globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlé vybíjení baterie po výměně blinkru
Dobrý den, mám problém s motorkou a zejména baterkou. Minulý pátek byla v servisu, běžná údržba (olej, kapaliny, filtry a čištění karburátoru). Přijel jsem s motorkou domů, vše ok. Za dva dny přijdu k motorce, otočím klíčkem a baterie úplně KO. Nerozsvitily se ani kontrolky.
Myslel jsem si, že jsem nechal svítit parkovací světla, tak jsem baterii nabil a jezdil dál. Dnes po dvou dnech stání baterie opět KO.
Součástí servisu byla i výměna blinkru. Napadá někoho, kde může být chyba? V týdnu to tam zase odvezu, ale treba má někdo zkušenosti, že je to nějaká prkotina.

Dík moc

2 reakcí na tento příspěvek Rychlé vybíjení baterie po výměně blinkru

3.7.2017 v 11:14 | Nahoru | #1
Jestli ti tu baterii něco žere, dá se změřit i obyčejným multimetrem a jestli ti odešla baterie, což se taky stát může, nabij ji a změř zátěžákem. A je to ta samá baterka jak před servisem a pak budeš vědět hned, kterým směrem se ubírat, než začneš do čehokoli investovat.

(reakce na) Rychlé vybíjení baterie po výměně blinkru

3.7.2017 v 19:09 | Nahoru | #2
SniperFM> Možná mu tu baterku v servisu vyměnili za nějakou mrákotu. :D

(reakce na) Rychlé vybíjení baterie po výměně blinkru

5.7.2017 v 12:54 | Nahoru | #3
SniperFM> Díky. Změřil jsem klidový odběr - vše na motorce vypnuto. Zapojil multimetr mezi (-) svorku baterky a kabel motorky a přepnul na ampérmetr. Ukázalo to cca 130 mA, což mi přijde nějak moc. Měřil jsem správně? Můžete prosím z obrázku jen zkontrolovat, zda jsem neudělal nějakou botu (nejsem elektrikář, takže se stát může)?

Zkoušel vytahovat po jednom pojistky a vždy měřit, zda se něco změnilo. Nezměnilo vůbec nic - stále těch mnou naměřených 130 mA. To mě trochu znejistilo, jestli jsem vůbec něco naměřil nebo je to nějaká blbost.

Napětí baterky přes noc nepokleslo prakticky o nic, když jsem ji měl doma na stole. Při připojení do motorky a nastartování ukazoval voltmetr nějakých 14,5 Voltu. Dobíjení se mi moc nedařilo změřit (parkuji v garáži, takže byl moc velký hluk a neměl jsem na mulťáku kleště, aby to drželo při větších vibracích). Občas tam při zvýšení otáček skočilo i nějakých 18 Voltů, ale jak říkám - kontakty byly špatné, tak jsem tomu zatím nebral váhu.

Nechal jsem baterii v motorce a po pár hodinách budu měřit, zda jde napětí dolů.

Tušíte, jak dál postupovat? Měřil jsem správně? Je ten klidový odběr moc vysoký? Díky moc

Naposledy editováno 05.07.2017 13:29:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Vodítko řetézu mimo osu řetézu [1, 2, 3] Suzuki SV 650S motodiag 86 8.2.2024 v 12:33 MartasUS


TOPlist