Téma: Servisovatelnot a umývatelnost GSa
3.6.2017 v 13:36
Majitelé této motorky, když jdete dělat pravidelnou údržbu, tzn. ventily, synchro, olej, brzdovka, prasklá žárovka, ložisko v zadním mechanismu kardanu, výměna pneu, prostě cokoliv, tak u čeho tak nejvíce nadáváte? Co je tam fakt pitomě udělané? Co elektroinstalace, jakou známku byste dali zpracování konektorů a kabelového vedení? Má smysl přecházet z takového V-Stroma na 1100 pro člověka, co si servisuje doma v garáži, nebo to výjde +- na stejno?

Zajímala by mě i nějaká ta umývatelnost. Jak byste ji hodnotili oproti jiným motorkám, je to v něčem výhodnější u boxera?

Naposledy editováno 03.06.2017 18:24:26

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 15:46 | Nahoru | #1
Pořiď si ktm 950/990 a potom si pořiď cokoliv jiného a bude ti to připadat úplně super

Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 18:30 | Nahoru | #2
+1

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 19:47 | Nahoru | #3
_zdenda_> opravil bych na libovolny KTM

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 20:09 | Nahoru | #4
U boxera máš všechno jako na dlani. Ventily zkontroluješ během pár minut, synchro to samé, výměna všech 3 náplní oleje taky. Ke všemu super přístup (platí jen u GS, u RT mě neskutečně sralo to sundávání kapot). Servisní práce se zkrátka dělají moc dobře. Tolik k pravidelnému servisu...
Jinak na ježdění si nech vážně japonce....

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:02 | Nahoru | #5
Namork1> Proč Japonce, měl jsi s tím RTéčkem problémy?

2 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:28 | Nahoru | #6
Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

3.6.2017 v 21:43 | Nahoru | #7

Namork1 píše: Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....



Tak co taky čekat od BMW, neumí udělat ani pořádně auta, tak proč by měli motorky? To už ten svatý grál bramborářu, slavné a legendární PDéčko, mohlo jet po dálnici max 130kmh aby se mu nepálily ventily a alternátor byl tak slabý, že neutáhl ani vyhřívané ručky!

Servisovatelnot a umývatelnost GSa

5.6.2017 v 10:02 | Nahoru | #8
BMW jsou krasny a nadherny stroje, mam je moc rad....

ps: nech si japonce...

(reakce na) Servisovatelnot a umývatelnost GSa

31.7.2017 v 15:37 | Nahoru | #9

Namork1 píše: Měl jsem RT1200 a GS1100. Já bych to nerozebíral, mohla by tu někomu prasknout cévka a pak by začali tahat nohu, to nechci BMW jsou krásné a zajímavě technicky řešené motorky, ale japonci to prostě umějí lépe....



Pod to se podepíšu(bohužel)....byl jsem majitelem 1150gsa :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chorvatsko 0609 - 1109 Yamaha XVS 650 DragStar, BMW R 1150 GS blizour 1 4.9.2018 v 10:35 ToMiPe
Malý topcase BMW R 1150 GS Simitom 18 1.9.2018 v 21:39 Simitom
Bmw r 1100 gs - prasknuty "palec" k... BMW R 1100 GS SimplyGreen 12 28.8.2018 v 17:39 Potok01
ponorná benzínová hadice - nemá něk... BMW R 1100 GS Clostridia 18 22.8.2018 v 14:34 Holoubek007
origo kufry z R1150GSA na R1150GS BMW R 1150 GS jkozich 6 18.8.2018 v 16:41 jkozich

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist