bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlastní hlava GS500E
16.5.2017 v 17:55
Ahoj, koukal jsem zde po tématech a nikde jsem nic podobného neviděl. Zakoupil jsem si Suzuki GS 500E r.v. 1993, má najeto 41000 km a z spíše krátké vzdálenosti po městě. Já jsem s ní hned první den vyrazil Praha-> Č. Krumlov a po cca. 60 km na dálnici ve 130km/h najednou přestala motorka reagovat na plyn, když jsem zajel ke krajnici a zmáčkl spojku, že podřadím, tak hned motorka chcípla. Ihned po zastavení jsem zkoušel motorku nastartovat a nešlo to, motorka se chovala jak kdyby byla vybitá baterie, cvakala a kontrolky vždy problikly. Po cca. 2 minutách už začala točit, ale vůbec nechtěla chytit, až cca. po 5 minutách zase chytla a jela dalších cca. 100 km bez problému. Další den jsem jel opět větší vzdálenost a cca. po 80 km se to opakovalo akorát tedy, jsme s kamarádem zjistili, že když se zahýbá řídítky jde nastartovat hned. Je možné, že půjde o závadu v elektronice? Neměl někdo již podobnou zkušenost? Svíčky jsem měnil a olej kontroluji pravidelně. Díky za radu

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 18:18 | Nahoru | #1
Môže to byť spínačka alebo skús skontrolovať kontakty, ktoré idú do spínacej skrinky a možno aj do vypínača motora na riaditkach.

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 18:28 | Nahoru | #2
Prošel bych i kabelový svazek okolo krku jestli není prošoupaný

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 19:14 | Nahoru | #3
V prve rade nez zacnes kuchat kabelaz zmer dobijeni a baterii...

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 22:43 | Nahoru | #4
A ukostření

Vlastní hlava GS500E

16.5.2017 v 22:48 | Nahoru | #5
Nez s tím začneš něco dělat zavolej predchozimu majiteli

Vlastní hlava GS500E

17.5.2017 v 01:44 | Nahoru | #6
Jo tomu budu určitě volat a řešit to s ním, dnes jsem po několikadenním stání nemohl nastartovat, tak jsem opět zahýbal se svazkem v řídítkách a následně to šlo. Opět se to projevovalo jako kdyby byla vybitá baterie a pak to škytlo na první natočení..

1 reakcí na tento příspěvek Vlastní hlava GS500E

17.5.2017 v 05:57 | Nahoru | #7
Tak to je jasné, budeš mít problém na kabelech.
Jo a lepší je používat frázi že motorka má na tachometru 41000, protože najeto má mnohem více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní hlava GS500E

19.5.2017 v 10:15 | Nahoru | #8
kubacech> Píšu aktuální stavy, když napíšu, že se jedná o GSo, který je z roku 93.... tak to je jako kdybych řekl o 120ce, která je třeba z 84 roku.. že má poctivých 70 tisíc.. to snad každý pochopí.. jde hlavně o tu závadu.. mám domluveného super servisáka přes elektriku.. tak to snad vyřeší už to tam jen převézt..

(reakce na) Vlastní hlava GS500E

19.5.2017 v 10:37 | Nahoru | #9
Drake46> Měl sem to na bandasce a bude to na hlavnim svazku od spínačky kolem krku řízení. Tam hledej poškozenej kablík

Vlastní hlava GS500E

18.7.2017 v 13:10 | Nahoru | #10
Tak elektrika opravená. Závada byla na zkratování elektroniky v místě, kde se nachází baterie o kostru motocyklu. Dle opraváře se divil, že to nevyhořelo. Dal dohromady dále tlumiče, které byli dle jeho slov "suché". Pročistil nádrž a palivový ventil. Nicméně na On motorka stále blbne, ale na Res jede bez problému. Má sice na 6 ku v rychlost okolo 120km/h nechuť jít do výkonu, ale to už tu řeší někdo šikovný, tak uvidíme kam se dobere. Palivový ventil se mi měnit nechce a pokud to na Res jede, nevidím v tom důvod ... jen malá otázka, přemýšlím, že vyměním palivový filtr. Jaký koupit poradí někdo? Dík

Vlastní hlava GS500E

9.10.2017 v 08:45 | Nahoru | #11
Tak rozhodl jsem se si GSo nechat (bůh mě ochraňuj ) a přes zimu jí dát nějak do cajku. To má dva body. Kdy 1. vyřešit ucházení zadní gumy, která po nějakým čase ujde, ne úplně, ale znatelný to celkem je a 2. přetěsnit motor, aby únik oleje nesnižoval hladinu oleje (stačí co sežere ta motorka).

Vlastní hlava GS500E

10.10.2017 v 10:56 | Nahoru | #12
Měl bych dotaz ohledně palivového filtru. Mám jej na motorce a ze strachu, aby nebyl již starý a nebo nefungující (tudíž spíš překáží) jej chci vyměnit. Má to smysl? Někde jsem četl, že v karburátoru filtr je a že další zbytečně překáží. Koukal jsem a stát by měl okolo 200,-Kč tak zas takový výdaj to není

Vlastní hlava GS500E

18.7.2018 v 20:33 | Nahoru | #13
Tak jsem na motorce vyměnil všechny filtry co tam jsou, olej a další věci. A stále problém přetrvává, jel jsem cca. 200 km na jeden zátah a po 51 km motorka přestávala táhnout a sotva jela a po chvilce úplně přestala jet, když jsem chtěl podřazovat, tak chcípla úplně. Po chvilce (30 sekund) u krajnice jsem nastartoval a v pořádku až do konce cesty dojel bez problému. Čím by to mohlo být? Že to je takhle sporadicky a jen na chvilku, kolega v práci mi poradil, že by to mohla dělat cívka.. jak se proměřuje cívka?

Vlastní hlava GS500E

19.7.2018 v 08:09 | Nahoru | #14
no a tak jak je to stím benzínem-vyřešil jsi to?už teče pořádně,tak jak má?

Vlastní hlava GS500E

20.7.2018 v 16:59 | Nahoru | #15
Benzín, teče a tekl jak má vždycky.. závada nebude v palivovém systému nejspíš, protože by to dělalo častěji než jen jednou za 200km..

Vlastní hlava GS500E

20.7.2018 v 20:40 | Nahoru | #16
o 5 příspěvků výše jsi psal,že to jede jen na rezervu,na ON to blbne.

takové opravování je na hovno,ventil evidentně problém má,ale podle tebe to palivem nebude.......

Vlastní hlava GS500E

4.8.2018 v 09:17 | Nahoru | #17
No a teď si představ jak to udělalo, tak se to stalo na RES a předtím to dělalo i na ON tak to nebude režimem ventilu..ale bude vada někde jinde, kdy ať je režim jakýkoli, tak motorka cca. po 50km chcípne za jízdy..

1 reakcí na tento příspěvek Vlastní hlava GS500E

4.8.2018 v 09:19 | Nahoru | #18
To co jsem psal bylo jen, že jsme vždy jezdil na ON a dělalo to... člověk co na to koukal, tak ve ventilu chybu nikde nenalezl, jen mi řekl ať zkusím tedy jezdit na RES, ale jelikož jsem jezdil vždy jen okolí krátké trasy s pauzou, tak se to nijak neprojevilo, proto to vypadalo, že RES to vyřešil. Ale když jsem jel ČK -> Praha, tak po 50km motorka za jízdy ztratila výkon, při zkoušení podřazení vše klesne a je to jako když chcípne. Tak jsem se o tom bavil s kamarádem a tento mi sdělil, že on si myslí na 100%, že v prdeli cívka, že to taky zažil. A proto se ptám jen jak se zjišťuje a přeměřuje zda je v řiti cívka.. ne zda je to ideální způsob opravy

(reakce na) Vlastní hlava GS500E

5.8.2018 v 22:02 | Nahoru | #19
Drake46
A co třeba zanešené sítko v nádrži? Nebo ucpané odvětrání nádrže-vznikne ti podtlak a benzín neteče...

Vlastní hlava GS500E

6.8.2018 v 17:41 | Nahoru | #20
Že by to dělalo pokaždé pravidelně po ujetých 50-60km na jeden zátah? nikdy to neudělalo dřív jak po 50km... tam by bylo reálné to co navrhuje kolega, že u cívky dojde už k takovému zahřátí, že začne blbnout (on mi jen sdělil, že se mu to již takto stalo a on by šel na 100% po té cívce), nádrž a ventil byl vyčištěn.

Vlastní hlava GS500E

6.8.2018 v 17:42 | Nahoru | #21
Elektrický a palivový systém byl prověřen a nikde nebyla nalezena žádná chyba, která by měla dělat takové psí kusy, ale nebylo vyzkoušeno, že by cívka po delší době práce (zahřátí) pracovala jak má. Navíc je to pravidelně vždy po ujetí cca 50-60 km na jeden zátah. Pak po odstavení a chvilce odpočinku motorka jede jako by se nic nestalo. Cívka stojí tady na bazaru cca. 500,-Kč, tak jí zkusím vyměnit to tolik peněz není a když to problém nevyřeší tak ji halt zas prodám.

Naposledy editováno 07.08.2018 11:04:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 Včera v 14:40 Krautkopf
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 18 10.4.2024 v 15:59 DrDNA01
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla
Klouzání spojky při vyšších otáčkác... Suzuki GS 500E SimsonS51Enduro 3 31.3.2024 v 08:31 dewwil


TOPlist