v březnu jsem do své Kawasaki VN 800 byl nucen koupit novou baterku. Prvních pár startů jsem myslel, že motor vyskočí z rámu. Dnes sice nemám problémy se startem, ale je to takové "nijaké" proti tomu začátku. Vzal jsem voltmetr a změřil dobíjení. Při vysokých otáčkách (nemám otáčkoměr) to dobíjí 13,3 V a to se mi zdá málo. Máte nějakou radu co s tím anebo mám rovnou sehnat nový regulátor.
Moc dík za všechny rady.
Naposledy editováno 01.06.2017 11:41:30
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |