bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki SM 250 efi
9.5.2017 v 00:41
Zdravím, možná jste si přečetli některé z mých předchozích témat o tom, že se mi líbí Yuki SM a uvažuju o koupi. Jezdím na Husqvarna TE610 pro zábavu a teď chci něco na čem bych mohl jezdit do práce a případně na krátké výlety.

Uvažoval jsem nad Yuki SM 200, ale nesehnal jsem motorku v dobrém stavu a nebo za přijatelnou cenu k jejímu stáří. Proto se chci zeptat jestli je tu někdo kdo má zkušenost s Yuki SM 250 efi a poradil mi jestli mám ještě pošetřit peníze a pak jít do téhle motorky ve fungl novém stavu od prodejce.

Na yuki sm 125/200 jsem se dozvěděl, že tam zlobí 3. kvalt a v podstatě na každé motorce je minimálně hlučná a v horších případech tam vůbec nejde zařadit. Je to jeden z hlavních důvodů proč mě odrazuje od koupě.

Děkuju za každou radu.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki SM 250 efi

21.8.2020 v 12:58 | Nahoru | #1
Problém je přesně jak píšeš, škubání chcípání a někdy i lehké střelení do sání všechno na hranici plynu a volnoběhu. Stává se to zřídka ale hrozně mě to sere zejémna když stojíš na křižovatce máš tam jedničku, držíš to na plynu a jak můžeš vyjet motor zakopne.

Co jsem zatím zjistil a udělal:
Motor sál falešný vzduch, na přírubě sání u vstřikovače je vývod na hadičku zaslepený gumovou zádkou, byla rozpadla zaslepeno sroubkem, to hodně pomohlo tak jsem se zaměřil na komplet sání, vyčistil jsem klapku a zkontroloval těsnost přírub.
Jak píšeš řídící jednotka je součástí klapky, v ní je vidět čidlo teploty nasávaného vzduch, kanál zřejmě na měření podtlaku v sání, a volnoběžný kanál, snímač polohy klapky je uvnitř. teda zajímalo by mě jakým způsobem to škrtí volnoběžný kanál.
Takže tady bez diagnostiky nemám šanci zjistit jaké hodnoty s čidel lezou.

Dále je tam čidlo teploty motoru a lambda, motor reaguje na odpojení čidla teploty zda dává správnou hodnotu netuším, pak lambda napíchnul jsem se na ní a jde krásně vidět jak chodí lambda regulace změna stavu podle plynu ale pod 1s chodí i na volnoběh

seřídil jsem ventily sání 0.08, výfuk 0.012 + nová svíčka

Zapalování je tranzistorové 12V je součástí ŘJ, v motoru alternátor 3f na startér dává cca 7V sdružené napětí, a nějaký indukční snímač polohy kliky zdá ma více pulsu na otáčku ještě nevím musím vytáhnout osciloskop, celkem jsem zvědavý jestli to má regulaci předstihu

Ještě se chystám pořádně to zkouknout osciloskopem, vyzkoušet jinou cívku, změřit tlak benzínu, zkontrolovat vstřikovač a případně ho vyčistit, budu muset zbastlit nějaký forichtung na spínaní vstřiku abych ho mohl proplachovat v ultrazvuku

A když to nezabere vyhodím cele EFI a dám tam karburátor, jinak moto má najeto 2000 a já ji mám chvílí takže jak se to chovalo od novoty nevím

Naposledy editováno 21.08.2020 13:04:07

(reakce na) Yuki SM 250 efi

21.8.2020 v 13:17 | Nahoru | #2

ves178 píše: Problém je přesně jak píšeš, škubání chcípání a někdy i lehké střelení do sání všechno na hranici plynu a volnoběhu. Stává se to zřídka ale hrozně mě to sere zejémna když stojíš na křižovatce máš tam jedničku, držíš to na plynu a jak můžeš vyjet motor zakopne.

Co jsem zatím zjistil a udělal:
Motor sál falešný vzduch, na přírubě sání u vstřikovače je vývod na hadičku zaslepený gumovou zádkou, byla rozpadla zaslepeno sroubkem, to hodně pomohlo tak jsem se zaměřil na komplet sání, vyčistil jsem klapku a zkontroloval těsnost přírub.
Jak píšeš řídící jednotka je součástí klapky, v ní je vidět čidlo teploty nasávaného vzduch, kanál zřejmě na měření podtlaku v sání, a volnoběžný kanál, snímač polohy klapky je uvnitř. teda zajímalo by mě jakým způsobem to škrtí volnoběžný kanál.
Takže tady bez diagnostiky nemám šanci zjistit jaké hodnoty s čidel lezou.

Dále je tam čidlo teploty motoru a lambda, motor reaguje na odpojení čidla teploty zda dává správnou hodnotu netuším, pak lambda napíchnul jsem se na ní a jde krásně vidět jak chodí lambda regulace změna stavu podle plynu ale pod 1s chodí i na volnoběh

seřídil jsem ventily sání 0.08, výfuk 0.012 + nová svíčka

Zapalování je tranzistorové 12V je součástí ŘJ, v motoru alternátor 3f na startér dává cca 7V sdružené napětí, a nějaký indukční snímač polohy kliky zdá ma více pulsu na otáčku ještě nevím musím vytáhnout osciloskop, celkem jsem zvědavý jestli to má regulaci předstihu

Ještě se chystám pořádně to zkouknout osciloskopem, vyzkoušet jinou cívku, změřit tlak benzínu, zkontrolovat vstřikovač a případně ho vyčistit, budu muset zbastlit nějaký forichtung na spínaní vstřiku abych ho mohl proplachovat v ultrazvuku

A když to nezabere vyhodím cele EFI a dám tam karburátor, jinak moto má najeto 2000 a já ji mám chvílí takže jak se to chovalo od novoty nevím



Ty vůle ventilů jsou nějak mimo, to se divím, že ti to takhle funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál Suzuki TU-250 / Yuki 250 EFI. Yuki SM 250 EFI xseries60 3 26.2.2017 v 00:37 Dady


TOPlist