třeba S2300?

Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 23.7.2017 v 22:31 | Nahoru | #5
Na plechovce (S1300 + tužidlo) je sice napsáno na dřevo, ale taky na kov a některé plastické hmoty. Hlavně by měl odolávat olejům, alkáliím, pohonným hmotám ... Po vylití to chce nechat dobře vytvrdnout.

Ochana vnitřku nádrže před korozí

23.7.2017 v 22:33 | Nahoru | #6
jo a dávám to bez základu, rovnou na plech

Ochana vnitřku nádrže před korozí

23.7.2017 v 23:14 | Nahoru | #7
Super, moc díky . Jen bych se chtěl ještě zeptat, ten S1300 je asi bezbarvý, že? Mě by se líbilo, kdyby ta nádrž byla zevnitř bílá, to by pak mohla být i líp vidět hladina benzínu popř. nějaký bordel. Díval jsem se a S2321 http://www.bal.cz/z...polex-email-profi/1q je asi stejně odolný jako S1300, ale navíc je v různých barevných odstínech, myslíš že by se případně taky dal použít i bez základu?

Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 06:28 | Nahoru | #8
ja použivám epolex na naftové nádrže a vždy mám epolex základ a vrchní.. najdi si Barvy laky hostivař mají tam čislo na technika a ten ti to přesně poví.

Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 07:04 | Nahoru | #9
A co místo barvy to vylít přímo epoxydem? Já myslím, že klasická epoxy 324, nebo řidší epoxy 531 (tahle je i pro styk s pitnou vodou) splní vše, co se očekává.

Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 09:39 | Nahoru | #10
tankuj po víčko a nemá to proč rezivět vylívání něčím zevnitř se umí časem vymstít teď sice funguje ale nikdo neví co nám za pár let přimíchaj do benzínu a pak to muže dopadnout ja starý diesly před pár lety všem nejednou praskaly přepadový hadičky páč špatně snášely biosložku

Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 10:07 | Nahoru | #11
epoxidový dvousložkový základ mě drží už 5 let a je šedý

3 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 24.7.2017 v 17:41 | Nahoru | #12
bych byl na to lití těch srágor opatrný, na podzim jsem koupil Bandita a na jaře po první projíždce měl totálně zanesený palivový systém, benzín mi protekl až do olejový vany, nádrž nakonec skrývala nepříjemný překvapení viz foto, kvůli kterýmu se musela rozříznout a vyčistit a jediný způsob je prostě ji po projíždce vždycky dotankovat, a nenechat dlouho stát prázdnou,měl jsem štěstí na fachmany, co to vyřešili fakt komplexně a pečlivě a zachránili mi sezonu

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 18:37 | Nahoru | #13

LukyBandit píše: bych byl na to lití těch srágor opatrný, na podzim jsem koupil Bandita a na jaře po první projíždce měl totálně zanesený palivový systém, benzín mi protekl až do olejový vany, nádrž nakonec skrývala nepříjemný překvapení viz foto, kvůli kterýmu se musela rozříznout a vyčistit a jediný způsob je prostě ji po projíždce vždycky dotankovat, a nenechat dlouho stát prázdnou............................................


...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 19:44 | Nahoru | #14

LukyBandit píše: bych byl na to lití těch srágor opatrný, na podzim jsem koupil Bandita a na jaře po první projíždce měl totálně zanesený palivový systém, benzín mi protekl až do olejový vany, nádrž nakonec skrývala nepříjemný překvapení viz foto, kvůli kterýmu se musela rozříznout a vyčistit a jediný způsob je prostě ji po projíždce vždycky dotankovat, a nenechat dlouho stát prázdnou,měl jsem štěstí na fachmany, co to vyřešili fakt komplexně a pečlivě a zachránili mi sezonu



na takové rady tady není nikdo zvědavý,taky jsem psal,že s tím mám špatné zkušenosti.......,každý dostal lajk a poděkování za odpověď....,jen já ne



Naposledy editováno 24.07.2017 19:45:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 19:50 | Nahoru | #15

Dolph-cz píše: na takové rady tady není nikdo zvědavý,taky jsem psal,že s tím mám špatné zkušenosti.......,každý dostal lajk a poděkování za odpověď....,jen já ne


...tak ná

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 19:53 | Nahoru | #16

osiris píše: ...tak ná



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 20:12 | Nahoru | #17
Dolph-cz> jsem podpořil tvůj názor obrazovou přílohou a vlastní zkušeností, ať to má váhu to je víc než lajk ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 20:25 | Nahoru | #18
LukyBandit, Dolph-cz> tak tam chlapci taky máte šupnutý poděkování, spokojení?

Nee teď vážně, jsem rád za každý názor a rád si nechám poradit (proto bych sem jinak nepsal tento dotaz), ale mít benzín v neošetřené nádrži moc nechci, protože jsem zjistil, že to asi moc nefunguje. Je pravda, že nádrž není pořád plná, ale jak je možné, že se rez dostala i do míst, kde je benzín? Já si to vysvětluju, že je to asi těma biosračkama a tak bych právě chtěl něčím ten povrch ošetřit...???

Pořád mě láká to vylití barvou a ruku na srdce, kdyby se to začalo loupat, tak přeci sehnat jinou nádrž není nic těžkýho, ne?

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 21:28 | Nahoru | #19

Konny88 píše: LukyBandit, Dolph-cz> tak tam chlapci taky máte šupnutý poděkování, spokojení?

Nee teď vážně, jsem rád za každý názor a rád si nechám poradit (proto bych sem jinak nepsal tento dotaz), ale mít benzín v neošetřené nádrži moc nechci, protože jsem zjistil, že to asi moc nefunguje. Je pravda, že nádrž není pořád plná, ale jak je možné, že se rez dostala i do míst, kde je benzín? Já si to vysvětluju, že je to asi těma biosračkama a tak bych právě chtěl něčím ten povrch ošetřit...???

Pořád mě láká to vylití barvou a ruku na srdce, kdyby se to začalo loupat, tak přeci sehnat jinou nádrž není nic těžkýho, ne?



díky kámo,bude se mi lépe usínat

a proč rezne nádrž?no protože je tam voda.normální sprostá voda,která se vysráží na stěnách nádrže pak teče dolů,protože je těžší a klidně tam i vyžere díru skrz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 21:29 | Nahoru | #20
LukyBandit> tak jsem ti domluvil lajk... nemáš zač

Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 21:42 | Nahoru | #21
To jsem rád, že teď budeš mít klidný spaní...

No to je právě to, benzín je plný biosraček a bůhví jestli nemá v sobě i nějakou tu vodu a pak když pionýr nějakou dobu stojí a nejezdí se s ním, tak je na problém se rzí zaděláno, proto bych chtěl zkusit tu barvu. Je mi jasný, že se to může začít loupat, pak bych musel nádrž mechanicky zevnitř očistit a nějak jinak ošetřit, ale rozhodně ji nechci nechat po odrezení jen tak, protože vím, že bych to za pár let dělal znovu a to se mi moc nechce

1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

Skvělá odpověď, děkuji! 24.7.2017 v 22:18 | Nahoru | #22
Nam se osvedcilo RedKote.Prodavaj to v tekuty i sypky podobe;da se redit acetonem nebo methyl-ethyl-ketonem.Problem je,ze se ma vyrabet v USA a nebyl tam nikdo ochotnej to poslat do Evropy.Nasel jsem firmu v Australii,ktera to snad posila,ale je to drahy jak prase.Hledal jsem to asi pred pul rokem.Nakonec jsem koupil KREEM-ROT,ale jeste jsem ho nezkousel. Kupoval jsem to tady: http://www.vintage-replica.cz/400..htm
Pry to pouzivaji leta a OK.
Su_mi

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

24.7.2017 v 23:41 | Nahoru | #23
Dagerfall> Díky za odpověď. Na ten Kreem-Rot jsem se už díval, ale dávat 1000 Kč a víc se mi za to moc nechce, teď je ještě otázka, jestli to opravdu funguje, ale asi by mělo...

Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 08:10 | Nahoru | #24


tak téma jako hrom,neřešitelný problém...a když se něco nejde,tak 1000kč je moc

sorry,musel jsem se smát

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 10:36 | Nahoru | #25
Dolph-cz> skvělý kšefty

1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 12:03 | Nahoru | #26
Jen se smějte...

Nevím co se vám nezdá? Kdyby to byla nádrž z motorky třeba za 100tis, tak tam nemá cenu nějakých 1000,- řešit, ale u nádrže z pionýra, která se dá sehnat odhadem za 500,- nemá cenu řešit opravu za 1000,- (možná i víc), proto pokud dojde na tu barvu, tak se budu přiklánět spíš k tomu dvousložkovýmu epoxidu.

Když jste teda tak chytří, tak mi poraďte i něco jinýho, než nechávat nádrž pořád plnou, která asi stejně moc nepomůže?

1 reakcí na tento příspěvek Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 12:34 | Nahoru | #27
Tak to si nesmíš kupovat tak levné motorky

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 12:42 | Nahoru | #28
[quote=Konny88...................................Když jste teda tak chytří, tak mi poraďte i něco jinýho, než nechávat nádrž pořád plnou, která asi stejně moc nepomůže? [/quote]
...právě že pomůže a věř, že dolph a lukybandit ti raděj dobře a maj pravdu

(reakce na) Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 13:56 | Nahoru | #29
CB600> To jsem nevěděl, že abych se tu na něco mohl zeptat, tak musím mít motorku aspoň za čtvrt míče...?

osiris> Vím, že by nádrž měla být pořád plná, ale v praxi to prostě není možný, protože to bych po každé jízdě musel dolévat benzín a když si vemu, že za rok vyjedu tak 2 nádrže (teď už na ježdění není moc čas), tak taky není dobrý, když tam v podstatě bude pořád starej benzín, který stejně bude plný vlhkosti...

Chtěl bych zkusit tu barvu, ale pokud v okolí nic neseženu, tak to asi stejně dopadne tak, že nadrž jen odrezím a za pár let si to budu muset znovu zopakovat.

Ochana vnitřku nádrže před korozí

25.7.2017 v 14:03 | Nahoru | #30
Což to já netvrdím. Ptát se klidně můžeš a dostaneš i odpovědi, jak ses přesvědčil. To byla jen reakce na to porovnání 500 za nádrž, 1000 za barvu. Ale tak to s fichtlem prostě je (nepoměr užitku k výši investice) Jsou lidi, co cpou tisíce jen do motoru a taky nebrečej, že píst stojí 150 Kč a že se to nevyplatí.

Naposledy editováno 25.07.2017 14:04:21
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 Včera v 13:59 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist