globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina pádu
10.7.2017 v 23:09
Na nedělní vyjíždce jsem v první levotočivý vracečce na silnici č. 11 od Červené Vody do Jablonného n. O. položil motorku. Seběhlo se to celkem rychle, a nevím, co se vlastně stalo. Nějak jsem neblbnul, dělal jsem vše jako obvykle, za apexem začal přidávat plyn, měl tam trojku, hlásič náklonu škrtnul, pak škrtla motorka - Najednou se válím po zemi, motorka jede do pangejtu, zadní kolo dál od silnice (motorka natočená předem do směru). Díky padákům škody minimální - zrcátko, kosmetika, a prodřený gatě, ty mrzí nejvíc. Silnice suchá bez oleje. Vzadu Roadsmart I DOT 13, jetější, vpředu Qualifier 14, relativně nová, gumy zahřátý po předchozích 30km, tlaky OK. Dokážou zkušení borci, co už se párkrát váleli, poznat z indicií, zda klouzlo přední či zadní kolo?

2 reakcí na tento příspěvek Příčina pádu

11.7.2017 v 22:06 | Nahoru | #1
Tak to uzavřeme, asi už mám dost podnětů.
Původní dotaz zněl zda se dá nějak poznat, jestli klouzlo přední nebo zadní kolo, názory se různí, z dostupných údajů (a názorů) se to zřejmě nedá jednoznačně určit.
Že jsem si ustlal vlastní vinou nezpochybňuji. Nakonec, v těchto situacích je to vždy chyba jezdce, motorka je technicky ok. Udělal jsem to tedy z mladické nerozvážnosti, neb jsem kokot, jak mi tady jemně naznačil jeden pán.
Video si bohužel do každé zatáčky nestavím, a jezdím sám. Na otáčkoměr jsem se nedíval, stejně tak na ne své pazoury, čuměl jsem ven ze zatáčky.
Když se to shrne, novější guma neuškodí, je třeba zaměřit se na techniku jízdy, případně uvolnit místo na slunci někomu jinému.

Díky všem.

(reakce na) Příčina pádu

11.7.2017 v 22:56 | Nahoru | #2
i3ii> Co jsi dělal nevíš,každopádně jestli jsem TĚ dobře pochopil,Tobě se nic nestalo ! A to je hlavní.
Gumy jsou kapitola sama o sobě !!! a vždy na stejném stroji ty samé pneu, pokaždé se taky chovají jinak !
Jinak jestli jsi brzdil nebo nebrzdil,to jsi musíš uvědomit sám,gumy dělají dost a povrch vozovky dělá taky moc.No a pak,jak v mém případě záleží co Tě předběhne.Mě už 2x předbíhal přetížený Pávík,a když zadní kolo jede na půlící čáře,kde ujede,může být pneu jaká chce,dobře mě tak.
Je guma a guma ! 2 stejný a beztak je každá jiná !

(reakce na) Příčina pádu

12.7.2017 v 11:07 | Nahoru | #3

i3ii píše: Tak to uzavřeme, asi už mám dost podnětů.
Původní dotaz zněl zda se dá nějak poznat, jestli klouzlo přední nebo zadní kolo, názory se různí, z dostupných údajů (a názorů) se to zřejmě nedá jednoznačně určit.
Že jsem si ustlal vlastní vinou nezpochybňuji. Nakonec, v těchto situacích je to vždy chyba jezdce, motorka je technicky ok. Udělal jsem to tedy z mladické nerozvážnosti, neb jsem kokot, jak mi tady jemně naznačil jeden pán.
Video si bohužel do každé zatáčky nestavím, a jezdím sám. Na otáčkoměr jsem se nedíval, stejně tak na ne své pazoury, čuměl jsem ven ze zatáčky.
Když se to shrne, novější guma neuškodí, je třeba zaměřit se na techniku jízdy, případně uvolnit místo na slunci někomu jinému.

Díky všem.



hezky napsáno,
prostě člověk je tvor omylný chybu může udělat každý.

dost často se stává,že tady tazatel dostane jinou odpověď,než čekal a nebo se mu nelíbí a začne kolem sebe kopat......pak jsou všichni kokoti , jen on je ten dobrý,co zas nic nemohl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F Dodorr 3 28.8.2023 v 00:13 Fazer800
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F Oilman 33 27.8.2023 v 23:55 Fazer800
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 Dumb 5 18.3.2023 v 07:59 jardad


TOPlist