bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW čtyřválec nebo boxer ?
Rozhoduji se mezi k1200 lt a r1200rt poraďte. Díky.

BMW čtyřválec nebo boxer ?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2017 v 13:48 | Nahoru | #1
LT - nejdou sundat kufry, těžký stroj - špatná manipulace na místě. Velice dobrá ochrana posádky, motor je "elektrický" - neskutečně pružný, motorka s maximální výbavou.
RT - kufry jdou odnést (ke stanu, nebo na pokoj), motor produkuje vibrace a nemusí to každému vyhovovat, nutno více řadit - cuká to se spolujezdcem. Ochrana stále velmi dobrá - jen pro vyšší osoby doporučení vyššího plexi, stroj je "relativně" lehký a oproti LT poskytne vyšší zážitek z řízení s trochu menším komfortem. Asi univerzálnější stroj.

Já měl stejný problém, který jsem vyřešil starým modelem K 1200 GT - motor sametový, solidní výbava (ABS, tempomat, hefty + sedlo výhřev, plexi v el., kufry) a mohu si odnést kufry od motorky.
Kdyby mě nevadil vibrující projev boxera, šel bych do RT.
Posaď se, svez se a upřednostni styl používání.................a bude rozhodnuto. Přeji šťastnou ruku při výběru.

BMW čtyřválec nebo boxer ?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2017 v 16:10 | Nahoru | #2
Vibrace u R1200 pocítíš jenom když stojíš, spíš sem si musel zvyknout, že to trošku cvičí do strany při prudkém přidání nebo ubrání plynu, ale je to otázka chvilky. Musíš na ní více řadit - je to holt dvouvál... Jinak lehce ovladatelná motorka s veškerým pohodlím, jak pro mně, tak pro manželku.A hlavně je lehká :) Spotřeba při klidné jízdě od 4,3 do 4,8 litrů.
Hold bych se opakoval . Sedni, svez se a uvidíš, co Ti lépe sedne do ruky a pod zadkem :)

BMW čtyřválec nebo boxer ?

4.7.2017 v 16:18 | Nahoru | #3
Díky za info. Bude to chtít zkušebku

2 reakcí na tento příspěvek BMW čtyřválec nebo boxer ?

4.7.2017 v 18:13 | Nahoru | #4
K1200? Je k tomu nahradni prevodovka?

BMW čtyřválec nebo boxer ?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2017 v 18:36 | Nahoru | #5
Rtčko 1200 je dobrá všestranná motorka, výbornej podvozek, parádní svezení, oproti LTčku je lehounká.

Po tom, co jsem si pořídil K1100RS bych volil řadovej 4-vál, úžasnej sametovej motor s lineárním zátahem bez potřeby řadit....trochu mě to RT začalo nudit...

Volil bych mezi mezi K1100LT (oproti K1200LT lehčí o 90 kg) a K1300GT.

(reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?

5.7.2017 v 07:22 | Nahoru | #6
Ne náhradní není. Namontovaná je z k 1300 původní poškozená je k tomu

BMW čtyřválec nebo boxer ?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.7.2017 v 16:41 | Nahoru | #7
K té manipulaci-měl jem tu čest a musím říct,že to není až takový problém pokud je funkční zpátečka(LT).

BMW čtyřválec nebo boxer ?

7.7.2017 v 10:58 | Nahoru | #8
Ten boxer... Že vibruje.?...
Já bych tu řadu na cestování nechtěl, na tom Rku má člověk furt ještě pocit že jede na motorce... Ačkoli pro mě to už taky hraničí s nudou. Kčko až budu po lobotomii a nebudu potřebovat už žádný emoce od stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?

8.7.2017 v 21:16 | Nahoru | #9

seikos píše: K1200? Je k tomu nahradni prevodovka?


Trochu se ti to chlape plete. K 1200 LT ( RS/GT) jsou motorky se starou koncepcí "létající cihly" se čtyřválcem podél, suchou spojkou a klasickou převodovkou. Nejsou to stroje vybavené "japonským" čtyřválcem napříč, mokrou spojkou a kazetovou převodovkou, která je na modelech K 1200 problémová a na modelech K 1300 již fungující.

Káčkový motor i s celou koncepcí je z osmdesátých let (původně obsah 1000 a dvou ventil.................až 1200 čtyř ventil) a tím pádem snad vychytaný. Jenomže asi aby stíhali konkurenci, udělali zcela novou koncepci motorky..............jen nechápu, proč to označili stejně jako starý model - konkrétně K 1200 GT - potom z toho vznikají mystifikace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?

10.7.2017 v 11:38 | Nahoru | #10

Brůča. píše: Trochu se ti to chlape plete. K 1200 LT ( RS/GT) jsou motorky se starou koncepcí "létající cihly" se čtyřválcem podél, suchou spojkou a klasickou převodovkou. Nejsou to stroje vybavené "japonským" čtyřválcem napříč, mokrou spojkou a kazetovou převodovkou, která je na modelech K 1200 problémová a na modelech K 1300 již fungující.

Káčkový motor i s celou koncepcí je z osmdesátých let (původně obsah 1000 a dvou ventil.................až 1200 čtyř ventil) a tím pádem snad vychytaný. Jenomže asi aby stíhali konkurenci, udělali zcela novou koncepci motorky..............jen nechápu, proč to označili stejně jako starý model - konkrétně K 1200 GT - potom z toho vznikají mystifikace

no ano pane, máš pravdu To BMW dělá v těch značení pěkný bordel. A nejenom u Káčkových motorů, ale i u GS. Viz F650GS versus F650GS

Naposledy editováno 10.07.2017 11:40:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?

11.7.2017 v 09:42 | Nahoru | #11
seikos> Jako technik se domnívám, že při návrhu některých technických řešení musel být hlavní konstruktér zhulený našrot. V lecčem jsem se již vrtal - mám na mysli motorky - ale nejvíc problémů je s BMW............................etalon kvality
I opovrhovaný italský motocykl byl "spolehlivější" a dokonce i čínský vehikl, který hobluji v terénu, když "přehlédnu" orezlé šrouby - což u terénní motorky nepovažuji za rozhodující - mě stojí servisně menší úsilí a i menší finance, než stroj s vrtulí ve znaku.
Nejsem přesvědčen o kvalitě německého stroje a závady, které se objevují při nájezdech desítek tisíc kilometrů, nejsou pro nezručného majitele zrovna finančně snesitelné.
(třeba kvalitní cementace kol převodovky s polským ložiskem nějak nekoresponduje - a to je originál z výroby - prostě předražený stroj vyrobený z průměrných součástek)

Jestli někdo chce jezdit, ať si koupí japonský stroj, jestli někdo touží po BMW, ať si koupí starou vránu vyrobenou ještě z poctivých materiálů - pohodlná těžká kráva sloužící k přesunu........................protože nové BMW je lehčí výkonnější stroj, který měl přinést zábavu a většinou přináší jen starosti.

(reakce na) BMW čtyřválec nebo boxer ?

11.7.2017 v 16:03 | Nahoru | #12

Brůča. píše: ...Jestli někdo chce jezdit, ať si koupí japonský stroj, jestli někdo touží po BMW, ať si koupí starou vránu vyrobenou ještě z poctivých materiálů - pohodlná těžká kráva sloužící k přesunu........................protože nové BMW je lehčí výkonnější stroj, který měl přinést zábavu a většinou přináší jen starosti.



Svatá pravda, s BMW už jde o krk. BMW Telelever issue

BMW čtyřválec nebo boxer ?

11.7.2017 v 17:56 | Nahoru | #13

Klasika pro vždy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tempomat BMW K 1200 LT C-4 9 Dnes v 21:09 X-tra-X
Relé startéru BMW K 1200 LT Juza26 10 16.4.2024 v 18:24 Juza26
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT Vana25 0 6.4.2024 v 13:49 Vana25
Servis BMW R 1200 RT Vlastík.2882 7 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík
Startér BMW K1200LT BMW K 1200 LT Pe_tr 16 17.3.2024 v 06:39 55let


TOPlist