bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Voľnobeh Suzuki GS 500
21.7.2017 v 20:27
Na kľuke zadretý motor som vymenil, zo starého som použil kompletnú hlavu a karburátory. Teraz sa nedá nastaviť voľnobeh - za studena naštartuje, po vypnutí sytiča si drží normálny voľnobeh, ale aj po kratšej jazde vyskočí na cca 5000 ot. Na starom motore to bolo bez problémov, s karburátormi som nič nerobil. Vie mi niekto poradiť, čo s tým môže byť?

1 reakcí na tento příspěvek Voľnobeh Suzuki GS 500

21.7.2017 v 20:50 | Nahoru | #1
Přetěsnit , vyčistit karburátory a zkontrolovat příruby. Udělat synchro karburátorů. Těsnění pod hlavou a válcem jsi dal doufám nový.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voľnobeh Suzuki GS 500

21.7.2017 v 21:36 | Nahoru | #2
sery.> Jasné, všetky tesnenia nové. Divné je to, že na starom motore nebol problém. Snáď tie príruby...? Ale prečo by tesnili za "studena" a za "tepla"nie? A zaujímavé tiež je, že niekedy stačí vypnúť motor (5000 ot.), za minútu naštartovať a voľnobeh je zrazu OK. Ale po pohnutí a vypnutí spojky zase vyletí.

Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 00:25 | Nahoru | #3
Nezůstává ti viset klapka v karburátoru? Musí to být stopro v karburátoru nebo v přírubách.

(reakce na) Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 09:34 | Nahoru | #4
hycomat: To vypadá, že ti nepřitéká dost benzínu do karburátorů. Někde máš přicpanou palivovou cestu. Po chvíli začne hladina klesat, ochuzuje se směs a otáčky jdou proto nahoru. Po vypnutí motoru benzín z hadic steče do plovákovek a chvíli je to zase v pořádku.

Takže zkontroluj palivový okruh a odvzdušnění nádrže.

Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 13:39 | Nahoru | #5
Dela to na vsechny polohy kohoutu? Jestli to neni treba podtlakem, zkus to na PRI.

Voľnobeh Suzuki GS 500

23.7.2017 v 09:54 | Nahoru | #6
Ja ju nejazdím, len servisujem. PRI som zakázal majiteľovi používať, natiekol mu benzín do motora. Ale vyskúšam to. Vďaka všetkým.

Voľnobeh Suzuki GS 500

23.7.2017 v 14:59 | Nahoru | #7
Jestli m u natekl benzín do motoru tak netěsní uzavírací jehly, nebo je seklej plovák. Potom je vysoká hladina, plovák to nezavře. Jakou barvu mají svíčky?

Voľnobeh Suzuki GS 500

25.7.2017 v 00:04 | Nahoru | #8
zkusil bych synchronizovat při kohoutku v poloze PRI a pak nastavit volnoběh. Stalo se mi neco podobnýho, když jsem měl rozdrbanej volnoběh šroubem a otáčky lítali jak se jim chtělo.

Voľnobeh Suzuki GS 500

25.7.2017 v 12:17 | Nahoru | #9
I když dáš PRI, nesmí ti benzín nikam přetéct... Pak je, jak píše sery., v prdeli jehlák, pokud není seklý plovák. Já na PRI omylem jel 350 km v kuse a nic se nikde neuchcalo, nic se nestalo... Všiml jsem si toho až na benzince.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 19 Dnes v 08:23 emánek27
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 21 Včera v 23:36 chesterfield
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist