bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektro enduro / kolo
1.6.2017 v 20:36
Furt mi vrta hlavou E-XC a nejak to v sobe neumim rozseknout.
Za domkem mi zacina teren az do aleluja. Moje blbnuti obnaselo hodinku dve v lese. Naprosto nejvic mi sedla EXC 250 pro svoji uzasnou lehkost a obratnost, tak uvazuju o nastupci.
Elektro enduro me laka jednak pro temer naproste ticho, druhak pro ovladani ala horske kolo (blbnul jsem kdysi s downhillem).
Jako nevyhodu vidim nizsi dojezd, nevim kolik vydrzi baterka, nevim jestli se to da opravit kdyz se neco vysype na elektromotoru.

EXC 300 (zvazoval bych i 250) bude mit mnohem delsi akcni radius, ale furt to bude delat v lese neplechu. Freeride ma trochu jinej ram, ale asi bych si taky zvyknul.

Nemate nekdo pls primou zkusenost s E-XC? Ma smysl nad tim uvazovat? Pocitam ze bych ji koupil jako zanovni, malo jety kus (pripadne uplne nejetou, pokud bych se fakt rozhoupal).

Naposledy editováno 08.12.2019 12:30:14

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

18.10.2017 v 09:42 | Nahoru | #1
Pavlys> z jakého důvodu je tam primární a sekundární převod?
Většina elektromotorek co jsem viděl má na motorové hřídeli přímo kolečko na řetěz.
Předpokládám, že kvůli lepšímu zpřevodování to není, když přímo na hřídel motoru můžeš dát jaké chceš kolco.
Snad jen kvůli nedostatku místa pro motor a nutností posunout jej hodně dopředu?
Jinak stavba pěkná, to klobou dolů
Já doufám, že jak dodělám barák, tak se na to taky vrhnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

18.10.2017 v 11:10 | Nahoru | #2

--tomas-- píše: Pavlys> z jakého důvodu je tam primární a sekundární převod?
Většina elektromotorek co jsem viděl má na motorové hřídeli přímo kolečko na řetěz.
Předpokládám, že kvůli lepšímu zpřevodování to není, když přímo na hřídel motoru můžeš dát jaké chceš kolco.
Snad jen kvůli nedostatku místa pro motor a nutností posunout jej hodně dopředu?
Jinak stavba pěkná, to klobou dolů
Já doufám, že jak dodělám barák, tak se na to taky vrhnu



ono jen jednim prevodem navic retezem neudelas uplne libovolnej prevod, jsi tam dost limitovanej. ubrat 2-3-4 zuby furt dela malej pohyb v prevodovym pomeru , neudelas treba z 1:3 - 1:8

vetsina produkcnich motorek ma specialni motory ktery maj velkej kroutak a staci jim jeden prevod - jsou ale brutalne drahy. Pavlys pouziva "brushless" motor, kterej v nizkejch otackach takovej kroutak nema, proto musi mit vetsi celkovej prevod a ten jen jednim prevodem nedosahne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC JetsurfX 27 31.3.2024 v 16:17 hahahahonza
Dovoz mopedu - dph Sur-Ron Light Bee DonR 12 27.5.2019 v 14:40 CRF1000
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
KTM freeride E-XC KTM Freeride E-XC Fuska 4 30.7.2018 v 23:02 Matouch-pitbike
Elektro závody? KTM Freeride E-XC Matouch-pitbike 7 30.7.2018 v 22:55 Matouch-pitbike


TOPlist