globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektro enduro / kolo
1.6.2017 v 20:36
Furt mi vrta hlavou E-XC a nejak to v sobe neumim rozseknout.
Za domkem mi zacina teren az do aleluja. Moje blbnuti obnaselo hodinku dve v lese. Naprosto nejvic mi sedla EXC 250 pro svoji uzasnou lehkost a obratnost, tak uvazuju o nastupci.
Elektro enduro me laka jednak pro temer naproste ticho, druhak pro ovladani ala horske kolo (blbnul jsem kdysi s downhillem).
Jako nevyhodu vidim nizsi dojezd, nevim kolik vydrzi baterka, nevim jestli se to da opravit kdyz se neco vysype na elektromotoru.

EXC 300 (zvazoval bych i 250) bude mit mnohem delsi akcni radius, ale furt to bude delat v lese neplechu. Freeride ma trochu jinej ram, ale asi bych si taky zvyknul.

Nemate nekdo pls primou zkusenost s E-XC? Ma smysl nad tim uvazovat? Pocitam ze bych ji koupil jako zanovni, malo jety kus (pripadne uplne nejetou, pokud bych se fakt rozhoupal).


Naposledy editováno 08.12.2019 12:30:14
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 13:33 | Nahoru | #91
IDVert3X> No ja tomu ze s malou silou na pace to hodne brzdi rikam prave brzdny ucinek ... a kdyz porovnam dve brzdy ze stejne kategorie - v mem pripade xt vs guide, tak guide brzdi lip, tzn pri stejne sile na pace kolo vic zpomaluje. A to mam na sramu 180ktouce a na xt 200...
Cody jsou zase o kousek dal nez moje guide.

Kazdopadne na takhle tezkou hracku s takhle sirokyma pneu mi to i tak prijde spis slaby.

Naposledy editováno 03.11.2020 13:46:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 13:59 | Nahoru | #92
assassin>

No ja tomu ze s malou silou na pace to hodne brzdi rikam prave brzdny ucinek


Jo takhle, myslel som, ze narazas na absolutny brzdny vykon, ked oboje packy idu na doraz.

Nemas tie XT-cka zavzdusnene? Mal som starsiu generaciu XT brzd (trail bike) a rozhodne som z nich mal lepsi pocit ako z GUIDE R, ktore boli ako seriovka na endure. Pri GUIDE dost pomohlo nahradit organicke platnicky metalickymi a pravidelne ich odvzdusnovat, ako fakt pravidelne, ale stale nemali "feel" XT-cok, aj ked v reale boli silnejsie, len to chcelo trochu viac zatiahnut za packu.

So Saint mam pozitivnu skusenost, ale na svojom biku ich nemam, takze tazko hodnotit, ked s tym clovek nejazdi pravidelne.
Explicitne najlepsiu skusenost som mal s Magura MT7, ale tie uz boli na bike totalny overkill. Hmm, mozno by mohli byt dobre na SurRona.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:17 | Nahoru | #93

IDVert3X píše: assassin>

Jo takhle, myslel som, ze narazas na absolutny brzdny vykon, ked oboje packy idu na doraz.

Nemas tie XT-cka zavzdusnene? Mal som starsiu generaciu XT brzd (trail bike) a rozhodne som z nich mal lepsi pocit ako z GUIDE R, ktore boli ako seriovka na endure. Pri GUIDE dost pomohlo nahradit organicke platnicky metalickymi a pravidelne ich odvzdusnovat, ako fakt pravidelne, ale stale nemali "feel" XT-cok, aj ked v reale boli silnejsie, len to chcelo trochu viac zatiahnut za packu.

So Saint mam pozitivnu skusenost, ale na svojom biku ich nemam, takze tazko hodnotit, ked s tym clovek nejazdi pravidelne.
Explicitne najlepsiu skusenost som mal s Magura MT7, ale tie uz boli na bike totalny overkill. Hmm, mozno by mohli byt dobre na SurRona.



brzdy vykon s packou na doraz se dost blbe meri, kdyz obe jedou smykem
ja jezdim origo organiky, sintr zbytecne dela kraval a zere kotouce, tady neni teren abych prehral organicke…

XT/XTR uz mi proslo rukama vic genaraci i konkretnich kusu .. a ten nelinearni pohyb/pocit packy mi fakt nesedi, ale to je tedy asi vec vkusu. Ja je vetsinou kamaradum montuju taky, protoze pomerem Cena vykon toho moc lepsiho neni, ale zadnej zazrak. mam sto chuti je na mem "zaloznim" biku vymenit…
jinak XT uz existuji dve verze, 2pisty a 4pisty, drive byly jen 2pistky - ja mam dvoupistove, ty 4pisty brzdi lip, ale pumpa stejna, takze

Me guide brzdi vic, kazdopadne code neni guide…. odvzdusnovani bylo potreba kvuli male nadobce pri sjeti desek na smrt, ale ja s tim nemam problem, jezdi mi asi treti rok bez toho abych na to sahl. tohle byl spis problem starsich avidu. Kazdopadne code uz tyhle problemy nema.

MT7 ma na kole PetrS tady z fora a ma to teda uplne jinej pocit na pacce nez XT, ale zrovna z brzdnyho ucinku jsem nijak odvarenej nebyl, za me porad nejsilnejsi brzdy co jsem kdy zkousel jsou Direttissima od trickstuffu…. a za nima code…

jinak jsem sur-ron nezkousel, ale prijde mi to takovej podivnej hybrid motorky a kola, s nevyhodama obojiho…
6kW mi vzhledem k te koncepci prijde docela malo, jezdil jsem na elektrickem freeride a to bych bral jako takove vykonove minimum.
s hmotnosti tehle hracky bych se asi bal na tech bikovejch komponentech vidle/brzy...

Naposledy editováno 03.11.2020 14:25:16

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:32 | Nahoru | #94
Mě zaujala ta verze L1e - tedy jako legální moped čímž by se dala pokrýt cesta po silnici viz výše

rozumím obavě o komponenty vzhledem k hmotnosti, prostě je to takový kočkopes co ale může vyhovovat i vzhledem k ceně
lepší jsou už výrazně dražší a často jen jako pitbike bez homologace - alespoň tu mopedovou by to chtělo

(reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:35 | Nahoru | #95
Honza-TA950> na moje pozadavky bohuzel jeste e-vec neexistuje kdybych mel vetsi vlastni zahradu, tak uz bych mel aspon toho e-freerida, ale mimo vlastni malou mx trat pro nej nemam uplatneni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:37 | Nahoru | #96
assassin>

brzdy vykon s packou na doraz se dost blbe meri, kdyz obe jedou smykem


Vyjadril som sa asi trochu nestastne, kazdopadne myslene to bolo, ked na packy slusne tlacis, ale este nie si v smyku, i ked ani to nie je uplne stastne prirovnanie, lebo pri XT sa da koleso zablokovat pomerne malou silou, pri Guide to plynulo moduluje a do smyku to ide az pri fakt dost silnom zatiahnuti, aj to po cerstvom odvzdusneni.

Kazdopadne 1:1 porovnanie tu asi nespravime, iny stav brzd, zavzdusnenie, ine kotuce, ine platnicky a to nezachadzajme do rocnikov, kedy brzdy rovnakeho nazvu/rady su diametralne odlisne podla modeloveho roku, takze je bezpredmetne to dalej rozoberat.

Sintr mam cisto kvoli bikeparkom, tam tie organiky miznu rychlejsie ako kapacita Ceskych nemocnic pocas COVID-u

MT7 ma na kole PetrS tady z fora a ma to teda uplne jinej pocit na pacce nez XT, ale zrovna z brzdnyho ucinku jsem nijak odvarenej nebyl


Jo, pocit na packe je rozhodne iny, ale mne ako-tak vyhovoval. Prekvapuje ma tvoja skusenost, ja som z nich mal pocit, ze by zastavili rozbehnuty nakladak. Trickstuff Direttissima som nikdy nejazdil, takze neviem posudit.

Ale myslim, ze uz moc odbacame od povodnej temy, takze to tu utnem. Na konci dna je to aj tak osobna preferencia.

Naposledy editováno 03.11.2020 14:45:50

(reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:43 | Nahoru | #97
IDVert3X> no mam pocit, zes mel nejaky rozbity guide - jak jsem psal, mam to presne opacne a to i presto, ze mam rozdilne prumery kotoucu. tech kol uz jsem projel dost (bracha jeden cas prodaval/servisoval SC a cannondale tak tahal predvadecky - tzn nejde o zkusenosti z 1ks).

kazdopadne jestli takovy brzdy utavis na 13+kg biku v bikeparku (organiky mizi kdyz jsou prehraty) tak na 50kg "kole" to je podle me docela slabej clanek. se docela divim, ze tam davaji bikovy brzdy...

Naposledy editováno 03.11.2020 14:44:45

Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:48 | Nahoru | #98
na klasickém ebiku mám 203 kotouče a organiku a v alpách je za víkend nebo dva sjedu - takže věřím tomu, že s přehřátím miznou rychleji - ony ty tisíc metrové sjezdy ty brzdy prostě žerou a to má to kolo "jen"24 kg

pro mě to zatím taky to ještě není ono - to kolo beru i jako trénink na fyzičku ať úplně nezhniju, ale jako "motorku" taky ještě nemám něco co bych řekl wow to je ono to chci, ale něco tichého bych do lesa chtěl - ta situace je čím dál horší, lidi nasranější, čím tišší tím lepší

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 14:52 | Nahoru | #99
assassin> Tak ono tych 50kg na SurRonovi neni zas tak moc, ved eMTB maju 25kg, to mas len 25kg naviac, ekvivalent rozdielu medzi 70kg a 95kg jazdcom na eMTB a na tych sa bezne vozia ludia cez 100kg. O tazsich jedincoch na 20kg DH-ckach v bikeparkoch nehovoriac.

SurRon nema byt kroska ani enduro, takze dava zmysel dat tam DH komponenty, MX komponenty by na to boli overkill.
A tie DH komponenty toho vydrzia fakt dost, staci sa pozriet, cim si prechadzaju na svetaku, take jeby tu nikto na SurRonovi davat nebude, takze o vidlu (nejaku FOX40 napr.) by som sa vobec nebal.

Naposledy editováno 03.11.2020 14:56:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 15:50 | Nahoru | #100
IDVert3X> ebiky mivaj s brzdama podobne problemy.

vetsina MTB maji cca 110kg strop. na to je to vse tak nejak dimenzovane. takze kdyz k tomu misto 14kg prihodim 50kg.. uz je spousta veci jinak.

ano s 50kg pilotem je tam dost rezerva...

ale na tech ebikach jezdi spis ta vyssi vahova kategorie...

DH a svetak je argument dost mimo ... ti piloti jsou jina vahova a hodne dela technika jizdy. Ve svetaku se bezne jezdi XC komponenty kvuli vaze, nemaji problem cokoliv z toho po jednom zavodu vyhodit. A mezi hobikama - rozlamejch boxxeru apod komponent uz jsem videl dost

MX komponenty jsou tezky, to souhlasim. ale me prijde ta bikova technika s privrenyma ocima pouzitelna na ebiku, na tomhle uz je to risk.

ostatne kdyz se clovek koukne na bikovy videa co se na tom lita... a pak na videa tehle divnomotorek - tak ve velke vetsine je tam wheelie a hrabani ... ze by na tom nekdo naskakal neco trochu vetsiho uz moc nehrozi. proto me tahle kategorie moc nelaka. je fakt, ze ten sur-ron ma ram kterej vypada ok, ty boxxbike, bulltaco, novakola apod pociny jsou podle me uplne mimo..

muj kolega jezdi spickove a klidne na lehouckem kole trefi na trailsech protihranu a v poho, vetsina lidi na tom samem skoku to kolo rozlame ... tam je rozdil DH svetak a my...

mame neco podobneho i na motardech ... trenujeme se Sitnianskym kterej trochu jezdit umi... kamarad neustale prehrival brzdu - Sita na to kouka, no jo, moc brzdis, to pak uvaris I tu moji, musis brzdit min a pustit to tam rychlejs zavodnici jsou jinej svet...

Naposledy editováno 03.11.2020 15:53:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 16:10 | Nahoru | #101
assassin>

ostatne kdyz se clovek koukne na bikovy videa co se na tom lita... a pak na videa tehle divnomotorek - tak ve velke vetsine je tam wheelie a hrabani ... ze by na tom nekdo naskakal neco trochu vetsiho uz moc nehrozi. proto me tahle kategorie moc nelaka.


Ako ze nie su videa, kde na tom poriadne jazdia? Nech sa paci:

Tu mas nejakych amaterov, ktory skusaju skoky, podla vsetkeho na stock controlleroch:

Su aj nejake pekne edity, napr.:

Tu sa typek uplne nevlece po singlacoch:


A co sa tyka pevnosti, zatial som videl len zlomeny linkage na SurRon-e a to je kovany - typek tomu dost nakladal na skokoch a toto bolo jedine, co prdlo.

Jasne, zlomit sa da uplne vsetko, otazka je, co by clovek musel robit, aby to zlomil. Ze nejaka vidla praskla pri obrovskom huck2flat, napaleni do stromu, seknuti skoku ala kazde kolo na inej strane dopadu, ma nejako netrapi. To by som potom nemohol jazdit na nicom, lebo vsetko sa za nejkych podmienok da znicit.

Naposledy editováno 03.11.2020 16:18:52

(reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 16:17 | Nahoru | #102
IDVert3X> jak pisu, ten sur-ron uz aspon neco skoci... beru tohle tema jako obecne, ne jen o sur-ronu, ale porad je to s tim co se jezdi na biku dost nesrovnatelny. Tohle jsou skoky kategorie co lita na mtb kdejakej trouba.

treba to treti video je naky ofiko? a presne to sedi, wheelie, hrabacky a pak skok tak asi jako na BMX

mas tam nejaky video z DHcka? neco trochu rozbityho. skok ala dirty kde trefujes dopady jde odjet I na pevnym kole bez problemu....

ja ti to nechci nejak hanit, jen pisu svuj nazor... koukni nakz video od wibmera apod... a porovnej to.. ja bych proste cekal, ze kdyz to ma motor, ze se na tom lita vic, nez na mtb a ne ze to musis vic setrit....

Naposledy editováno 03.11.2020 16:19:42

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 16:33 | Nahoru | #103

Ale porad je to s tim co se jezdi na biku dost nesrovnatelny. Tohle jsou skoky kategorie co lita na mtb kdejakej trouba.


Dovolim si nesuhlasit, kdejaka trouba skakat na MTB ani nevie.
Je len otazkou casu, nez sa SurRonu chyti niekto, kto vie jazdit a bude mat chut natocit video.
Vacsina ludi, co ma SurRon, sa na tom len vozi lesne dialnice (rovnako ako vacsina mtbckarov), ten zvysok komunity cini zopar ludi, takze sa nemozno divit, ze tych videi je jak safranu.

Staci porovnat velkost MTB a SurRon komunity, proste tam nie je dost dobrych jazdcov, ale videa postupne pribudaju.
Nemyslim si, ze chybajuce videa automaticky znamenaju, ze sa to na tom neda jazdit.

treba to treti video je naky ofiko? a presne to sedi, wheelie, hrabacky a pak skok tak asi jako na BMX


Nie je to ofiko video, wheelie a hrabacky chcu ludia vidiet, preto je to vo videach.

Velkosti skokov... pozri, nie kazdy skace rampage, vacsina ludi si vystaci s mensimi skokmi, ak vobec.
A jasne, ze tie skoky na videu ide skakat na dirte bez pruzenia, ale takto mozu jazdit bez toho, aby sa unavili z neustaleho pedalovania/tlacenia biku hore na zaciatok dirt jump trate. No a 200mm pruzenie aj nieco odpusti, ked sa clovek uci.

Respektujem, ze to pre teba nie je zaujimave, lebo to nie je ani velka krosa, ani zjazdak, a poriadne to neplni ulohu ani jedneho, ale mozno to je len nepochopenie kategorie tych strojov. Stale je tu fura ludi, ktorym jazdenie na tom vycaruje usmev na tvari a o to na konci dna ide.

Naposledy editováno 03.11.2020 17:47:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 16:45 | Nahoru | #104
IDVert3X> sorry jako, to je odpověď jak uraženého dítěte když mu někdo pomluví hračku nebo pro zdejší jako NCčkářů

mě se surron libí, je ot zajímavý kompromis, ale vůbec si nezastírám vlastnosti (dá se říct vzhledem k očekávání i chyby), které má a třeba pro mě je assasinův názor zajímavý - znám ho a vím, že mě ve sjezdu kdykoliv pojezdí, ostatně na motorce kdekoliv taky, vyzkoušel hromadu strojů motorek i kol a vzhledem k jeho strojařským znalostem a zkušenostem beru i jeho názor na provedení jako validní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 17:15 | Nahoru | #105
Honza-TA950> tak to zamyslane nebolo, v podstate beriem nazor assassina, ma pravdu, ze na tom stavajuca (malicka) komunita neskace take veci, ako na zjazdakoch/dirtakoch, min. to nie je na videu a ked nieco je, tak to nie su total hroty, ale nerozumiem, preco by to od toho malo byt ocakavane, resp. sudene na zaklade toho, ci je to vhodny nastroj na nieco, na co uz davno mame dedikovane a objektivne lepsie nastroje. Ono naco tahat 50kg masinu s motorom na zjazdovu trat, ked tam mas vlek a dole ta taha gravitacia. A na veci, co robi Wibmer, zasa chces ovladatelny lahky bike. Na velke MX skoky si clovek moze kupit velku krosku...

Na nejake blbnutie na mensich veciach, prip. jazdenie po technickom terene, kde clovek oceni ovladatelnost 50kg SurRona v provnani s 100kg krosou, prip. okamzity krutak elektrickeho motora, to moze byt skutocne fajn. A ked niekto chce jazdit po lesoch s motorm a nie pomocnym motorcekom (eBike), ale nemoze tam ist na kroske, lebo hluk a ochranari, tak toto sa ponuka ako genialna alternativa. Viem si tam predstavit mnozstvo use-casov, kedy SurRon je skutocne dobry nastroj na danu ulohu a nevidim potrebu porovnavat to s DH-ckami v DH a riesit, ze to nie je dost zaujimave, lebo na tom ludia nejazdia take hroty ako na DH-ckach. Jasne, ze na DH bude lepsie DH-cko... Tot vsjo.

A uprimne, takato velkost skokov mne uplne staci (screenshot z videa, ktore som postol vyssie):


Keby to bolo tolerovane na MTB trailoch, kde uz je problem aj s eBikami, tak by to bola pecka - clovek by si dosiel zajazdit nejake skoky/features a nemusel by sa pritom upedalovat k smrti. S kroskou by taky trail akurat tak rozbil a DH-cko slapat hore, ked nie je vlek, tiez nie je vyhra.

Naposledy editováno 03.11.2020 18:00:29

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 18:22 | Nahoru | #106
Musím se ještě prokousat vaší předchozí konverzací, ale v USA je týpek, co na sur-ronu lítá supercross mezi 250cc motorkama



Video (bohužel opět nahrané jen na fb) zde: https://www.faceboo...eos/288738189204269/

Naposledy editováno 03.11.2020 18:23:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 19:10 | Nahoru | #107
IDVert3X> ja sam taky jezdim prd a jak jsem psal, ten sur-ron uz aspon v tehle kategorii trochu vypada… donedavna tu byly jen ty krabice ala boxxbike a bulltaco a lidi si taky chvalili… tlumic naprimo bez prepakovani, hub-motory … to je podle me uplnej nesmysl.

jen uz to neni levna legrace, tak mam na to docela vysoke naroky. ta uz vzpominana americka Alta uz vypadala nadejne…

to toulani po lese me chvili na freeridu bavilo, ale bojim se, ze samotneho to cloveka omrzi a sehnat vic lidi co daj 300 za hracku… a taky ve skupine uz to vic smrdi nastvanim lidi. Jo a taky dojezd v tomto "toulavem" rezimu nebyl nic moc

Naposledy editováno 03.11.2020 19:15:50

(reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 19:11 | Nahoru | #108
voTTe> jo SX to uz je jinde, ale to predpokladam, ze tam ma trochu jinej pohon. ten ktm freeride ma asi 15kW nebo i vic a naskakat s tim SX trat by se urcite nepodarilo.

(reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 19:46 | Nahoru | #109
assassin> Na tulanie sa to vyzera dobre, na tu jednu baterku sa da co to stihnut. Vydrz lepsia ako ebike v turbo mode a cloveku ostava energia na jazdenie, nie slapanie. Ja sa zvyknem tulat po Slovensku na biku, ale clovek toho moc za svoje nestihne, SurRon by bol na toto skvely, len ako pises, najst ludi, co maju prachy na taketo hracky je tazsie.

Tu este nejake videa, na ktore som narazil na YT. Prekvapuje ma, ake stupania tych 6kW potiahne, ale je vidno, ze tomu v kopci chyba vykon, to ale poriesi lepsi kontroler a neskor baterka.

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 22:16 | Nahoru | #110
tady jde o to jak si to človek postaví - na ebiku mám výrazně vyšší průměrnou rychlost právě díyk tomu, že svižněji vyjedu i kopce - ale i tady mě limituje baterka (proto mám dvě)

e-freeride už je regulární motorka ale výdrž je pořád slabá a není jednoduše doplnitelná, jednou jsem nad ním vážně uvažoval když byl na inzerci v nemecku za docela slušné peníze
samozřejmě tady je taky problém toho výkonnového vnímání - pokud máš ošahané 70+ kW motorky k tomu dualsporty (teď mám 55kW a 150 kg) nebo ostré endura 110 kg a +- 40kW tak 50 kg 6 kW není úplně kulervoucí

ale přesto tady jsou přesně tyhle hybridní stroje, kde si človek balancuje - jak moc to bude do motorky a jak moc do kola - z tohohle pohledu mi surron v mopedovém provedení vychází dobře - na kolo to oficálně už neukecám a na motorce zcela bez papírů bych jezdil jen pokud bych měl les za barákem což nemám - pak je mopedová homologace použitelná.

ale samozřejmě jak assasin tak já máme zkušneosti s baterkama a oba více, že na daném chemismu 18650 článků to zatím prostě lepší nebude - vysoko odběrové články mají kapacitu do 3000-3500 mAh víc prostě výrobci neumí (mžná zatím, ale ten postup je dost pomalý)

každopádně viděl jsem na endlessfere právě týpka co na surron nabastlil docela velkou přídavnou baterku na podsedlovku a to už mělo docela slušný dojezd

E:pismenka

Naposledy editováno 03.11.2020 22:17:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 22:36 | Nahoru | #111
Honza-TA950> porad to ma pro me vic minusu nez plusu, da se rict, ze jedinej duvod proc kupujes elektriku je, ze to lidi min sere - ale legalni to neni. da se ocekavat, ze s rozmachem ebiku legislative spis pritvrdi. Nezkoumal jsem to, ale na slovensku se po lese na kole uplne bez omezeni nesmi uz ted? tzn pak uz bude fuk, ze to vydavas za kolo…

na endure to ma malej dojezd - nebo pripadne mnozstvim baterek zpznene vlastnosti.

pro me porad elektrika predstavuje alternative pro sport - MX i SM si dokazu predstavit, tezit z lepsich vlastnosti elektromotoru a menit/nabijet baterky mezi rozjizdkama .. to co uz leta funguje u RC modelu..

Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 23:17 | Nahoru | #112
to se oficálně v chráněných územích nesmí ani tady - je kolem toho dost polemiky, s nástupem ebiků a taky počtem lidí (a to platí u všech koníčků v přírodě) to samo graduje
a máš pravdu v tom že legální to taky není - ale kde není žalobce... proto to míň lidi sere, nehlučí to, když kolem lidí projedeš v klidu tak to tolik neřeší

ten dojezd se bez nové chemie článků nevyřeší, i nově prezentované baterky u Tesly jsou opět jen vylešení konstrukce takže pěkných pár procent ale nic revolučního

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

3.11.2020 v 23:37 | Nahoru | #113
assassin> biky/ebiky spadaju u nas pod jednu kategoriu, su povolene mimo vyssich stupnov ochrany, ale len na oficialnych chodnikoch a cestach. Cokolvek ine, s akymkolvek motorom, ma na lesne cesty bez specialneho povolenia zakaz vstupu, ktoreho porusenie sa povazuje za trestny cin, za ktory sa ide sediet na rok do basy, teda ak ta chytia... A kedze je to trestny cin, ktokolvek ma pravo ta zadrzat do prichodu policie, teoreticky aj pod hrozbou pouzitia zbrane.

U nas je vsetko postavene na hlavu, nic sa tu oficialne nesmie, za vsetko likvidacne pokuty alebo rovno basa...

Nastastie vacsinu zakonov tu nema moc kto vymahat, alebo to ludia neriesia, kym sa ich to netyka, inak by polka naroda sedela v base... Preto chcem SurRona - nemuselo by to srat ludi a teda by sa to mohlo neformalne tolerovat.

Naposledy editováno 04.11.2020 00:35:32

(reakce na) Elektro enduro / kolo

4.11.2020 v 08:26 | Nahoru | #114
IDVert3X> jj ja to chapu. ale je to takova prilis tenka hranice - sice je to ilegalni, ale nejak se to zatim toleruje...

ja jsem kvuli tomu prodal enduro a uz se svezu jen na trati.

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

18.10.2021 v 20:14 | Nahoru | #115
mělo by být do konce roku v prodeji v ČR
http://www.velimotor.com/Item/5132.aspx

1 reakcí na tento příspěvek Elektro enduro / kolo

6.8.2022 v 14:49 | Nahoru | #116
Zdar chlapi, máte nějaký nový poznatky v tyhle E oblasti?Začlo mě to taky zajímat.Zkoušel jsem sur – ron, dobrá sranda, ale trochu mi nesedla geometrie,, Asi bych potřeboval nějak zvýšit řídítka nebo co.bolelo mě z toho druhý den fest za krkem.

Naposledy editováno 06.08.2022 14:53:57

(reakce na) Elektro enduro / kolo

6.8.2022 v 14:57 | Nahoru | #117
Palomoto> Necelý 3kWh baterka, takze o 1/4 mene nez e-xc, to vydrží úplný nic…

Fyro: zatim jsem nenasel nic co by stalo za hřích, cekam na stark varg. Bracha ma súr-rona a mel jsem to par mesicu doma a jako chvili se na tom clovek vyblbne, ale dal bych za to max pulku…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektro enduro / kolo

7.8.2022 v 10:45 | Nahoru | #118
Fyro> taky jsem měnil hned riditka za o dost vyšší.
Na svezeni je lepší Drill, ale po zkušenostech z Kubergu a jak to vypadá na živo jsem vzal radši Surron. Kámoš manajeto skoro 4tis.km a drží.

(reakce na) Elektro enduro / kolo

7.8.2022 v 21:34 | Nahoru | #119
Palomoto> Díky za info
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM Freeride e-xc KTM Freeride E-XC JetsurfX 26 25.7.2023 v 15:46 _JJ_
Dovoz mopedu - dph Sur-Ron Light Bee DonR 12 27.5.2019 v 14:40 CRF1000
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
KTM freeride E-XC KTM Freeride E-XC Fuska 4 30.7.2018 v 23:02 Matouch-pitbike
Elektro závody? KTM Freeride E-XC Matouch-pitbike 7 30.7.2018 v 22:55 Matouch-pitbike

TOPlist