globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3
Ahoj všichni, již druhou sezónu sedlám Gixero a celou dobu se potýkám s nepříjemností v podobě ztráty výkonu okolo 5 000 ot.. Projevuje se to následovně:
1) jedu konstantní rychlostí okolo 50km/h, otáčky držím v rozmezí 4700-5200. V tomto spektru motorka velmi cuká a škube.
2) pomalu přidávám rychlost, jak mile se dostanu do daného spektra otaček, motorka přestane úplně táhnout. Musím razantně přidat plyn, a motorka vypálí ihned jak překoná krizové spektrum.
Vyzkoušel jsem 3 různé výfuky: 1x zkrácená Yoshimura, Homologovaný výfuk bos s vložkou i bez, nyní nově zakoupeny RP tuning s karbon. koncovkou. U všech výfuku je propad takřka totožný.
Dobré zmínit, že tam mám KN filtr a motorka ve vysokých otáčkách jede úplně v pohodě a max rychlost je kolem 260km/h.
Nemáte někdo s tímto zkušenost? Kdyby se se změnou výfuku měnilo i chování, tak motorku dám na brzdu a víc neřeším, ale takto mi příjde že bude chyba někde jinde. (zpuchřelé hadice od vstřiků apod.)
Díky všem za rady .

3 reakcí na tento příspěvek Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2017 v 22:01 | Nahoru | #1
Pokud tam máš Kn filtr proč laboruješ s koncovkama??? Vyndej KN filtr a dej zpátky origo... Pak to zkus projet a uvidíš rozdíl... Případně mě ještě napadají sekundární klapky, ale to by ti vyfluslo nějakou chybu... Moc tohle laborování s otevřenýma filtrama a otevřenýma koncovkama nechápu... Sice mám otevřený filtry taky na obou gixerech, ale bez brzdy a úpravy mapy případně powercomanderu to nadělá víc škody jak užitku... Motorka nemá žádnou váhu vzduchu apod. aby si sama upravila množství benzínu... Ta prostě pojede pořád podle nastavený mapy co má danou v jednotce...Navíc ta motorka bez úpravy mapy strašně škube a neví jestli má zrychlovat nebo brzdit...

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 00:23 | Nahoru | #2
StiefTomas>

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 12:15 | Nahoru | #3
StiefTomas> má pravdu chlapec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 12:40 | Nahoru | #4
StiefTomas> Ahoj, diky za rady. S KN uz jsem to koupil a popravde laborovani s vyfukem, filtrem, power comanderem a brzdou, je pro me spanelska vesnice. Rad bych z motorky udelal casem okruhovku, takze bych se spis priklonil k variante kdy bych tu motorku nechal odladit., ale opet narazim na problem, ze nevim co to obnasi a kolik stoji. Jestli je nutne kupovat i svody + PC a dalsi elektroniku. Hlavne jestli to vubec ma smysl u motorky s 60tis km a rok 2003.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 12:50 | Nahoru | #5

Stefix píše: StiefTomas> Ahoj, diky za rady. S KN uz jsem to koupil a popravde laborovani s vyfukem, filtrem, power comanderem a brzdou, je pro me spanelska vesnice. Rad bych z motorky udelal casem okruhovku, takze bych se spis priklonil k variante kdy bych tu motorku nechal odladit., ale opet narazim na problem, ze nevim co to obnasi a kolik stoji. Jestli je nutne kupovat i svody + PC a dalsi elektroniku. Hlavne jestli to vubec ma smysl u motorky s 60tis km a rok 2003.



Hele citej powercommander cca 5.000,- a brzda dejme tomu 4.000 - 5.000,- na sestku se na to vykasli a kup silnejsi masinu... Na sradovi jsem ladil taky motor... Mam to pretryskovany, kn, vacky, vyfuk, snizena hlava, upravene sani a buh vi co jeste... Vysledek byl takovej, ze to stalo hodne desitek tisic korun a vysledek byl cca 10kw nebo kolik to ukazalo... Furt se utesuju tim, ze jsem sradika vzdycky chtel a tu motorku mam hrozne rad, ale kdyz sednu na litra, kteryho bych si pomalu za ty penize co jsem nacpal do uprav koupil tak kroutim hlavou :) samozrejme pokud chces okruhovou sestku a chces honit desetiny vteriny tak pak ty penize do toho budes muset nacpat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 14:08 | Nahoru | #6
StiefTomas> Abych řekl pravdu, tak ta šestka mě hodně baví, takže silnější mašinu nepotřebuju a je fakt že výkon v kombinaci s vlastníma převodama je zatím dostačující. Asi jako každej, mám rád ten krásnej zvuk co se line z laďáku a proto bych ho chtěl zachovat, ale zároveň mi aktuální chování motoru pěkně štve.
Určitě vyzkouším co udělá origo vzduchový filtr a pak se rozhodnu co dál.
Děkuju za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 14:31 | Nahoru | #7

Stefix píše: StiefTomas> Abych řekl pravdu, tak ta šestka mě hodně baví, takže silnější mašinu nepotřebuju a je fakt že výkon v kombinaci s vlastníma převodama je zatím dostačující. Asi jako každej, mám rád ten krásnej zvuk co se line z laďáku a proto bych ho chtěl zachovat, ale zároveň mi aktuální chování motoru pěkně štve.
Určitě vyzkouším co udělá origo vzduchový filtr a pak se rozhodnu co dál.
Děkuju za rady



Hele taky mam sestky rad... Srada jsem jezdil 10let nez jsem koupil vetsi... Ale samozrejme sradik zustal v garazi :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 14:32 | Nahoru | #8
StiefTomas> Tak u SRADika se ty karbce daj prece jenom stelovat mnohem lip nez strikacka

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

12.5.2017 v 15:01 | Nahoru | #9

Stefix píše: StiefTomas> Tak u SRADika se ty karbce daj prece jenom stelovat mnohem lip nez strikacka



Hochu tak to bych se hadal :D taky se to ladilo pul dne :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

13.5.2017 v 07:42 | Nahoru | #10

Stefix píše: StiefTomas> Tak u SRADika se ty karbce daj prece jenom stelovat mnohem lip nez strikacka



tak to bych se hádal hodně.

jasně,stříkačku nepoladíš šroubovákem,ale s patřičným vybavením je to mnohem jednodušší a přesnější.

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

13.5.2017 v 12:31 | Nahoru | #11

Dolph-cz píše: tak to bych se hádal hodně.

jasně,stříkačku nepoladíš šroubovákem,ale s patřičným vybavením je to mnohem jednodušší a přesnější.



Vzal jsi mi to z patra...

1 reakcí na tento příspěvek Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

18.5.2017 v 13:59 | Nahoru | #12
Tak jsem tam včera dal papirovej hiflo filtr. Akorat kdyz sem sundal airbox, tak jsem si vsimnul ze jsou do nej vyvrtany zespod 2 diry, Je to tak z vyroby nebo to je radoby nejaka domaci uprava ktera prisava falesny vzduch??

Viz. foto





jinak motorku jsem nemel sanci poradne projet ale cestou do garaze jsem opet pocitoval skubani.

Diky vsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

18.5.2017 v 14:32 | Nahoru | #13
Stefix> ty díry tam jsou origo,je to pro odvod případné vody.mělo vy to být ještě před filtrem...

teď jsem si všiml,že ti to i cuká,to jsem před tím přehlídl....,tohle směsí asi nebude.já bych ti doporučil vyměnit svíčky a indučky.na bavoráku mi to dělalo podobné věci a byly to indučky.

každopádně ty indučky alespoň opravdu pořádně zkontroluj,zejména na té pryskyřici nesmí být absolutně žádná prasklinka....,pokud máš možnost si je někde půjčit,tak neváhej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

18.5.2017 v 15:06 | Nahoru | #14
Dolph-cz> S civkama jsem uz laboroval na zacatku, ale muzu zkusit sehnat nekde jinde, dekuju za tip. Svice jsem uz menil taky, mel jsem NGK ted jsem dal Denso myslim a nic to nezmenilo. Taky jsem jednou pozoroval, ze jeden svod (tedy predpokladam ze i valec) je vyrazne chladnejsi nez ostatni. Meril jsem laserovym teplomerem (jestli se tomu tak rika) a pozoroval jak se ohrivají valce pri studenem startu. Napriklad prostredni valce maji cca 60stupnu, krajni mel 55 a ten spatnej mel 23 stupnu. Prohazel jsem civky a porad stejne jeden valec chladnejsi.
Popravde z toho nejsem moc chytrej a neresil jsem to vzhledem k tomu ze mi motorka ve vysokejch jede uplne v pohode.

Edit preklepy

Naposledy editováno 18.05.2017 15:07:48

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

18.5.2017 v 18:01 | Nahoru | #15
Stefix> a tlaky jsi měřil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

19.5.2017 v 09:50 | Nahoru | #16

Stefix píše: Dolph-cz> S civkama jsem uz laboroval na zacatku, ale muzu zkusit sehnat nekde jinde, dekuju za tip. Svice jsem uz menil taky, mel jsem NGK ted jsem dal Denso myslim a nic to nezmenilo. Taky jsem jednou pozoroval, ze jeden svod (tedy predpokladam ze i valec) je vyrazne chladnejsi nez ostatni. Meril jsem laserovym teplomerem (jestli se tomu tak rika) a pozoroval jak se ohrivají valce pri studenem startu. Napriklad prostredni valce maji cca 60stupnu, krajni mel 55 a ten spatnej mel 23 stupnu. Prohazel jsem civky a porad stejne jeden valec chladnejsi.
Popravde z toho nejsem moc chytrej a neresil jsem to vzhledem k tomu ze mi motorka ve vysokejch jede uplne v pohode.

Edit preklepy



Hele to je divny... Ten rozdil teplot je hodne velkej... zkus prehodit mezi sebou vstriky, jestli ti teplota bude porad klesat na stejnym valci... Pokud ano, vstriky jsou ok, pokud ne tak je mrtvej vstrik... Dale bych zmeril tlaky ve valcich.... Pote zkusit seridit sekundarni klapky a TPS senzor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

19.5.2017 v 12:03 | Nahoru | #17
StiefTomas> Tlaky jsem neměřil, budu to muset někam dát aby mi to proměřili, bohužel takhle vybavenou garáž nemám a navíc nejsem moc technickej typ :D

Kamarad ma odstraneny predni klapky na GSXR 750, mohlo by to vyresit tenhle problem eventuelne i u me?

(reakce na) Propad výkonu ve středních otáčkách GSX-R 600 K3

19.5.2017 v 19:12 | Nahoru | #18

Stefix píše: StiefTomas> Tlaky jsem neměřil, budu to muset někam dát aby mi to proměřili, bohužel takhle vybavenou garáž nemám a navíc nejsem moc technickej typ :D

Kamarad ma odstraneny predni klapky na GSXR 750, mohlo by to vyresit tenhle problem eventuelne i u me?



Jaky predni klapky??? Myslis sekundarni.??? Hele ty kdyz nefunguji tak ti to pise chybu a navic to netaha odspodu a je to takovy hrozne ucukany v celym spektru otacek... Jednou jsem tady mel 750 K2, ten byl prave bez sekundaru, protoze mu umrel SACV ventil a ta motorka jela uplne hrozne... A nejhorsi byl prechod ze zavrenyho do otevrenyho... Dira v plynu hako prase... kdyby jsi bydlel bliz tak reknu dovez mi to do garaze... Jsme na to mohli kouknout... Zkus jeste prehodit ten vstrik mezi valcema...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1

TOPlist