chtěl jsem poprosit o info - měnil jsem olej v kardanu cca najezd 8t km a při výměně byl na výpustním šroubu kde je magnet takový bordel - černý maz a malé miniaturní částečky. Chtěl jsem se zeptat zda je to normální. Při otření magnetu do hadry jsem nic necítil mezi prsty že by tam byly nejaké kousky kovu.
Díky
Pajas
Jestli máš nalévací otvor větší, jako mám já, můžeš na ozubení kouknout, případně přejet prsty - já ho mám po 80 tkm bez známek opotřebení, neni skoro rozdíl mezi plochou, kde zabírá pastorek a kde ne, černýho kalu na magnetu je při výměně tak na hlavičku sirky.
1 reakcí na tento příspěvek Olej z kardanu XVS1100
Důležité je při této akci prohlédnou to drážkované spojení hřídele (to umožňuje kompenzaci prodloužení a zkrácení hřídele při propružení) , většinou to je z výroby suché a následně nepěkně rezavé. Zkontroluj,očisti,namaž. Ať to jezdí !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 25 | 8.4.2024 v 09:29 Rooks |
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 4 | 8.4.2024 v 08:43 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 10 | 2.4.2024 v 21:00 50789 |