bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sytič
30.5.2017 v 22:23
Ahoj , KTM LC4 bezi jen na sytic, jak ho jen malinko stahnu tak motor zhasne, motor lze vytocit do otacek i bez sytice , ale jak otacky klesnou hned motor zhasne. benzin je ok , sani je ok, jehla je ok, cerpadlo dava benzin, nevim jak presne tento karbec funguje , ale bez sytice motor vubec nebezi , ani nezvysuje otacky po zahrati ? poprosim o radu zda nemate nejakou radu nez to odvezu do servisu diky ...

sytič

31.5.2017 v 06:40 | Nahoru | #1
Ahoh, zacal bych vycistenim karbecu, muze byt pricpana nejaka tryska, nejspis volnobezna. Pak bych zkusil nastavil bohatost volnobehu sroubkem, nekde tam musi byt.

sytič

31.5.2017 v 09:01 | Nahoru | #2
Jak píše kubak1.....jinak začlo to dělat z ničeho nic? Jestli ti třeba nepraskla příruba a nepřisává ti to vzduch.

sytič

31.5.2017 v 09:12 | Nahoru | #3
Co tam mas za karbec na LC4 se jich davala fura. Kazdopadne bych ho odkalil, Mikunacky karbce mely dole tusim na 14 klic matku kterou odsroubujes , rozhodne lepsi nez to vypoustet jen odkalovacim sroubem.

1 reakcí na tento příspěvek sytič

31.5.2017 v 11:19 | Nahoru | #4
ahoj je tam Mikuni , zacala to delat po posledni jizde, pravda dole je sroub to jeste zkusim , vedle tohoto sroubu je malej sroubek , tryska to neni a trocha me prijde ze ma urazenou spicku ( to je odkalovaci sroubek ?? priruba je ok ..

diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sytič

31.5.2017 v 11:26 | Nahoru | #5
fikjawa> jo je odkalovaci a to toho samyho kanalu je svedenej i prepad. Me osobne tedy kdyz posadim motorku na predni kolo, tak to prtejka. Nemam ten karbec moc rad, ale na odkalovani je ten spodek super. Jelikoz nemam na duku zadnej filtr tak problemy co popisujes odkaleni vzdy vyresilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sytič

31.5.2017 v 11:40 | Nahoru | #6
ok diky dnes to zkusim , to tam muze byt tolik sajrajtu ?? ja filtr samozrejme mam ?? a filtr na benzin take

nemuze blbnout nejaky podtlak ?

Naposledy editováno 31.05.2017 11:55:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sytič

31.5.2017 v 12:21 | Nahoru | #7
fikjawa> no ja tam filtr na duku nemam, neni kam dat, podtlak taky nemam Na podtlak to nesacuju, ikdyz tezko rict.
Ono tam ani nemusi bejt hafo bordelu, staci jedno smitko nebo kapka vody co si sedne na dno, ten sroub je dutej a sedi to vnem, jakmile to zacne sat tak to ucpe trysku a kvuli viskozite se to neprocucne inside. Sytic ma trysku vejs proto to na ni jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sytič

31.5.2017 v 22:25 | Nahoru | #8
gugo>

tak jsem to odkalil, jeste se mi podarilo protahnout hlavni trysku cisticim dratkem , nastartuji a je to stejne , jde jen na sytic jedine cele rozebrat pokud je zavada v karburatoru ? to se mi moc nechce kazdopadne diky za rady !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sytič

31.5.2017 v 22:38 | Nahoru | #9
fikjawa> nz

(reakce na) sytič

22.6.2017 v 10:52 | Nahoru | #10
tak to porešila koplet rozporka karburace doufam ze je to nahoda a ne vlastnost

(reakce na) sytič

3.7.2017 v 12:28 | Nahoru | #11

gugo píše: fikjawa> jo je odkalovaci a to toho samyho kanalu je svedenej i prepad. Me osobne tedy kdyz posadim motorku na predni kolo, tak to prtejka. Nemam ten karbec moc rad, ale na odkalovani je ten spodek super. Jelikoz nemam na duku zadnej filtr tak problemy co popisujes odkaleni vzdy vyresilo.



jeste dotaz , prepad tece co jsem koukal kdyz zastavim , kdyz dam moto na policajta tak kape porad.. je to normal ?? nemusim snad zavirat privod benzinu po kazdem zastaveni ?

1 reakcí na tento příspěvek sytič

16.7.2017 v 16:12 | Nahoru | #12
Ahoj Kluci sice dotaz mimo tohle vlákno, ale koukám, že už sem moc lidí nechodí asi Advíků ubývá Mám problém se ztrácením vody za denní ježdění asi 3 dcl a nějak nemůžu přijít na to kde se to ztrácí. Slyšel jsem, že někdo měl problém na ostré KTM a bylo to víčkem. Víčko koupím tak jako tak, ale kdyby to nepomohlo tak kde hledat?? Dík za info.

(reakce na) sytič

16.7.2017 v 16:25 | Nahoru | #13
KTMkarlito> jestli ti u LC8 ubejva voda tak nejspis gufero na vodni pumpe, nejcastejsi problem.

1 reakcí na tento příspěvek sytič

16.7.2017 v 16:29 | Nahoru | #14
NE na lc8 ale na lc4 640.Omlouvám se, že jsem asi neupřesnil.

(reakce na) sytič

16.7.2017 v 16:59 | Nahoru | #15
KTMkarlito> tak muze to bejt to samy. Kadopadne kdyz se ztracela na LC4 voda me, tak to byla rupla hlava.
Chyta ti to dobre ? nekouri to bile ? Jak vypada olej ?

sytič

16.7.2017 v 17:43 | Nahoru | #16
Chyta to super, nekouří to vůbec a olej úplně v poho. No já objednám to víčko ale i to gufero a uvidí se. Stejně to chci v zimě nechat přetěsnit trochu mi z toho teče olej tak to kámoš co mi dělá motor prohlídne. Ale dělal mi loni generálku a bylo to v poho, ale vše je možný Ale i tak díky za info a zase někdy.

sytič

15.5.2018 v 11:16 | Nahoru | #17
Ahoj mám úplně ten samý problém . ...na sytič to jde krásně a jak ho pomalu sundám tak ani šroubem na volnoběh nedokážu udržet motor v chodu.Vyčistil jsem karbec v ultrazvuku,seřídil jehlu plováku(tím jsem vyřešil kapání benzínu když někde zastavím a chcípnu to)zkontroloval příriby,trysku bohatosti jsem nastavil na 2 a čtvrt otáčky.
Jediný co se mi moc nezdá je jehla podtlaku která je trochu vydřená v šoupěti a nastavená na nejvyšší drážku.Když brzdím motorem tak to střílí jako prase
Pokud někdo má nějakou radu(kromě toho at prodám svého zrzouna )budu moc rád.Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
KTM LC4 640 Adventure [1 ... 295, 296] KTM LC4 Adventure smazany13800 8854 14.3.2024 v 14:28 VanHalen
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust


TOPlist