1 reakcí na tento příspěvek Spojka
- při řazení stupňů
- při rozjíždění
- při zastavení, když máš zařazenou rychlost
- při popojíždění v pomalé koloně může být rychlost kolony tak nízká, že i při jízdě na první stupeň na volnoběžné otáčky by jsi jel rychleji a narazil do auta před. V té chvíli používáš spojku a buď ji úplně vymáčkneš, nebo necháš prokluzovat.
- někdy při brzdění zadní brzdou.
Většinou, když brzdíš silně přední brzdou, tak se zadní kolo velmi odlehčí.
A v tom případě to zadní kolo zadní brzdou lehce zablokuješ.
V té chvíli je dobré vymáčknout spojku, ať si tím zabržděním - zablokováním zadního kola nezastavuješ motor.
Při nájezdu do zatáčky nepotřebuješ spojku.
Pouze při snižování rychlosti řadíš na nižší stupně.
Při průjezdu zatáčky už se spojkou neděláš nic. Je normálně puštěná, tedy v záběru.
Pouze pod mírně přidaným plynem projíždíš zatáčku.
1 reakcí na tento příspěvek Spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka
kubacech píše: selkie> tady je odborník
Nekolik tydnu se tu tlamu snazim vytesnit ze sve mysli a ty takhle otevres stare rany...