Téma: Servisovatelnot a umývatelnost GSa
3.6.2017 v 13:36
Majitelé této motorky, když jdete dělat pravidelnou údržbu, tzn. ventily, synchro, olej, brzdovka, prasklá žárovka, ložisko v zadním mechanismu kardanu, výměna pneu, prostě cokoliv, tak u čeho tak nejvíce nadáváte? Co je tam fakt pitomě udělané? Co elektroinstalace, jakou známku byste dali zpracování konektorů a kabelového vedení? Má smysl přecházet z takového V-Stroma na 1100 pro člověka, co si servisuje doma v garáži, nebo to výjde +- na stejno?

Zajímala by mě i nějaká ta umývatelnost. Jak byste ji hodnotili oproti jiným motorkám, je to v něčem výhodnější u boxera?

Naposledy editováno 03.06.2017 18:24:26

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 15:46 | Nahoru | #1
Pořiď si ktm 950/990 a potom si pořiď cokoliv jiného a bude ti to připadat úplně super

Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 18:30 | Nahoru | #2
+1

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 19:47 | Nahoru | #3
_zdenda_> opravil bych na libovolny KTM

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 20:09 | Nahoru | #4
U boxera máš všechno jako na dlani. Ventily zkontroluješ během pár minut, synchro to samé, výměna všech 3 náplní oleje taky. Ke všemu super přístup (platí jen u GS, u RT mě neskutečně sralo to sundávání kapot). Servisní práce se zkrátka dělají moc dobře. Tolik k pravidelnému servisu...
Jinak na ježdění si nech vážně japonce....

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:02 | Nahoru | #5
Namork1> Proč Japonce, měl jsi s tím RTéčkem problémy?

2 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:28 | Nahoru | #6
Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:43 | Nahoru | #7

Namork1 píše: Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....



Tak co taky čekat od BMW, neumí udělat ani pořádně auta, tak proč by měli motorky? To už ten svatý grál bramborářu, slavné a legendární PDéčko, mohlo jet po dálnici max 130kmh aby se mu nepálily ventily a alternátor byl tak slabý, že neutáhl ani vyhřívané ručky!

Servisovatelnot a umývatelnost GSa

5.6.2017 v 10:02 | Nahoru | #8
BMW jsou krasny a nadherny stroje, mam je moc rad....

ps: nech si japonce...

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

31.7.2017 v 15:37 | Nahoru | #9

Namork1 píše: Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....



Pod to se podepíšu(bohužel)....byl jsem majitelem 1150gsa :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potah na sedlo BMW R 1100 GS koljin 4 20.11.2018 v 19:36 koljin
kouří [1, 2] BMW R 1100 GS koljin 36 29.10.2018 v 18:31 koljin
Pomoc so servisom a opravami BMW R 1100 GS fransz 12 19.10.2018 v 21:38 fransz
Uniknutí tlaku z přední pneu v zatáčce BMW R 1150 GS petrprochazka 28 15.10.2018 v 17:28 petrprochazka
Malý topcase BMW R 1150 GS Simitom 19 10.10.2018 v 16:30 CRF1000

TOPlist