bbg_listopad_2





Téma: Koupě motorky
11.7.2017 v 20:57
Zdravy, měl bych zajem neco malo jsem najzedikl na sportovnich motorkach typu Honda hornet 600 a podobne a ted bych chtel neco klidnejsiho na pohodove vyjizkdy do 500 km denne. chtel bych najekeho choppera objem nad 1000 a s cenovkou do 90 000 tis. rad si prectu vase nazory a pripadne doplnim dalsi podrobnosti.
Dekuji za veskere rady. Co se tyce me tak jsem vyssi postavy okolo 185 cm. jen ohledne pohodli na motorce,
Předchozí
1 2
Následující

Koupě motorky

12.7.2017 v 07:00 | Nahoru | #1
Čím vyšší obsah, tím větší motorka.Kdyžtak cruisera,ale i tak bude 500 km utrpení,nebo co 100 km přestávka.Na sednoutí je to pohodlné,ale vydrž hodinu sedět na záchodě.Bolí tě kostrč,pálí ramena a za krkem,ale zas tě to nenutí pořád tahat ,a spíš se jen kochat.Některý model je lepší, jiný horší.Ale který ,to nevím.
Jestli se půjdeš projet ,tak na delší dobu !

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

12.7.2017 v 16:57 | Nahoru | #2
chce si to vyzkoušet co ti sedne do ruky mně se třeba Virgule nikdy nelíbila ale mám jí už 15let a nedám na ni dopustit

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

13.7.2017 v 08:31 | Nahoru | #3
Ona Virgule je litrová , ale taky nadlitrová
Rozdíl ve výkonech a v pocitu z jízdy nevím, ty motory snad v těch rámech jdou i prohodit,
ale která z těch dvou je lepší volbou s ohledem na jízdu, spolehlivost či vzhled nevím.

(reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 10:08 | Nahoru | #4
Jestli správně vidím, tak jsi z Frýdlantu v Čechách? To mám k tobě kousek, myslíš že bych se na ni mohl mrknout nazivo abych nekoukal jen fotky??

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

13.7.2017 v 11:28 | Nahoru | #5
Tak jsem se začal pídit po rozdílech mezi XV1000 a XV1100.
Zkusil jsem porovnat jejich parametry dle Bikezu
A tam tedy celkem jednoznačně vítězí XV1100
A i pokud se podívám na historii , tak to vypadá,
že litrovka se dělala 1985-88, pak v roce 1995 byla jak výkřik do tmy a šlus.
Zatímco XV 1100 nastoupila právě po litrovce v roce 1988 a dělala se takřka 11 let.
Jejím "nástupcem" by měl být drakouš ,
ale podle mě to až tak úplně nástupce není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 12:52 | Nahoru | #6
Verdom: Ten rok 1995 je chyba v datech. Litr skončil v roce 1988. Ze všech modelů měl nejlepší výkon, odpich i maximálku, ale musel se pořádně vytáčet, měl slabší spodek než jedenáctikilo.

(reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 13:02 | Nahoru | #7
1100Virago> Aha. Takže jedenáctikilo byl nástupce litru.
Přišlo mi to divný.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

13.7.2017 v 13:14 | Nahoru | #8
Co se týče spotřeby tak u Virgla udávají 7,6l a u Dragstara s takřka stejným motorem, je udávaná spořeba 5,6l.
Jak to je, to ten virgl žere o tolik víc?
Kolik se dá ujet na nádrž při kochací jízdě dle předpisů?

(reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 17:08 | Nahoru | #9
Verdom> Při kochačkách se s manželkou spolehlivě vejdeme do 5,5 litru. za poslední dvě sezóny mám já s 1100 průměrnou spotřebu za rok 4,9 litru a to občas po dálnici jedeme 150

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

13.7.2017 v 18:42 | Nahoru | #10
Mám to stejně, s 1100, ono je celkem jedno, jesi sám nebo ve dvou, velké rozdíl ve spotřebě tam není. Ale vendu se do 5,5l, těch 7,6 je blbost, to bys to musel honit jak nadmutou kozu (a ne, že by to nešlo )

(reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 18:42 | Nahoru | #11

Verdom píše: Ona Virgule je litrová , ale taky nadlitrová
Rozdíl ve výkonech a v pocitu z jízdy nevím, ty motory snad v těch rámech jdou i prohodit,
ale která z těch dvou je lepší volbou s ohledem na jízdu, spolehlivost či vzhled nevím.



a litr má ještě poctivý železo zeptej se majitelů novějších ročníků kdo vše dělal volnoběžku startéru já na litru ještě nedělal

(reakce na) Koupě motorky

13.7.2017 v 18:44 | Nahoru | #12

Kalanis píše: Mám to stejně, s 1100, ono je celkem jedno, jesi sám nebo ve dvou, velké rozdíl ve spotřebě tam není. Ale vendu se do 5,5l, těch 7,6 je blbost, to bys to musel honit jak nadmutou kozu (a ne, že by to nešlo )



to jsem jezdil za 12l viď Richii z Lednice ale to jsem měl rozbitý sytič nedovíral mi

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

14.7.2017 v 05:47 | Nahoru | #13
No koukám na objemy nádrží. U litrovek se píše 16L 14,5L a 16,8L a u 1100 je to 17L.
Na to, pokud to teda baští kolem 5litrů, se už něco najet dá.
Taky u toho (krom volnoběžky startéru) blbne ten ventil na přepínání na rezervu jako hovadil u 535?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

14.7.2017 v 08:22 | Nahoru | #14
badyXV: Litr má úplně stejnou volnoběžku jako jedenáctka Takže dříve nebo později tě to čeká taky. Záleží jen na počtu startů (hlavně těch nepovedených).

Verdom: Ventil na přepínání tam neblbne, protože tam žádný není. Rezerva je jen simulovaná vypnutím čerpadla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

14.7.2017 v 08:34 | Nahoru | #15
1100Virago> Takže se dá říct, že je lepší jít do 1100 než do 1000,
protože jednak je modernější a navíc to co se sype na 1000 se úplně stejně vysype i na 1100,
jen to je otázka času a shánět po všech možných bazarech to staré litrové železo v dobré kondici je zbytečný.

(reakce na) Koupě motorky

14.7.2017 v 09:00 | Nahoru | #16
Verdom: Jo, tak nějak. Litry navíc většinou mívají starší karburátory Hitachi, které mají své mouchy a je těžší je naladit. Jedenáctky naopak mívají Mikuni, které jsou prostě lepší. Ale jsou kompatibilní, takže pasují i do litra a každému kdo laboruje s Hitachi doporučuju sehnat z druhé ruky právě Mikuni.

Jinak drtivá většina věcí z jednoho modelu pasuje i do druhého - liší se hlavně designem (litr má mělčí "bulleyes", ty chromované bubliny vedle nádrže a plošší boční víka motoru, atd.) a pak zdvihem. Litr má kratší zdvih, proto je točivější a proto mu trošku chybí spodek.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

15.7.2017 v 07:23 | Nahoru | #17
Abych se trochu vrátil k mě otázce, jaké jsou jiné varianty motorek co se týče srovnání s virglem 1100 ohledně cena výkon spolehlivost... ??? Abych věděl po čem dalším koukat a co si pak jet vyzkoušet

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

15.7.2017 v 07:41 | Nahoru | #18
Já sem se rozhodoval ještě mezi dragstarem, ale vzhledem k tomu, že je dražší nákup, volnoběžka se tam sere taky, oprava tak 14k a taky se tam sere ta hřídel na kardanu, kvůli výrobní vadě (tam je ta oprava mnooohem dražší), tak sem vzal Virgla

(reakce na) Koupě motorky

16.7.2017 v 12:39 | Nahoru | #19

Kalanis píše: Já sem se rozhodoval ještě mezi dragstarem, ale vzhledem k tomu, že je dražší nákup, volnoběžka se tam sere taky, oprava tak 14k a taky se tam sere ta hřídel na kardanu, kvůli výrobní vadě (tam je ta oprava mnooohem dražší), tak sem vzal Virgla



o kardanu nic nevím že by se tam sr..l

Koupě motorky

16.7.2017 v 14:49 | Nahoru | #20
jj, hnací hřídel kardanu, mrkni sem např. ukroucená hřídel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

17.7.2017 v 12:34 | Nahoru | #21
hajisek> Máš tu ještě Intrudera Asi pravověrnější chopper. Rám, olejochladič a asi taky nemusí být úplně špatný. U Magny sice nejsi nad litrem, ale koukni se jí na výkon. Pravda, musí se točit, ale je to celkem raketa. No a v neposlední řadě Shadow .

Edit: Málem jsem zapoměl na Vulcana
Přeji šťastnou ruku, já si už asi vybral.

Naposledy editováno 17.07.2017 12:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

17.7.2017 v 20:33 | Nahoru | #22
Verdom> a copak jsi vybral... Na stále koukám taky bych to potřeboval vše nějak zkloubit do jedné motorky ... Každá má neco

Koupě motorky

17.7.2017 v 23:33 | Nahoru | #23
co je do obsahu 1100ccm tak rozvor 1640 až 1660 co ti píše Verdom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě motorky

18.7.2017 v 06:41 | Nahoru | #25
hajisek> No co jsem si vybral. Nejlepší je zkusit si jich pár.
A při jízdě s Dragem a Vulcanem v bazaru jsem zjistil,
že vlastně klasickýho choppera nechci.
Resp. nechci mastodontní motorku, na které se možná bezva jede dálka, krásně se na ní srovnáš, má krásný brumlák,
ale je prostě na manipulaci, zatáčení, otáčení a vůbec motání se kdekoli po městě a po garážích moc slonovitá.
Takže u mě to zatím vyhrává Virgl 1100, který je možná hnusnej, je krátkej, není to vlastně ani chopper a každý nad ním ohrnuje nos.
Ale je to krátký, celkem obratný, dobře to brzdí a s mýma 180/85kg to je asi nejlepší volba.
A po čase se uvidí, dnes jde koupit a prodat cokoli a i celkem rychle, pokud to teda nerozstřelíš o strom.
Ty seš větší, tak by ses na tom mohl trochu hůř rovnat a motorka s větším rozvorem by pro tebe mohla být lepší.
Ta z Badyho odkazu nevypadá špatně. Určitě je chopprovější jak virgule.

Koupě motorky

18.7.2017 v 08:27 | Nahoru | #26
To Hajiisek...jedinej chopper ve tvých požadavcích je tu, kromě pár kousků H-D, už jen Suzuki Intruder VS 1400, to ostatní patří do kategorie cruiser... zde je něco o rozdělení... . Je to hlavně o tom co se ti líbí, co od ježdění čekáš...a na jaké jízdy motorku převážně využíváš... Na každé motorce se dá objet Evropa... jen jde o to s jakým komfortem , ten ale také každý může vnímat jinak . Hodně štěstí při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě motorky

18.7.2017 v 09:57 | Nahoru | #27
Jako bral jsem to, že říkal chopper a myslel asi spíše cruiser
Bo chopper znamená osekaný od všeho zbytečnýho a jezdit na tom se asi dá, ale... no nevim no.... ;)

(reakce na) Koupě motorky

18.7.2017 v 11:00 | Nahoru | #28
Verdom> tohle je extrém , ale tohle je taky cesta..., jo a sedí na tom chlap co má 105 kg na nějakých 183cm...

(reakce na) Koupě motorky

18.7.2017 v 12:58 | Nahoru | #29

Verdom píše: hajisek> No co jsem si vybral. Nejlepší je zkusit si jich pár.
A při jízdě s Dragem a Vulcanem v bazaru jsem zjistil,
že vlastně klasickýho choppera nechci.
Resp. nechci mastodontní motorku, na které se možná bezva jede dálka, krásně se na ní srovnáš, má krásný brumlák,
ale je prostě na manipulaci, zatáčení, otáčení a vůbec motání se kdekoli po městě a po garážích moc slonovitá.
Takže u mě to zatím vyhrává Virgl 1100, který je možná hnusnej, je krátkej, není to vlastně ani chopper a každý nad ním ohrnuje nos.
Ale je to krátký, celkem obratný, dobře to brzdí a s mýma 180/85kg to je asi nejlepší volba.
A po čase se uvidí, dnes jde koupit a prodat cokoli a i celkem rychle, pokud to teda nerozstřelíš o strom.
Ty seš větší, tak by ses na tom mohl trochu hůř rovnat a motorka s větším rozvorem by pro tebe mohla být lepší.
Ta z Badyho odkazu nevypadá špatně. Určitě je chopprovější jak virgule.



tak to bacha právě že Virgule je poslední klasický čopr je to vzducháč

Koupě motorky

18.7.2017 v 15:21 | Nahoru | #30
Přesně tak, Virago právě JE chopper! Poctivé karbec chlazené vzduchem, proto sem po tom šel a neměnil bych, za ty prachy super :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
X Velká Virago Vyjížďka 2020 [1 ... 328, 329] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 9864 Včera v 10:50 starýludva
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 9, 10] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 300 11.9.2019 v 19:04 Špendis
XV Virago - všeobecné vlákno II [1 ... 6, 7] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... Yura 203 5.9.2019 v 18:55 JardaBar
Virágo - seřizení karburátorů [1, 2, 3, 4] Yamaha XV 1000 Virago miko 104 21.7.2019 v 19:37 1100Virago
dobíjení přídavných světel Yamaha XV 1000 Virago 0Storm1 8 25.3.2019 v 22:14 jezdec68

TOPlist