globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Žere olej
13.6.2017 v 22:05
Koupil jsem DL 650 V-Strom a asi jsem naletěl. Při opakovaném měření během prvních 1000 km si motor vzal cca 4 dcl oleje na 240 km. Podle mě hrůza. Prosím někoho, kdo se opravdu vyzná, o názor, na kolik může vyjít oprava. Predem díky.

Žere olej

13.6.2017 v 22:13 | Nahoru | #1
Kouri ti to v tahu nebo je to citit i bez zateze???Muzou to byt gufera na ventilech, ale i stiraci krouzky... Taky me to ted na velkym gixeru ceka

Žere olej

13.6.2017 v 22:23 | Nahoru | #2
No to je právě to, co më překvapilo-nekouří to nijak neobvykle. A když zkusím dát ruku k výfuku, je úplně čistá.

2 reakcí na tento příspěvek Žere olej

13.6.2017 v 23:49 | Nahoru | #3
Kolik to má najeto ? Tyhle motory po 40-50 000 začnou prostě nějakou tu decku na 1000 km brát...

(reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 05:46 | Nahoru | #4
Thoms> Decka na tisíc km by nebyla nic neobvyklého,ale pokud dobře čtu,píše majitel o čtyřech deckách na 240km což je fakt dost.
Doporučil bych překroužkovat,pokud nejsou poškozeny plochy válců.Podle partsdepot je to cca 1200 za sadu kroužků na jeden píst.Pokud nepůjde opakovaně použít těsnění pod hlavou tak ještě to.

2 reakcí na tento příspěvek Žere olej

14.6.2017 v 06:37 | Nahoru | #5
těsnění pod hlavu nepůjde určitě použít, ještě bych k tomu určitě připočítal gufera na ventily, to je zhruba 1200 na obě hlavy a dle mýho by bylo dobrý nechat udělat i ventily, když to bude dole, mě to stálo 3500 s frézováním a zabroušením
edit: ještě mě napadlo, jak vypadá filtr, jestli to netahá nějakej olej skrz odfuk motoru, ale to se mi zdá nepravděpodobný, taková spotřeba oleje musí být někde vidět, jak vypadají svíce?

Naposledy editováno 14.06.2017 06:58:51

(reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 07:01 | Nahoru | #6

Rolda89 píše: těsnění pod hlavu nepůjde určitě použít, ještě bych k tomu určitě připočítal gufera na ventily, to je zhruba 1200 na obě hlavy a dle mýho by bylo dobrý nechat udělat i ventily, když to bude dole, mě to stálo 3500 s frézováním a zabroušením



Jj, taky bych zo udelal asi cely, ale to jsi jen v materialu pomalu na desitce... Nemluve o tom, ze musi motor ven, tak to mas navic vsechny tesneni + prace...osobne bych zkusil objednat gufera na ventily a vymenit je... Je to cesta nejmensiho zla a delal by jsi je stejne... Kluci co maji v mojim okoli DL650, msji nalitano kolem 70.000km, jeden dokonce 103.000km a olej jim to nebere... Hele osobne bych ti poradil, vymen simerinky... Ale dej bud OEM, nebo Vesrah od Berantuningu, vsechno ostatni stoji za prd a budes to delat za chvili znovu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 11:36 | Nahoru | #7

Thoms píše: Kolik to má najeto ? Tyhle motory po 40-50 000 začnou prostě nějakou tu decku na 1000 km brát...



No to urcite,kdyz nekdo neco nedojebe tak nebude zrat ani ve 100tis,jinak gufera ventilu kup nekde kde delaj hlavy a vyjde jedno .a 80kc a ne takovy scifi co tu nekdo popisoval,třeba Slany Pejšek ,opravy hlav,kolem 12ti stovek gufera,zabroušení srovnání,

1 reakcí na tento příspěvek Žere olej

14.6.2017 v 11:47 | Nahoru | #8
VlaHa> pokud někdo udělá komplet vše za 12stovek, tak to bych chtěl vidět jak to vypadá, jestli někdo za to vymění gufera, proměří ventily, zafrézuje sedla, zabrousí ventily a srouvná hlavy (u SV a stroma nejsou rovnoběžný plochy ze strany dosedací a ventilový)

tolik oleje musí být někde znát, svíčky by měli být mastný a výfuk taky, to je větší poměr než má číza

(reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 11:50 | Nahoru | #9
Rolda89> jednu hlavu,a kdybys to chtel videt,najdi si jejich stranky,pochybuju ze najdes nekoho lepsiho,delaj to uz asi 20let

1 reakcí na tento příspěvek Žere olej

14.6.2017 v 11:55 | Nahoru | #10
-mají napsanou cenu až 1500 ale bez gufer, ono se tyhle malý ventily prej blbě frézujou, já nechávám dělat u Albrecht motorsport, dělají motory i na Dakar, ale dobrej typ dík

(reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 12:59 | Nahoru | #11

Rolda89 píše: -mají napsanou cenu až 1500 ale bez gufer, ono se tyhle malý ventily prej blbě frézujou, já nechávám dělat u Albrecht motorsport, dělají motory i na Dakar, ale dobrej typ dík



Jj ta cena odpovida. Znamej dela komplet 16V hlavu za 3.000... ale uplne teda komplet vsechno... I s vycistenim atd... Ta hlava je jako kdyz prijde z vyrobni linky...

Žere olej

14.6.2017 v 13:13 | Nahoru | #12
StiefTomas> bylo by možný na něj dostat případně kontakt? Moc lidí s těmahle hlavama "našikmo" nechce mít moc společnýho co se týče srovnání dosedací plochy

Žere olej

14.6.2017 v 15:27 | Nahoru | #13
Prosim také o kontakt na toho známého. Předem díky.

Žere olej

14.6.2017 v 16:46 | Nahoru | #14
4 deci na 240 km?To by ti hulilo jak fabrika...

(reakce na) Žere olej

14.6.2017 v 16:47 | Nahoru | #15
Rolda89> tak samo že těsnění pod hlavy půjde použít znovu - dvě vrstvy černé vypalovací barvy z každé strany těsnění a jede se dál ...ale je to prasečina, to se dělalo tak v dobách socializmu, kdy se na japka těsnění pod hlavy sháněla dost těžko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žere olej

20.6.2017 v 23:28 | Nahoru | #16

VlaHa píše: No to urcite,kdyz nekdo neco nedojebe tak nebude zrat ani ve 100tis



K tomu něco dodávat nemá smysl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žere olej

26.6.2017 v 21:19 | Nahoru | #17

Thoms píše: K tomu něco dodávat nemá smysl..


Copak se ti na tom nezdá kolego? Moje bývalá motorka - FJ 1200 r.v. 1988 nebrala na 1000 Km ani 0,5dcl... A včil mudruj

Žere olej

26.6.2017 v 21:26 | Nahoru | #18
4dcl na 240 km je bez kouře nesmysl, spíš chyba měření, bych to dolil a dal vyjížďku s někým za sebou jestli hulí pod zátěží... Jak vypadá airbox?

(reakce na) Žere olej

18.7.2017 v 19:28 | Nahoru | #19

Carcharot píše: Copak se ti na tom nezdá kolego? Moje bývalá motorka - FJ 1200 r.v. 1988 nebrala na 1000 Km ani 0,5dcl... A včil mudruj



Ano, protože to neni V2 650 od Suzuki od r. 2003 Prostě pár decek na 1000 km, hlavně když má najeto přes 50 000+ tak si to prostě tento dvouvál veme a je to v normálu, samozřejmě také záleží na stylu jízdy. To samé např. novější Fároš 08 model, ten motor si vezme klidně 0,5 l oleje od novoty až po desítky t. km..
Nelze prostě jednoznačně říct, mám tohle a tohle, nevezme mi to téměř nic (a nebo špatně měří) a to samé očekávám od úplně jiného motoru a při malém náznaku už by to pomalu dával na totálku s trochou nadsázky

1 reakcí na tento příspěvek Žere olej

12.8.2017 v 16:29 | Nahoru | #20
Díky za všechny myšlenky k tématu.
Nakonec to dopadlo tak, že se prodejce zachoval velmi férově. Vyměnil na svoje náklady celý motor za jiný a ten si zatím na 2 tis km nevzal ani deci. Jsem rád, že mám s tímto prodejcem dobrou zkušenost. Že se něco nepovede a doveze motorku, kde je špatný motor, to se může stát. Důležité je, jak se k tomu potom postaví. A tento mě velmi mile překvapil nejen tím, že motor vyměnil, ale celkovým přístupem a snahou vyjít mně, jako zákazníkovi, maximálně vstříc.
Aby někdo neřekl, že tady dělám reklamu, nebudu uvádět prodejce, ale chci se tímto podělit o dobrou zkušenost a radost z toho, že jsou mezi náma slušní prodejci motorek.

(reakce na) Žere olej

12.8.2017 v 19:52 | Nahoru | #21
wi_tack> Super že to tak dopadlo ale vůbec se nestyď, uveď kdo je ten férový prodejce, 100% si to zaslouží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist