Téma: Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord
27.5.2017 v 13:37
Zdravím. Chtěl bych názor majitelů motorky Aprilia ETV 1000 Caponord na tenhle konkrétní kus. Vím že z fotek je těžko něco poznat, ale přece jestli tam není něco co tam nepatří nebo divnej lak atd. Než se tam pojedu podívat abych byl tak nějak v obraze. Podle fotek se mě celkem líbí i ta výbava kufry, padáky atd. Dík moc Lukáš
http://www.motorkari...aponord-1147853.html

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:10 | Nahoru | #1
ahoj jedine co z fotek je vidět tak přešite sedlo docela nepěkně bych řekl.jinak vypada velmi pěkně ale to na fotce každa tak určitě okouknout. a nějak nemužu souhlasit s 70 procenty na gumach.přijdou mi s těží 50

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:20 | Nahoru | #2
Predni sedadlo je nejaky divny, ma to neoriginalni zrcatka a popraskane plexi okolo uchyceni( nic hroznyho ). Jinak to vypada ze vsechno ostatni je v originalnim stavu.Ani bych netypoval zadny pad, usi a spodek prednich vidlic vypadaji netknute, ale to rozliseni fotek je maly. rozhodne stoji zato se na nej mrknout.

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 17:23 | Nahoru | #3
Pořádně bych prohlídnul levou stranu motorky, vrchní kufr zleva podřený a mám pocit, že i boční plast jak je na něm nápis Caponodr. Ale možná to nic není, prohlídni si jí pořádně celou a uvidíš. Podle fotek nevypadá špatně, ale to není úplně směrodatné. Držím palec, ať dobře koupíš.

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

27.5.2017 v 20:38 | Nahoru | #4
Dík moc mě to taky nepřišlo nijak hrozný jen ty gumy jak říká Nick86 asi nebudou to co tam píšou, ale to se dá pořešit. Šlo spíš o ty věci aby nebyla padlá nebo tak. A ten ročník 2002 nebude nějakej problém? Četl jsem tady že v roce 2005 byl facelift a nějaké vylepšení tak jestli to bylo nějaké zásadní nebo opravdu jen kosmetické změny a přidání ABS.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 06:22 | Nahoru | #5
Ahoj,padlá byla určitě,ale spíš ze stojanu a to ještě než tam dal někdo padáky, je to vidět na levé straně přesně pod padáky,ale nejosu to oděrky tahem, takže spáíš malichernost,snad! Rozhodně by bylo dobrý,kouknout i na příruby, nedávno jsem to řešil na svým Capuu a teď ještě u kamaráda a, není to nejlevnější záležitost, bohužel ase ale musí sundat nádrž a nevím,zda na to prodejce přistoupí,ostatně bys pak zjistil mnohem víc věcí, jako hadičky do vstřiků s plastovýma spojkama,což je jedna z bolestí, dál si změř dobíjená a mrkni na konektory od regulátoru,jak na tom jsou, dobře se dá ověřit při kontrole spíš jen ten zadní pod sedlem. Jako bonus si můžeš spojit diagnostický konektor pod sedlem a na display by ti nemělo svítit dvoucifrbé číslo po zapnutí klíčku,ale ne nastartování. Jinak opticky,až na to sedlo nevypadá nejhůř,ale fotky dost klamaou.Mrkni ještě všude na rám, hlavně v krku a zpředu krku je takový nálitek,co nese lešení, jestli je taky ok. Spoustu se toho dá vyřešit a ne všechno je přehnaně drahý a tyhle motory jsou držáky!

(reakce na) Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 12:10 | Nahoru | #6

sseba1 píše: Ahoj,padlá byla určitě,ale spíš ze stojanu a to ještě než tam dal někdo padáky, je to vidět na levé straně přesně pod padáky,ale nejosu to oděrky tahem, takže spáíš malichernost,snad! Rozhodně by bylo dobrý,kouknout i na příruby, nedávno jsem to řešil na svým Capuu a teď ještě u kamaráda a, není to nejlevnější záležitost, bohužel ase ale musí sundat nádrž a nevím,zda na to prodejce přistoupí,ostatně bys pak zjistil mnohem víc věcí, jako hadičky do vstřiků s plastovýma spojkama,což je jedna z bolestí, dál si změř dobíjená a mrkni na konektory od regulátoru,jak na tom jsou, dobře se dá ověřit při kontrole spíš jen ten zadní pod sedlem. Jako bonus si můžeš spojit diagnostický konektor pod sedlem a na display by ti nemělo svítit dvoucifrbé číslo po zapnutí klíčku,ale ne nastartování. Jinak opticky,až na to sedlo nevypadá nejhůř,ale fotky dost klamaou.Mrkni ještě všude na rám, hlavně v krku a zpředu krku je takový nálitek,co nese lešení, jestli je taky ok. Spoustu se toho dá vyřešit a ne všechno je přehnaně drahý a tyhle motory jsou držáky!



ahoj a na kolik tě vyšli příruby? potřebuji taky vyřešit ale takou palku se mi za ně dávat úplně nechce.je nějaka druhovýroba?

Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

28.5.2017 v 18:45 | Nahoru | #7
Druhovýroba bohužel,nejlevnější sjem našel za cca 3000kč ze zahraničí, mám to v deníku motorky viz pár postřehů,co ti třeba taky pomůžou...

Naposledy editováno 28.05.2017 18:46:37

1 reakcí na tento příspěvek Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

7.6.2017 v 20:02 | Nahoru | #8
super dik

(reakce na) Rada při koupi motorky Aprilia ETV 1000 Caponord

20.7.2017 v 16:09 | Nahoru | #9
Nick86> čau, co se týká těch přírub pokud je to ještě aktuální tak to spraví samovulkanizacni páska cca 250kc, příruby řádně odmastit a pásku přitáhnou a máš na dlouhou dobu vystaráno

Zdenál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdovka Aprilia ETV 1000 Caponord Aprilia ETV 1000 Caponord XL700VA 0 Včera v 23:22 XL700VA
Řeším novou baterii do Aprilie ETV 1000 Aprilia ETV 1000 Caponord XL700VA 13 Včera v 23:07 XL700VA
Shinko Adventure Trail 804/805 Aprilia ETV 1000 Caponord jasp 14 Včera v 18:19 ZdendaZB
Aprilia etv caponord Aprilia ETV 1000 Caponord Rasovina 15 11.5.2018 v 20:05 Rasovina
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 48 1.4.2018 v 14:23 nemamnik

TOPlist