globalmoto_duben_nolan





Téma: Spojka
29.5.2017 v 19:59
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, na co vše potřebuji spojku, je mi jasné, že na řazení (až tak vygumovanej nejsem :D ) ale jestli třeba i při brždění a nebo při nájezdu do zatáčky... děkuju...

Spojka

29.5.2017 v 20:36 | Nahoru | #1
Nevim co beres, ale chci to taky

Spojka

30.5.2017 v 08:17 | Nahoru | #2
A na co potřebuješ plyn víš ? :D

Spojka

30.5.2017 v 08:18 | Nahoru | #3
a papíry máš? nemyslím ty na hlavu.....pokud jo, tak jsi nedával pozor když jsi měl jízdy

Spojka

30.5.2017 v 08:53 | Nahoru | #4
Ve světě, kde existuje Honda s DCT spojku nepotřebuješ

1 reakcí na tento příspěvek Spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 30.5.2017 v 09:27 | Nahoru | #5
Spojku potřebuješ:
- při řazení stupňů
- při rozjíždění
- při zastavení, když máš zařazenou rychlost
- při popojíždění v pomalé koloně může být rychlost kolony tak nízká, že i při jízdě na první stupeň na volnoběžné otáčky by jsi jel rychleji a narazil do auta před. V té chvíli používáš spojku a buď ji úplně vymáčkneš, nebo necháš prokluzovat.
- někdy při brzdění zadní brzdou.
Většinou, když brzdíš silně přední brzdou, tak se zadní kolo velmi odlehčí.
A v tom případě to zadní kolo zadní brzdou lehce zablokuješ.
V té chvíli je dobré vymáčknout spojku, ať si tím zabržděním - zablokováním zadního kola nezastavuješ motor.

Při nájezdu do zatáčky nepotřebuješ spojku.
Pouze při snižování rychlosti řadíš na nižší stupně.
Při průjezdu zatáčky už se spojkou neděláš nic. Je normálně puštěná, tedy v záběru.
Pouze pod mírně přidaným plynem projíždíš zatáčku.

Spojka

30.5.2017 v 09:44 | Nahoru | #6
Spravna otazka by mela byt, jestli vubec potrebujes motorku nebo auto

Spojka

30.5.2017 v 10:00 | Nahoru | #7
..tady je to samej samolibej frajírek, co schválně neporadí.. Hledej na YouTube a pokud to tam nenajdeš, tak napiš Sukimu nebo těm dalším aparátům - oni určitě nějaký hustý video "k čemu je spojka", udělají

1 reakcí na tento příspěvek Spojka

30.5.2017 v 10:18 | Nahoru | #8
Raději tomu s tím Farošem a Zedem

Spojka

30.5.2017 v 10:23 | Nahoru | #9
Spojku potřebuješ k plynulému připojení a rozpojení hnacího agregátu, v tomto případě motoru, s převodovkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka

30.5.2017 v 11:07 | Nahoru | #10
kubacech> ..já neviděl ani jednoho, takže soudím z reakcí okolí..

Spojka

30.5.2017 v 11:18 | Nahoru | #11
Hlavně při výjezdu ze zatacky

(reakce na) Spojka

30.5.2017 v 12:46 | Nahoru | #13
kubacech> ..no vida, tohle bude ten pravej

..jsem plný divných pocitů a těch sedm minut už mi nikdy nikdo nevrátí..bohužel

Naposledy editováno 30.05.2017 12:54:35

(reakce na) Spojka

30.5.2017 v 14:49 | Nahoru | #14

kubacech píše: selkie> tady je odborník



Nekolik tydnu se tu tlamu snazim vytesnit ze sve mysli a ty takhle otevres stare rany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka

30.5.2017 v 14:59 | Nahoru | #15
VladaM> v-strom, m800, xt 660. spojkovani treba v dedine v zatacce 90stupnu bezna vec. bez prokluzu to nekdy nedas.

(reakce na) Spojka

30.5.2017 v 15:32 | Nahoru | #16

novold píše: VladaM> v-strom, m800, xt 660. spojkovani treba v dedine v zatacce 90stupnu bezna vec. bez prokluzu to nekdy nedas.


Tak jasné, že odbočení na křižovatce si může vyžádat spojkování.
Stejné jako kolona.
To ale není průjezd zatáčkou, to už je skoro manipulace "na místě".

Spojka

30.5.2017 v 17:10 | Nahoru | #17
proboha proč.................

Spojka

30.5.2017 v 19:39 | Nahoru | #18
spojka je nahovno - zdržuje, spojkuješ - ztrácíš! Nepoužívám ji ani na rozjezd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist