Téma: záhadná závada
22.6.2017 v 21:57
Motorka "plave".
Pri plynulé jízdě mi pochoduje predek(kompletně vidle, krk atd.)zleva doprava. Zvyšuje se adekvatně s rychlostí. Ve 160 km/hod je to nebezpečný.
Rám je změřený,nová ložiska v kolech,kyvce,l krku,nové gumy,silenbloky OK...stále se vlní.
Zlepšení při jízdě ve dvou.
Ještě zbývá vyměnit zadní tlumiče...může to být jimi????? Máte někdo zkušenost?Dekuju moc
Pri plynulé jízdě mi pochoduje predek(kompletně vidle, krk atd.)zleva doprava. Zvyšuje se adekvatně s rychlostí. Ve 160 km/hod je to nebezpečný.
Rám je změřený,nová ložiska v kolech,kyvce,l krku,nové gumy,silenbloky OK...stále se vlní.
Zlepšení při jízdě ve dvou.
Ještě zbývá vyměnit zadní tlumiče...může to být jimi????? Máte někdo zkušenost?Dekuju moc
knedla_vs800: Vůle na předku by se daly zjistit, když motorku vpředu zvedneš a zkusíš přední vidlicí za kolo kývat dopředu-dozadu a do stran. Pokud ucítíš "cvakání", je tam něco špatně. Totéž platí pro zadek. Ale chce to cit pro věc, laik to nemusí poznat. Aspoň ne na první pokus.
Co se týče pneumatik - jaké tam předepisuje výrobce a s jakými tlaky? Už jsem se několikrát setkal s tím, že alternativní pneu se musely hustit úplně jinak, než udával výrobce moto. Hodně totiž záleží na tuhosti jejich konstrukce. A pokud mají ty alternativní pneu jinou tuhost, můžou se s huštěním podle výrobce motorky žvýkat a plavat. Nebo se naopak vyboulí, styčná plocha s vozovkou je pak příliš malá a motorka je neklidná (což by vysvětlovalo, proč se to při zatížení ve dvou zlepší).
A nejsem si jistý, jestli má tenhle model loukotě nebo výplet kol, ale pokud to druhé, kontroloval někdo napnutí drátů?
Co se týče pneumatik - jaké tam předepisuje výrobce a s jakými tlaky? Už jsem se několikrát setkal s tím, že alternativní pneu se musely hustit úplně jinak, než udával výrobce moto. Hodně totiž záleží na tuhosti jejich konstrukce. A pokud mají ty alternativní pneu jinou tuhost, můžou se s huštěním podle výrobce motorky žvýkat a plavat. Nebo se naopak vyboulí, styčná plocha s vozovkou je pak příliš malá a motorka je neklidná (což by vysvětlovalo, proč se to při zatížení ve dvou zlepší).
A nejsem si jistý, jestli má tenhle model loukotě nebo výplet kol, ale pokud to druhé, kontroloval někdo napnutí drátů?
1 reakcí na tento příspěvek záhadná závada
Zajimave projevy ma i pretazeni krku rizeni. Jednou se mi to povedlo a motorka potom zpozdene reaguje na zasahy do rizeni a dost se s tim peres. Chces tocit do leva tak zatocis, ale motorka jede porad vlevo i kdyz uz to nechces a tak kontrujes, jenze motorka zas jede vpravo. Proste loziska jsou moc stahnuta a motorce trva dlouho, nez se srovna. Jinak samozrejme kontrola vsech lozisek. Tlumice bych netipoval.
mvmoto: To je pravda, že přetažené řízení se projevuje podobně. Nedá se předek udržet v klidu - když chce člověk udělat korekci řízení, musí na to jít větší silou, tím pádem to vlastně přežene, takže musí korigovat opačným směrem, zase to přežene... a tak pořád dokola.
Tahle chyba se navíc může objevit i při zdánlivě správném postupu výměny ložsek řízení. Pokud jsou originál ložiska kuličková a nahradí se kuželíkovými a pak se to dotáhne na předepsaný moment - ale předepsaný pro kuličková ložiska! - je to špatně a dělá to problémy.
Naposledy editováno 23.06.2017 11:06:29
Tahle chyba se navíc může objevit i při zdánlivě správném postupu výměny ložsek řízení. Pokud jsou originál ložiska kuličková a nahradí se kuželíkovými a pak se to dotáhne na předepsaný moment - ale předepsaný pro kuličková ložiska! - je to špatně a dělá to problémy.
Naposledy editováno 23.06.2017 11:06:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Opravná sada brzd třmenu H-D Brembo Harley Davidson VRSCAW V-Rod | Smrči-GSX-F | 1 | 20.3.2020 v 09:42 gugo |
vule zadniho kola Harley Davidson VRSCAW V-Rod | chroustal | 4 | 21.12.2018 v 00:19 Buznapsí |
Doplňky na V-rod Harley Davidson VRSCB V-Rod, Harley Davidson VRSCA V... | Velvetek | 2 | 6.3.2018 v 17:21 JUPP67 |