bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: záhadná závada
22.6.2017 v 21:57
Motorka "plave".
Pri plynulé jízdě mi pochoduje predek(kompletně vidle, krk atd.)zleva doprava. Zvyšuje se adekvatně s rychlostí. Ve 160 km/hod je to nebezpečný.
Rám je změřený,nová ložiska v kolech,kyvce,l krku,nové gumy,silenbloky OK...stále se vlní.
Zlepšení při jízdě ve dvou.
Ještě zbývá vyměnit zadní tlumiče...může to být jimi????? Máte někdo zkušenost?Dekuju moc

záhadná závada

22.6.2017 v 22:35 | Nahoru | #1
Dělal si něco s tlumiči?Tuhle moto neznám ale pokud se dají seřídit tak mohou být špatně seřízeny a nebo v nich je špatný olej bud moc hustý nebo řídký a nebo taky třeba moc jetý zralý na výměnu.

záhadná závada

22.6.2017 v 23:07 | Nahoru | #2
knedla_vs800: Vůle na předku by se daly zjistit, když motorku vpředu zvedneš a zkusíš přední vidlicí za kolo kývat dopředu-dozadu a do stran. Pokud ucítíš "cvakání", je tam něco špatně. Totéž platí pro zadek. Ale chce to cit pro věc, laik to nemusí poznat. Aspoň ne na první pokus.

Co se týče pneumatik - jaké tam předepisuje výrobce a s jakými tlaky? Už jsem se několikrát setkal s tím, že alternativní pneu se musely hustit úplně jinak, než udával výrobce moto. Hodně totiž záleží na tuhosti jejich konstrukce. A pokud mají ty alternativní pneu jinou tuhost, můžou se s huštěním podle výrobce motorky žvýkat a plavat. Nebo se naopak vyboulí, styčná plocha s vozovkou je pak příliš malá a motorka je neklidná (což by vysvětlovalo, proč se to při zatížení ve dvou zlepší).

A nejsem si jistý, jestli má tenhle model loukotě nebo výplet kol, ale pokud to druhé, kontroloval někdo napnutí drátů?

záhadná závada

23.6.2017 v 07:37 | Nahoru | #3
Zkontroluj ty vůle v krku jak to popisují kolegové.
Pokud to bude OK, projdi znovu celej rám. Hledej volné ný šrouby, praskliny.

1 reakcí na tento příspěvek záhadná závada

23.6.2017 v 09:02 | Nahoru | #4
Zajimave projevy ma i pretazeni krku rizeni. Jednou se mi to povedlo a motorka potom zpozdene reaguje na zasahy do rizeni a dost se s tim peres. Chces tocit do leva tak zatocis, ale motorka jede porad vlevo i kdyz uz to nechces a tak kontrujes, jenze motorka zas jede vpravo. Proste loziska jsou moc stahnuta a motorce trva dlouho, nez se srovna. Jinak samozrejme kontrola vsech lozisek. Tlumice bych netipoval.

(reakce na) záhadná závada

23.6.2017 v 11:06 | Nahoru | #5
mvmoto: To je pravda, že přetažené řízení se projevuje podobně. Nedá se předek udržet v klidu - když chce člověk udělat korekci řízení, musí na to jít větší silou, tím pádem to vlastně přežene, takže musí korigovat opačným směrem, zase to přežene... a tak pořád dokola.
Tahle chyba se navíc může objevit i při zdánlivě správném postupu výměny ložsek řízení. Pokud jsou originál ložiska kuličková a nahradí se kuželíkovými a pak se to dotáhne na předepsaný moment - ale předepsaný pro kuličková ložiska! - je to špatně a dělá to problémy.

Naposledy editováno 23.06.2017 11:06:29

záhadná závada

23.6.2017 v 11:59 | Nahoru | #6
knedla_vs800> jak jsi zjistil, že silentbloky jsou OK?

záhadná závada

25.6.2017 v 18:50 | Nahoru | #7
Byly venku,takze pohledem..jak jinak se to da zjistit? Navic motorka ma najeto 22000 mil.

záhadná závada

25.6.2017 v 18:50 | Nahoru | #8
Byly venku,takze pohledem..jak jinak se to da zjistit? Navic motorka ma najeto 22000 mil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Opravná sada brzd třmenu H-D Brembo Harley Davidson VRSCAW V-Rod Smrči-GSX-F 1 20.3.2020 v 09:42 gugo
vule zadniho kola Harley Davidson VRSCAW V-Rod chroustal 4 21.12.2018 v 00:19 Buznapsí
Doplňky na V-rod Harley Davidson VRSCB V-Rod, Harley Davidson VRSCA V... Velvetek 2 6.3.2018 v 17:21 JUPP67


TOPlist