bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Praskly blok motoru
22.5.2017 v 10:07
Ahoj,

Menili jsme valec ze 125 na 150 na Kymco like jelikoz se nam zadrel pist..

Motorku jsem z lehka o vikendu projizdel a dnes jsem jel do prace a na najezdu na dalnici pri cca 70km rana jak z dela, zacal strikat olej a motorka dojela.. kdyz se koukam zespoda, tak u valce vidim diru a zespoda bloku motoru, kde se dve pulky spojuji vidim vylezle tesneni a prasklinu.. je mi jasne ze je na odpis ale zajimalo by me, co to nohlo zpusobit? Tady je jeste video:


kdyz koukam na nahradni dily, tak jsou udajne 2 typy motoru GY6... jeden dlouhy a jeden kratky.. kratky se pry pouziva na kola s jednim tlumicem a dlouhy na kola s dvema tlumici (coz je pripad prave naseho skutru kymco like)...

motorku jsem nechal na miste a do prace jel busem, takze to nemam jak premerit.. nevite nekdo, jaky typ motoru koupit pro kymco like 125ccm? bude vhodny tento?
https://www.skutry-m...-835-mm-890-890.html

Naposledy editováno 22.05.2017 11:28:52
Předchozí
1 2
Následující

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 10:21 | Nahoru | #1
Hezký. To ti ojnice podala ruku ne?

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 10:33 | Nahoru | #2
Sroub vypada jak z ojnice, takze bud vda materialu a nebo jste neco asi neudelali dobre.

1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 10:45 | Nahoru | #3
To nebude z ojnice, tím byl nejspíš sešrobouvanej blok.

Po tom zadření jste jenom měnili válec nebo kontrolovali kliku atd?

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 10:53 | Nahoru | #4
ten šroub je z bloku.
určitě vyletěla ojnice,proč se asi nedovíme.buď neunesla větší váhu pístu,nebo jste ji mohli dojebat při výměně pístního čepu,taky se to na tom čepu mohlo kousnout,pokud byl natěsno....
jedině rozebrat a důkladně prohlédnout,možná by se našly nějaké indície.....

2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 10:55 | Nahoru | #5
Myslkm ze ojnice to nebude, ta z kliky odsroubovat nejde, je to jeden kus, neumim si moc dobre predstavit jak by se mohla urvat tak aby spadla dolu do motoru..
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:06 | Nahoru | #6
No a když byl novej píst i válec, tak se to pomalu zajíždělo kadla kadla nebo hnedka plnej kotel? Mě tak jen napadlo...

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:10 | Nahoru | #7
Kdyz jsme to pred vikend zajizdeli (najelo se tak 50km) tak nejdriv pozvolna a pak jsem to i odzkousel na plnej kotel.. vse ok, zadny rachtani nebo chrasteni.. jelo to dobre... dneska pri najezdu na dalnici pozvolna a za zatackou v napojovacim pruhu plny plyn a pak prisla ta rana...

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:12 | Nahoru | #8

DRN. píše: To nebude z ojnice, tím byl nejspíš sešrobouvanej blok.

Po tom zadření jste jenom měnili válec nebo kontrolovali kliku atd?



nojo ja na to koukal blbe.

1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:28 | Nahoru | #9
Trubičkou co drží válec na ojnici myslíš asi trubičku co drží píst na ojnici -> pístní čep, že? Jinak za 50 km jsi to moc nezajel.

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:30 | Nahoru | #10
Anacron> ano, pardon, psal jsem v rychlosti z autobusu a nemohl jsem si vybavit nazev :) mas pravdu, myslel jsem pistni cep.

mimochodem:
kdyz koukam na nahradni dily, tak jsou udajne 2 typy motoru GY6... jeden dlouhy a jeden kratky.. kratky se pry pouziva na kola s jednim tlumicem a dlouhy na kola s dvema tlumici (coz je pripad prave naseho skutru kymco like)...

motorku jsem nechal na miste a do prace jel busem, takze to nemam jak premerit.. nevite nekdo, jaky typ motoru koupit pro kymco like 125ccm? bude vhodny tento?
https://www.skutry-m...-835-mm-890-890.html

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 11:47 | Nahoru | #11

tomn píše: Myslkm ze ojnice to nebude, ta z kliky odsroubovat nejde, je to jeden kus, neumim si moc dobre predstavit jak by se mohla urvat tak aby spadla dolu do motoru..
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..


Jak jste to brousili?

1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 12:12 | Nahoru | #12
Brousilo se to pres nejaky brusny valecek na vrtacce.. u toho ja bohuzel nebyl..

2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 16:11 | Nahoru | #13
Tak jsme to vyresili nakonec tak ze jsme vymenili jen valec a hlavu nechcali a motorka slape jak po masle :) cela oprava teda stala 2tis a oproti servisu jsme 14tis usetrili, parada a dekuji vsem za rady

Tak tohle jsou tva slova ze tvého předchozího tematu : zadreny motor u Kymco Like 125
když ti tam většina lidí radila aby si skontroloval i kliku tak se na to vyprd, a tady maš výsledek,jen tak mimochodem za 50 km píst nezajedeš,prvních 500km hodně opatrně a dalších 500 postupně přidavat zatěž a otačky,další bod brousit oko na pístní čep nějakým valečkem na vrtačce,ztoho mam husí kuži,bud se přelisuje pouzdro ,je- li tam nějaké a potom se na to vezme výstružník a dle tabulek se to vezme na přesnej rozměr anebo nova ojnice
osobně si tipuju že se ti utrhla ojnice nahoře u čepu

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 17:01 | Nahoru | #14

tomn píše: Brousilo se to pres nejaky brusny valecek na vrtacce.. u toho ja bohuzel nebyl..


Pat a Mat

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 17:03 | Nahoru | #15
zdenysrx6> jj, taky to tak vidím...prostě klasika - ojnice praskla na pístním čepu a vyběhla blokem motoru...ten motor opravit půjde, ale - nový píst, válec, možná i hlava, nová klika s ojnicí a blok zavařit...spousta a spousta práce...

(reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 18:32 | Nahoru | #16

tomn píše: Myslkm ze ojnice to nebude, ta z kliky odsroubovat nejde, je to jeden kus, neumim si moc dobre predstavit jak by se mohla urvat tak aby spadla dolu do motoru..
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..





tak teď už jsem si jistý,že je to ojnice

takhle to dělat fakt nejde.....................,ale to už víš.

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 19:48 | Nahoru | #17
Psal jsem to hned na začátku že mu podala ruku ojnice nebo by to ještě mohl být třinácka klíč kterej jim spadnul ke klice když dělali tu go mototoru a vyjel mu spodem ven

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 21:04 | Nahoru | #18
Neuveriteľný príbeh, výbrus oka na piestny čap nejakým valčekom na vŕtačke...To je hardcore. Muselo to po naštartovaní rachotať ako zbrojnoš v brnení, padajúci dole schodmi...

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 21:13 | Nahoru | #19
to uz vim taky ze jsme to pos*ali :) kdyby bylo po mem tak jsem koupil i novou kliku s ojnici, ale clovek, se kterym jsem to opravoval rikal ze neni potreba.. udajen se v tom vyznal, takze se mu jeste podekuju... priste zadny brouseni a jde to do servisu...

hycomat> rachot to nebyl, po nastartovani ten motor bezel krasne potichu, dokonce mi prislo, ze zvuk byl jemnejsi a tissi nez pred zadrhnutim.. pri zrychlovani take zadne cukani, zadne rachoceni, nic.. podle zvuku a pocitu z jizdy nic nenasvedcovalo tomu, ze by se mela ojnice urvat

kazdopadne ted to je uz jedno, priste budu vedet.. ted potrebuju co nejdrive najit motor GY6 pro kymco like a zjistuju, ze to je celkem problem... z vrakacu a eshopu s nahradnimi dily mi pisou, ze nic takoveho nemaji, na internetu se to hrozne tezce hleda a zatim par kousku jsem nasel na ebay (britanie, italie).. zatim vizualne nejlepe vypada tento:
http://www.ebay.com/itm/290552989563
za cenu 8tis i s postovnym

na prvni pohled az na tu rez nevypada vubec zle... co je vevnitr je otazka... zkusim si nechat jeste poslat fotky ze vsech stran, ale co si o nem aspon takhle na pohled myslite? neuvidi nekdo nekde neco ulomeneho? z venci se mi zda OK.

2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

22.5.2017 v 21:33 | Nahoru | #20
ještě nevíš co s tím je,tak motor nekupuj.
nejdříve to rozeber-lépe řečeno nech rozebrat a než aby to dělal nějaký kutil,požádej třeba tady na fóru jestli se toho nechce někdo zdatný ujmout a pošli mu motor poštou....

kupovat motor ze šroťáku je vždycky risk,dáš za to 8 litrů a pojede jako raněná klisna-a nedohádáš nic.

ten blok by měl jít zavařit pokud to není nějaká cypatá slitina,klika by měla být použitelná-samozřejmě po výměně ojnice,no a válec+píst a hlava-to je otázka.může to být v pohodě a nebo totálně na sračky.

Naposledy editováno 22.05.2017 21:33:43

Praskly blok motoru

22.5.2017 v 22:28 | Nahoru | #21
já nevim ale teďka jsem se díval a ten skútr stojí 55 novej, bazarovka za 23-40 dle roku atd... Nejsem si jistej, jestli to má cenu. Páč vaření bude nějaká tisícovka, třeba víc... Klikovka - repas by mohl být tak nejmíň třeba za dva litry. Plus práce a kdoví, co tam je ještě špatně. Tak to třeba vyjde na desítku? (teďka fakt střílím od pasu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru

22.5.2017 v 23:02 | Nahoru | #22
tak jsem se snazil motorku skoncil jsem sundanim krytu hlavy, zbytek zitra az bude svetlo... :) hlava (aspon z casti pod krytem) vypada zatim OK.. visml jsem si, ze dalsi dira je i z vrchu bloku motoru.. sice mensi nez vespod, ale je tam...

Dolph-cz> je mi to jasne, pokud se vejdeme s opravou do 15tis budu spokojeny.. tento skutr jsme kupovali po znamem za 35tis s najezdem 2tis a stav naprosto perfektni, 90% casu mu to totiz stalo pod plachtou ve vytapene garazi.. pokud bychom se na opravu vykaslali a chteli koupit jiny skutr, tak bych chtel podobny stav, zadnou starou vykloktanou a nespolehlivou herku na ktere bych se bal jezdit, takze investice do ojetiny ve skvelem stavu by nas vysla tak na 30-50 odhaduju.. takze jestli se oprava vejde do tech 15tis nebo o neco vice, porad si myslim, ze se to vyplati..

no uvidim az zitra sundam hlavu a valec co tam bude videt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 07:25 | Nahoru | #23
Dolph-cz> Tohle se nevyplatí opravovat, za desítku je novej motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 08:07 | Nahoru | #24

tomn píše: tak jsem se snazil motorku skoncil jsem sundanim krytu hlavy, zbytek zitra az bude svetlo... :) hlava (aspon z casti pod krytem) vypada zatim OK.. visml jsem si, ze dalsi dira je i z vrchu bloku motoru.. sice mensi nez vespod, ale je tam...

Dolph-cz> je mi to jasne, pokud se vejdeme s opravou do 15tis budu spokojeny.. tento skutr jsme kupovali po znamem za 35tis s najezdem 2tis a stav naprosto perfektni, 90% casu mu to totiz stalo pod plachtou ve vytapene garazi.. pokud bychom se na opravu vykaslali a chteli koupit jiny skutr, tak bych chtel podobny stav, zadnou starou vykloktanou a nespolehlivou herku na ktere bych se bal jezdit, takze investice do ojetiny ve skvelem stavu by nas vysla tak na 30-50 odhaduju.. takze jestli se oprava vejde do tech 15tis nebo o neco vice, porad si myslim, ze se to vyplati..

no uvidim az zitra sundam hlavu a valec co tam bude videt



takže ten výlec s píst se měnil jen z důvodu zvednout trošku výkon?
tak to si teď musíš hodně nadávat..... ,ale chápu to,taky jsem vždycky nešel tou nejlepší cestou

takže dobrý válec a píst by jsi měl mít,klika(ojnice) se přelisuje,pokud to přežila hlava,tak by to nemusel být takový ranec.
ten blok bych se asi pokusil sehnat starší,pokud to půjde,jestli je rozbitý na více místech,tak bude oprava drahá,navíc už to nikdy není jako origo.....

(reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 08:08 | Nahoru | #25

DRN. píše: Dolph-cz> Tohle se nevyplatí opravovat, za desítku je novej motor.



jestli stojí nový motor opravdu jen 10tis.,není o čem přemýšlet.

(reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 08:26 | Nahoru | #26

Dolph-cz píše: takže ten výlec s píst se měnil jen z důvodu zvednout trošku výkon?
tak to si teď musíš hodně nadávat..... ,ale chápu to,taky jsem vždycky nešel tou nejlepší cestou

takže dobrý válec a píst by jsi měl mít,klika(ojnice) se přelisuje,pokud to přežila hlava,tak by to nemusel být takový ranec.
ten blok bych se asi pokusil sehnat starší,pokud to půjde,jestli je rozbitý na více místech,tak bude oprava drahá,navíc už to nikdy není jako origo.....



Nene, valec a pist se menili proto, ze se zadrela ojnice na cepu a poskodil se jak pist tak valec... a 150ccm jsem bral proto, ze vysel +-stejne jako 125.. i s hlavou ten cely set stal 2tis...

Pokud se da novy motor sehnat za 10tis tak to je krasa, ale nepodarilo se mi krom jednoho britskeho a jddnoho otalskeho nikde nic najit.. mate tipy kde motor shanet? Idealne origo novy, rad si to zaplatim, pripadne nejaky slusny jety..

Varit ten dosavadni asi ani nechci, uz bych v to nemel takovou duveru a jezdil bych s pocitem, ze mam pod zadkem casovanou bombu.. doted jsem v bloku motoru nasel 3diry, dve z toho pomerne velke

1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

23.5.2017 v 09:19 | Nahoru | #27
každopádně jestli je v tom GY6ka jak říkáš, o čemž teda trochu pochybuju, tak těch jezdí všude mraky, že by se nedal sehnat se mi trochu nezdá...

(reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 10:01 | Nahoru | #28

neznamyScooterD píše: každopádně jestli je v tom GY6ka jak říkáš, o čemž teda trochu pochybuju, tak těch jezdí všude mraky, že by se nedal sehnat se mi trochu nezdá...



je tam opravdu GY6.. dokonce to je napsane i na stitku uvnitr boxu v motorce... nasel jsem i nove GY6ky, ale nap rvni pohled je viditeln, ze s tim mojim motorem v motorce maji srouby na trosku jinem miste, nebo hridel, ktera zene zadni kolo ma jine zakonceni.. takze sehnat takovy motor, ktery bude opravdu pasovat do Kymco Like nebude tak jednoduche si myslim.. viz napriklad srovnani:
original motor z Kymco Like: http://www.ebay.com...Moteur-/361430875392
nejaka jina GY6 z eshopu: https://www.skutry-...-835-mm-890-890.html

1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru

23.5.2017 v 10:12 | Nahoru | #29
dal jsem ho zadat na ebayi a vypadla mi nabídka na 70novejch motorů za cenu od 7tis...?????

(reakce na) Praskly blok motoru

23.5.2017 v 10:17 | Nahoru | #30
neznamyScooterD> A nebylo 99% z nich sice novych ale 50ccm? S takovym cernym plastovym krytem variatoru.. ty tam bohuzel pasovat nebudou.. Nasel jsem hromadu pro kymco agility 50, pro kymco like 50 taky hromadu ale pro kymco like 125 jen par a vse ojete v hroznem stavu.. novy ani za boha najit nemuzu, ale pokud mas stale otevreny odkaz z ebaye, budu rad kdyz posles, proberu se tim :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Likvidace motocyklu Kymco Like 125 tomn 12 26.9.2017 v 19:44 neznamyScooterD
zadreny motor u Kymco Like 125 Kymco Like 125 tomn 21 19.5.2017 v 20:44 tomn
Shanim stani pro motorku pres zimu ... [1, 2] Kymco Like 125 tomn 33 28.11.2016 v 10:32 tomn


TOPlist