bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Midnight star XV 1900, studené starty
21.5.2017 v 21:24
Nazdar klegové. Delší dobu mi pijou krev studené starty. Zpravidla to vypadá tak, že na první pokus motor chytne a hned chcípne. Totéž se opakuje i podruhé. Napotřetí vesměs pomůže dát rochu plynu, stačí podržet otáčky kolem 1000 rpm tak na půl minuty a pak už to drží samo. Netušíte někdo kde může být zakopaný pes? Pochopitelně stříkačka, nic manuálního co by se dalo povytáhnou, pootočit.
Další starty jsou pak už vždycky v pohodě, brnku a motor vrčí.

Midnight star XV 1900, studené starty

22.5.2017 v 08:36 | Nahoru | #1
zdar.Mě to dělá občas taky.Taky Midnight taky stříkačka.Myslím ,že čepadlo nenatlakuje benzín.Občas zapnu klíček,rozsvítí se kontrolky ale čerpadlo se nepotočí.Jindy zase jo.Takže moto chytne ze zbytků benzínu a pak chcípne protože benzín stekl zpět a než se hadičky opět naplní chvilku to trvá.
Však zapni klíček a měl bys slyšet bzučení čerpadla.Pokud běží,tak zkus 2-3x zapnout a vypnout,pak startovat.Dokud se nenzin nenatlakuje.Nebo mě napadá zanesený palivový filtr-ale to jen střílím .Manuál k tomu nemám,tak sám nevím proč někdy čerpadlo jede a jindy ne.
Dej pak vědět jak jsi to vyřešil,samotného mě to zajímá.Jestli máš v háji čerpadlo , nebo nějaké těsnění,nebo co má vliv na to natlakování benzinu.

Midnight star XV 1900, studené starty

22.5.2017 v 09:27 | Nahoru | #2
Asi tuším... máš tam laďáky? Power Commander? Za otáček při konstantním plynu jede normálně nebo pocukává? Takhle se začíná projevovat prasklina v palivové pumpě v druhé nádrži pod sedlem.



Midnight star XV 1900, studené starty

22.5.2017 v 10:31 | Nahoru | #3
Ahoj- ani laďáky, ani power commander. Jediná změna proti fabrice je KN filtr, ale to chcípání to dělalo i s normálním filtrem. Jinak pokaždé když zapnu klíč, čerpadlo zavrní, tam problém nevidím. Prasklina na čerpadle taky né, vše je krásně suché. Jakmile mašinka chytne a minutku se ohřeje, jede jak má, žádné cukání, vynechávání. To opakované zapnutí klíčku jsem zkoušel, ale bez viditelného efektu. .

Midnight star XV 1900, studené starty

22.5.2017 v 11:45 | Nahoru | #4
zkus vymenit svice...

Midnight star XV 1900, studené starty

22.5.2017 v 11:51 | Nahoru | #5
Svíčky jsem měnil,ale výsledek nula.

Midnight star XV 1900, studené starty

23.5.2017 v 19:17 | Nahoru | #6
Tak dneska jsem si z cvičných důvodů stejně ty svíčky pro jistotu vyndal a překontroloval. Barva všech ok. Když jsem dříve zkoušel opakovaně zapnout zapalování ať čerpadlo zavrčí a natlakuje, dělal jsem to v rychlém sledu za sebou ( 3x 4x během minuty). Dneska jsem to zapnul před startem taky 4x, ale mezi zapnutíma jsem nechal tak minutu dvě. Motka pak na poprvé sice zdechla, ale stejně to znělo přesvědčivěji než obvykle. Napodruhé pak docela pěkný start. Nevím jestli to není náhoda, budu to muset zkusit ještě párkrát, ale vypadá to, že by opakované zapnutí klíčku před startem (s nějakou maličko delší pauzou), mohlo mít vliv.
Uvidíme.

Midnight star XV 1900, studené starty

5.6.2017 v 20:27 | Nahoru | #7
Tak dá se říct pozitivně vyzkoušeno. Opakované zapnutí klíčku (zavrčení čerpadla) řekněme během cca 2 minut před startem má fakt pozitivní efekt. Napoprvé máša sice zdechne, ale hned na druhý pokus pěkně chytne a když se nějakých 20 sekund přidrží pod plynem na cca 1000 otáček, pak už si brumlá sama. Nijak se v tom už asi vrtat nebudu, tohle překousnu.

Midnight star XV 1900, studené starty

7.6.2017 v 10:03 | Nahoru | #8
Promiň že se opakuju, ale takhle na fórech popisují tu pumpu. Nikde nic neteče, protože je to v přídavné nádrži pod sedlem, takže benzín se prasklinou jen vrací do nádrže. Hromada lidí si vymlátila dvě nové baterky díky nutnosti tlakování před startem a delším startům.

Ale taky se to vyvíjí časem, takže nikdo s tím stát nezůstal a prostě to vyřešili když už nešlo jinak jezdit.

Ale je to jen načtené z netu. Přeju Ti ať je to nějaká blbost a ať Ti lokomotiva slouží a dělá radost

Naposledy editováno 07.06.2017 10:04:04

Midnight star XV 1900, studené starty

14.6.2017 v 17:29 | Nahoru | #9
No na fotkách co jsi sem vložil je vidět, že praskliny se asi objevují na čerpadle zvenku (na těch plastových vývodech). Já mám ale čerpadlo naprosto suché. Při opakovaném zapnutí klíčku čerpadlo vrčí snad jen sekundu- dvě, takže o vybíjení baterky nemůže být řeč. Navíc pak motor při startování chytá okamžitě. Problém (který se ale dá přežít) je, že se musí hned po nastartování motka cca 30 sekund držet trochu pod plynem ( na nějakých 1000 otáček), aby nechcípla.
Jinak ale uvažuju že přezbrojím. Před týdnem mi kamarád půjčil Rocketa, no a po pár kilometrech jsem byl nadšený jak malý kluk. Podobné pocity jsem zažil když jsem přesedlával z VL 1500 na XV1900. Neskutečný zátah a přitom (proti dvouválci) vibrace nula, zatáčí to samo. Jsem v pasti. XV je silná, spolehlivá a pohodlná mašina, ale ten Rocket je jinde. Asi jsem ho neměl zkoušet . Jen vyřešit kde na něj vzít .

Midnight star XV 1900, studené starty

21.6.2017 v 10:38 | Nahoru | #10
Tenhle boj nejde vyhrát, já zase nespím z videjí nové XV Venture Transcontinental... ty přidáváš na krouťáku, já na objemu kufrů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 0 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400
Plexi štít Xamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 7 10.3.2024 v 18:30 spaceman74
Kožený navlek na nádrž Yamaha Midni... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 4 7.1.2024 v 16:57 Růža1800
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star FrantišekSmolíček 2 3.1.2024 v 21:48 Rooks
Divne zvuky na 3 prevodovom stupni Yamaha XV 1900 Midnight Star Cybernetyk 24 28.9.2023 v 19:04 Pelilaci


TOPlist