globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Podtlaky transalp 600
15.7.2017 v 21:17
Zdravim všechny.Na druhem valci z podtlaku je hadice do palivového kohoutu.Na prvním valci na pravé straně mam šroub.Jaký je postup při štelování podtlaků?Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky transalp 600

15.7.2017 v 21:30 | Nahoru | #1
Místo toho šroubu našroubuješ redukci pro hadici manometru, místo hadice do kohoutu zapojíš druhou hadici do manometru a kohout z nádrže po dobu měření přepneš na polohu PRI (pokud tam ta poloha je), nebo připojíš náhradní přívod paliva do karburátorů - třeba z hadice s trychtýřem plným benzínu nebo s PETflaškou.

(reakce na) Podtlaky transalp 600

16.7.2017 v 10:46 | Nahoru | #2
1100Virago> A když to připojim,šroub na štelování podtlaků najdu kde?

1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky transalp 600

16.7.2017 v 11:59 | Nahoru | #3
podtlak jako takový se nešteluje. Tím se šteluje synchronizace karburátorů. Jinak šroubek je na to mezi karbcema a musíš na to mít dlouhý šroubovak s 90stupňovým zahnutím. Zvedneš volnoběh a sladíš to aby šly karbce stejně a nastavíš si i optimální směs.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky transalp 600

16.7.2017 v 17:14 | Nahoru | #4
wáca> To vše tím jedním šroubkem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky transalp 600

16.7.2017 v 19:52 | Nahoru | #5

RK3 píše: wáca> To vše tím jedním šroubkem?

. Ne čtyřma šroubkama, ale pokud nevíš jak se to dělá, radši si to nech udělat. Směs by se měla dělat na lambdu a synchronizace na podtlakové budíky, volnoběh na otáčkoměr.

(reakce na) Podtlaky transalp 600

16.7.2017 v 20:46 | Nahoru | #6
Vítězslav_Máří> Nešlo by poslat obrazek,kde na karbusu budou vidět ty šroubky?Volnoběžnej vim,kde je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky transalp 600

17.7.2017 v 14:57 | Nahoru | #7

Vítězslav_Máří píše: . Ne čtyřma šroubkama, ale pokud nevíš jak se to dělá, radši si to nech udělat. Směs by se měla dělat na lambdu a synchronizace na podtlakové budíky, volnoběh na otáčkoměr.


Čtyřma šroubkama?

RK3: Do šroubů volnoběžné směsi nevrtej. U dvouválce je šroub na seřízení synchronizace jeden (u čtyřválce jsou tři) a co jsem koukal na obrázky, je přístupný seshora dírkou v airboxu, která je tam speciálně kvůli tomu. Takže nádrž musí dolů.
Tady máš ke stažení servisní manuál, synchronizace je od stránky 41.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky transalp 600

17.7.2017 v 16:29 | Nahoru | #8
1100Virago> Reagoval jsem na Wácu. Psal o seřízení synchronizace (1šroub) volnoběh (1 šroub) a směs (2 šrouby ) proto píšu o čtyřech šroubech. Jinak syncho šroub je mezi karburátory , volnoběh je vyvedený ven a je na něm plastová zubatá matka a na směs nesahej.

(reakce na) Podtlaky transalp 600

17.7.2017 v 18:19 | Nahoru | #9
Vítězslav_Máří: jj, takhle to dává smysl

Podtlaky transalp 600

18.7.2017 v 18:14 | Nahoru | #10
Děkuju všem za rady a příspěvky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl

TOPlist