Bohužel jsem neprošel na STK, respektive mám ji na měsíc. Závady tam byly dvě a to nepodsvícení SPZ a nesvícení obrysovek. Problém je, že obojí je na motorce asi normální :) Mám postarší (1990) Hondu VFR 750. Koukal jsem na to i s tím technikem a opravdu je ten kus plastu nad SPZ bez okénka a také se nezdá, že by v předním světle bylo místo na obrysovku. Už jsem si sehnal zadní díl, kde je nad SPZ okénko a tam to tedy svítit bude. Problém je ta obrysovka. Spodní část předního světla je hladká a také zezadu se nezdá býti další místo na žárovku. Když otočím klíčkem, tak se rovnou rozsvítí potkávačky a ty lze přepnout na dálkové. V minulosti s tím nikdo na STK problém neměl :(
Otázka je, co teď s tím? Když tam nějak protáhnu 12V žárovku a nechám ji tam volně ležet na tu STK, tak to také nemůže projít, ne? I když tohle mi tedy poradil ten technik ;) Nebo je tam ta obrysovka jen nějak schovaná a pomocí jakéhosi zaklínadla je možné ji rozzářit? Nikdy jsem to neřešil a koukám, co se o té motorce třeba ještě nedozvím :)
Díky za radu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrysovky na STK
kerut píše: BTW kdyz uz jsme u toho "poevropstovani" - pak taky sehnat novou spinacku na riditko, ktera bude mit vic prepinacu nez Hi/Lo,.. sehnat relatko potkavacek,.. a prehazet elektriku,...
To není nutné, motorka klidně může mít dál jen Hi/Lo přepínač, pokud po zapnutí klíčku automaticky svítí obrysovka + Hi/Lo => standatdní věc u EU homo motorkek od roku cca 2000. Zajímavé je, že fůra lidí, co s motorkou cestuje někam "dál" nebo lítá po lese, tak vůbec neřeší nemožnost u novějších motorek úplně vypnout světla. Potom se díví, že na ně domorodci koukají jako na ufony, když se u nich často nesvítí ani v noci, natož v poledne.
Naposledy editováno 14.06.2017 09:06:02
vilemx píše: ... Zajímavé je, že fůra lidí, co s motorkou cestuje někam "dál" nebo lítá po lese, tak vůbec neřeší nemožnost u novějších motorek úplně vypnout světla. Potom se díví, že na ně domorodci koukají jako na ufony, když se u nich často nesvítí ani v noci, natož v poledne.
Jenže při vypnutí světel (na své to mám připraveno spíš pro dobíjení při častém startování v terénu) pak zase výrazně víc hřeje regulátor ..takže ideální by byl vypínač na řidítkách jak to měli starší modely - mimo město svítit a v městech neprovokovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrysovky na STK
to same s tim navadenimaby nekam "vytahl zarovicku" z nejakeho napajeni - tak pokud pujdem do dusledku primarniho ucelu STK, tak technik by mel prece naopak dbat na to aby bylo vozidlo v puvodnim stavu, resp. prip. upravy neovlivnovali tech. zpusobilost... tohle je proste ten divnej aparat, mistama fakt totalne postavenej na hlavu - lidove receno sprosta a uplne bezucelna buzerace a nutno i dodat ze ac jsou to neuveritelni curaci (ted myslim poslance, senatory, vladu - vetsinou misto aby delali svoji praci tak se vzajemne urazej, bojujou vo koryta, atd.. ) tak ty zakony ve svem zneni vetsinou na spoustu takovych veci i mysli, viz vise.. to jen ten urednik/technik si je vyklada po svem aby se citil dulezitejsi, a to je nejvetsi tragedie..
BTW tak jasny, moto na litani po lese by zadny svetlo mit nemela, natoz prekazejici blinkry, a uz vubec ne tu cedulku s pismenkama vzadu, o tom zadna
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |