Téma: Kolísání otáček
9.6.2017 v 20:04
Zdravím Vás, moje BMW R1200RT začalo zlobit. Na jemné šolichání občas vynechává, pokut tomu přidám v kopci, tak jakoby docházel benzín, někdy jen zaškube, ale někdy až zastavím se chcípnutým motorem. Hned ale nastartuji a jedu dál. Volnoběh kolísá kolem 1200-1000ot a někdy chcípne. Po zaklapnutí si trochu zaprdí do výfuku.
Čerpadlo vyměněno při svolávačce před 20000km, vzduch filtr, svíčky a seřízení před 10000km.
Dík za názory. S.
Čerpadlo vyměněno při svolávačce před 20000km, vzduch filtr, svíčky a seřízení před 10000km.
Dík za názory. S.
1 reakcí na tento příspěvek Kolísání otáček
Odpoj baterku na pul hodiny,zapoj ji,zapni klíček a dej několikrát plný plyn,tím by se měly zapolohovat klapky...tak mi to bylo vysvětleno od servisáka,uvidíš...
Zkus,ale nevím jestli to vyřeší tvuj problem....
Zkus,ale nevím jestli to vyřeší tvuj problem....
Nakonec jsem mrknul na regulátor tlaku paliva a našel tam to co je na fotkách.
Po důkladné očistě následovala návštěva na diagnostice. Po nastartování jsem čekal do 15-ti sekund zhasnutí motoru, ale nic. Motor šlapal jak hodinky. Diagnostika vypsala pár přechodných závad, z nichž jedna se týkala vstřikování a to čerpadla. Vše odmazáno, nastaveno a přezkoušeno. Zatím to vypadá dobře a doufám, že to tak i zůstane.
Ta voda a následná oxidace (až rozpadnutí regulátoru) je prý velmi častá závada.
Děkuji všem kteří se snažili svou radou pomoci.
Po důkladné očistě následovala návštěva na diagnostice. Po nastartování jsem čekal do 15-ti sekund zhasnutí motoru, ale nic. Motor šlapal jak hodinky. Diagnostika vypsala pár přechodných závad, z nichž jedna se týkala vstřikování a to čerpadla. Vše odmazáno, nastaveno a přezkoušeno. Zatím to vypadá dobře a doufám, že to tak i zůstane.
Ta voda a následná oxidace (až rozpadnutí regulátoru) je prý velmi častá závada.
Děkuji všem kteří se snažili svou radou pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek Kolísání otáček
No a ještě dopíšu rozuzlení. Tohle všechno byla jen poslední výstraha před popravou. Jeden den po servisu motorka řekla "dost" a z ničeho nic zastavila - nštěstí jen 50. m od baráku. Protože po otočení klíčku se čerpadlo neozvalo a po přivedení 12-ti V na čerpadlo krásně vrnělo, bylo jasno. Následovala výměna elektroniky palivového čerpadla a už zase fungujem
Dobré pojednání o tomto problému strojů BMW a jak jim předcházet, nebo na co se nachystat je ZDE.
Naposledy editováno 17.06.2017 08:26:10
Dobré pojednání o tomto problému strojů BMW a jak jim předcházet, nebo na co se nachystat je ZDE.
Naposledy editováno 17.06.2017 08:26:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
Stejnej problem mam s 1150 rt. Ten postup by to mel vyresit? Jestli ano,tak by to bylo jedine dobre. Protoze jsem krom palivovyho filtru a cerpadla vymenil snad vsechno.
1 reakcí na tento příspěvek Kolísání otáček
Sice to něco bude stát, ale alespoň je závada odhalena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
StB> Ahoj, právě jsem prodal bráchovi R1200 RT 2005 a začíná mít stejný problém. Shodou okolností další brácha má ten samý stroj a včera musel volat odtah. Dnes rozebíral, jelikož jsem mu poslal Tvůj odkaz a díl má vymontovány. Chci se zeptat, kde se tato součástka dá koupit? Je pouze originál u BMW nebo existuje jiná alternativa? Děkuji Roman
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
Kutloch123> Ahoj, tak asi tě zklamu, ale tohle bude asi jen BMW. Pokut by odešel např. i potenciometr škrtící klapky (celkem běžná závada), tak tam pasuje i z auta a za podstatně menší peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
StB> Díky moc za reakci, poslal jsem to bráchovi a musí to tedy nějak rozchodit. Roman
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
Kutloch123> nemáš za co. To, že je opravdu v háji ta elektronika na palivovém čerpadle se dá zjistit i tak, že ho jednoduše překlemuješ a jedeš. Jako v mém případě TADY
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolísání otáček
StB> čau, tak brácha již vše opravil na obou motorkách. U své to stačilo pořádně vše vyčistit, jelikož po rozebrání to bylo vše normální bez nějakého zkratu, a tu co jsem dal druhému bráchovi, tak vyměnil nový regulátor (starý se jevil jako chycený oxidací). Vše běží jak hodinky bez tzv. tarokovani . Každopádně děkuji za rady v tomto problému. Já mám teď Ltecko, tak to budu případně řešit problémy na jiném vlákně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
informační panel BMW R1200R BMW R 1200 R | elvis78 | 16 | 4.3.2024 v 17:21 elvis78 |
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |