globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektro enduro / kolo
1.6.2017 v 20:36
Furt mi vrta hlavou E-XC a nejak to v sobe neumim rozseknout.
Za domkem mi zacina teren az do aleluja. Moje blbnuti obnaselo hodinku dve v lese. Naprosto nejvic mi sedla EXC 250 pro svoji uzasnou lehkost a obratnost, tak uvazuju o nastupci.
Elektro enduro me laka jednak pro temer naproste ticho, druhak pro ovladani ala horske kolo (blbnul jsem kdysi s downhillem).
Jako nevyhodu vidim nizsi dojezd, nevim kolik vydrzi baterka, nevim jestli se to da opravit kdyz se neco vysype na elektromotoru.

EXC 300 (zvazoval bych i 250) bude mit mnohem delsi akcni radius, ale furt to bude delat v lese neplechu. Freeride ma trochu jinej ram, ale asi bych si taky zvyknul.

Nemate nekdo pls primou zkusenost s E-XC? Ma smysl nad tim uvazovat? Pocitam ze bych ji koupil jako zanovni, malo jety kus (pripadne uplne nejetou, pokud bych se fakt rozhoupal).

Naposledy editováno 08.12.2019 12:30:14

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 22:16 | Nahoru | #1
tady jde o to jak si to človek postaví - na ebiku mám výrazně vyšší průměrnou rychlost právě díyk tomu, že svižněji vyjedu i kopce - ale i tady mě limituje baterka (proto mám dvě)

e-freeride už je regulární motorka ale výdrž je pořád slabá a není jednoduše doplnitelná, jednou jsem nad ním vážně uvažoval když byl na inzerci v nemecku za docela slušné peníze
samozřejmě tady je taky problém toho výkonnového vnímání - pokud máš ošahané 70+ kW motorky k tomu dualsporty (teď mám 55kW a 150 kg) nebo ostré endura 110 kg a +- 40kW tak 50 kg 6 kW není úplně kulervoucí

ale přesto tady jsou přesně tyhle hybridní stroje, kde si človek balancuje - jak moc to bude do motorky a jak moc do kola - z tohohle pohledu mi surron v mopedovém provedení vychází dobře - na kolo to oficálně už neukecám a na motorce zcela bez papírů bych jezdil jen pokud bych měl les za barákem což nemám - pak je mopedová homologace použitelná.

ale samozřejmě jak assasin tak já máme zkušneosti s baterkama a oba více, že na daném chemismu 18650 článků to zatím prostě lepší nebude - vysoko odběrové články mají kapacitu do 3000-3500 mAh víc prostě výrobci neumí (mžná zatím, ale ten postup je dost pomalý)

každopádně viděl jsem na endlessfere právě týpka co na surron nabastlil docela velkou přídavnou baterku na podsedlovku a to už mělo docela slušný dojezd

E:pismenka

Naposledy editováno 03.11.2020 22:17:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 22:36 | Nahoru | #2
Honza-TA950> porad to ma pro me vic minusu nez plusu, da se rict, ze jedinej duvod proc kupujes elektriku je, ze to lidi min sere - ale legalni to neni. da se ocekavat, ze s rozmachem ebiku legislative spis pritvrdi. Nezkoumal jsem to, ale na slovensku se po lese na kole uplne bez omezeni nesmi uz ted? tzn pak uz bude fuk, ze to vydavas za kolo…

na endure to ma malej dojezd - nebo pripadne mnozstvim baterek zpznene vlastnosti.

pro me porad elektrika predstavuje alternative pro sport - MX i SM si dokazu predstavit, tezit z lepsich vlastnosti elektromotoru a menit/nabijet baterky mezi rozjizdkama .. to co uz leta funguje u RC modelu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC JetsurfX 27 31.3.2024 v 16:17 hahahahonza
Dovoz mopedu - dph Sur-Ron Light Bee DonR 12 27.5.2019 v 14:40 CRF1000
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
KTM freeride E-XC KTM Freeride E-XC Fuska 4 30.7.2018 v 23:02 Matouch-pitbike
Elektro závody? KTM Freeride E-XC Matouch-pitbike 7 30.7.2018 v 22:55 Matouch-pitbike


TOPlist