bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odvětrávací hadička kouří
21.5.2017 v 11:48
Ahoj,
včera sem si všiml, že po zahřátí motoru začne kouřit odvětrávací hadička, v EN manuálu taky jako "crankcase breather tube". Motorku mám 3 týdny, jel jsem na ní 4 krát, nevšiml jsem si, jestli to dělala od začátku. Zaregistroval jsem to teprve včera, potom co jsem vyčistil vzduchové filtry, čistil sem i blok motoru + svody odrezovačem, konzervatnem na bázi oleje/benzínu.
Kouř je bílý. Motorka jinak jede v pohodě, chytá na kopnutí, jde za plynem, na to že to je rok 79 je svižná. Včera ale poprvý při startování párkrát střelila do výfuku. Je možný, že sem při čištění zavadil o nastavení otáček, ale volnoběh drží pořád 1500.
Je to stará motorka, nicméně předchozí o tři roky mladší honda to nedělala. Nejaký tipy, co zkusit než to nechat někoho rozebrat? ( já se v tom radši vrtat nebudu). Díky moc!

Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 13:27 | Nahoru | #1
odvětrání kouří normálně...,většinou to bývá svedené do vzduchového filtru,ať to není viděl......

Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 13:32 | Nahoru | #2
Přesně tak, odvětrávací hadička kouří normálně. Jen zkontroluj, jestli nemá být napojená do sání jak píše Dolph-cz, obvykle to tak bývá kvůli odsávání olejových par z motoru, asi aby se netvořila pěna - až tak podrobně to zas nevím. No a co se týče střílení do výfuku, tak jestli to dělá velmi zřídka, asi bych to moc neřešil, ale pokud to dělá častěji, bude to chtít zkontrolovat vzduchový filtr, případně nastavení / seřízení karburátorů.

Naposledy editováno 21.05.2017 13:34:12

Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 14:01 | Nahoru | #3
je to zhruba takový...moto není moje, ale stavem kouření, rokem výroby a značkou a konstrukcí motocyklu je to velmi podobný..:D

Právě to na forech řešejí jako problém, většinou zahraničních, často se to řeší právě u těhle veteránu (starý cb, kawasaki kz, xs yamaha..)..padají tam tipy, který by vedli ke generálce motoru, tak to trochu vyděsí..hodně je zmiňovaný, že můžou být pístní kroužky v háji..
hledám zapojení v manuálu, dám vědět..

Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 14:29 | Nahoru | #4
tak poloha je správně, podle manuálu by měla být vyvedena volně pod motorem...nemám se teda znepokojovat...

Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 14:31 | Nahoru | #5
jinak tak jak to kouří na foto, to je tak stav při top zahřátým motoru, za jízdy..při nastartování nic, když to 5 minut zahřívám tak to je sotva znatelný kouř...

1 reakcí na tento příspěvek Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 15:33 | Nahoru | #6
Kámoš má GSX1100S s K&N košíkama a odvětrání vyvedl do malýho K&N filtříku a krásně mu to čadí, jinak to jezdí v pohodě a není problém...

(reakce na) Odvětrávací hadička kouří

21.5.2017 v 20:48 | Nahoru | #7
dewwil> ok, díky. Stejně, pokud to čadí moc, neznamená to že to fakt přes ten píst, aka pístní kroužky, utíká ve větší míře než má? Až se k tom dostanu, změřím tu kompresi..pak se asi uvidí..

Odvětrávací hadička kouří

22.5.2017 v 08:10 | Nahoru | #8
Spíš než jak moc to čadí, vyzkoušej jak velkej tlak z toho leze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
neháže jiskru Honda CJ 250 T bartpech 6 24.4.2021 v 14:48 bartpech
šopování Honda CJ 250 T bartpech 3 21.4.2021 v 22:08 bartpech
sundání skla paraboly Honda CJ 250 T bartpech 1 8.1.2021 v 08:22 Valve
nejde do otáček, chcípá, dusí se Honda CJ 250 T bartpech 5 8.8.2020 v 11:52 bartpech
příruby Honda CJ 250 T bartpech 4 11.11.2017 v 12:36 bartpech


TOPlist