Co jsem udělal špatně?
Olej motrex cross power 10W40, filtry K&N, vše děláno s láskou. Jediné co jsem podcenil bylo těsnění k filtru v motoru, neměl jsem nové, majitel přede mnou tam dal pastu (dle mě největší píčovina, jelikož když se přimáčkne tvoří přesahy a když se uvnitř u filtru přesah utrhne může ucpat mazací kanál a je vymalováno). Rozhodl jsem se to tedy celé očistit a vystřihl jsem si nové těsnění. Bohužel těsnící papír z kterého jsem stříhal byl již starší a netěsnil tak dobře a trošku to mokvalo (nic velkého) - plánoval jsem ihned zakoupit orig těsnění z partsdeport a v týdnu ho vyměnit. Bohužel jsem se potřeboval s motorkou přesunout a stalo se co se stalo.
Je možné, že kvůli tomu menšímu mokvání a úniku oleje mohlo dojít k nějaké ztrátě tlaku ve vedení mazání a tím nedostatečnému mazání motoru? Olej jsem i po kousnutí kontroloval a byl u horní rysky.
Ještě dotaz - u motorového filtru je šroub s dvěma hadicemi, který odvádí olej od filtru jednou hadicí do rámu a druhou na píst. Je potřeba dodržet nějaké natočení tohoto šroubu? Nevšiml jsem si žádné rysky nebo ukazatele, možná jsem udělal chybu tam.
Další věc, kam teď s tím? Znáte někdo nějaký dobrý servis nebo motoráře u Plzně nebo Plzeň sever na opravu moto? Úplně nejlepší, ale nereálný, by byl někdo s kým bych mohl na motoru spolupracovat/očumovat, abych se starání ohledně 4t naučil - vždy jsem jezdil pouze 2t. Nemyslím si že jsem dřevo, ale zaprvé by mi to poprvé trvalo asi extrémně dlouho dle návodů a sezóna začíná a zadruhé se to nechci učit stylem jo tady jsem to posral bude mě to stát dalších 30 kulíků - příště už tu chybu neudělám a ve výsledku tam zahučím za 60-100 kulíků.
Díky všem.
Jediny co me napada LC4 ma dole vedle sroubu na vypousteni oleje tusim imbus sroub nad kterym je perko a kulicka, slouzi to jako pretlakovej ventil na mazani smerem nahoru, kdyz je vysokej tlak oleje odtlaci to pruzinu a zbytek jde dolu do vany.
Bejt tebou zjistuju kde se to zadrelo , paklize se to zadrelo. Protoze imho pokud by ti to mazalo malo tak ti bude spis obyvat vykon nez ze se to zasekne .
Jde radit ?
Kdyz tam das neutral jde otocit setrvakem ?
Jinak na ND na motor zkus uzivatele bedlu (v profilu ma telefon) ma spoustu dilu na KTM.
Výkon taky neklesal a cestou jsem sledoval teplotu kdyby něco tak by to mohlo být vidět. A měl jsem 3-4 čárky což je normál.
Řadit jde bez problémů. Jak se kousla a blokla kolo jsem ihned hmatnul po spojce a v klidu zastavil. Vyřadil bez problému a odtáhl ji na parkoviště poblíž.
Motorka netoci ani na startér ani na nakopavacku.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 640 LC4 SM - help kousnutá
1 reakcí na tento příspěvek KTM 640 LC4 SM - help kousnutá
byla funkční?po zapnutí klíčku svítila po nastartování zhasla?
v popisu jak jsi to udělal nevidím chybu,ale někdy chyba asi bude,protože motor se jen tak sám od sebe nekousne...
chce to rozebrat,možná to není zadřené,ale třeba se utrhnul ,nebo skočil rozvoďák,upadl ventil a pod....... a s mazáním to nemá nic společného.
Dolph-cz píše: kontrolku mazání to má ne?
byla funkční?po zapnutí klíčku svítila po nastartování zhasla?
v popisu jak jsi to udělal nevidím chybu,ale někdy chyba asi bude,protože motor se jen tak sám od sebe nekousne...
chce to rozebrat,možná to není zadřené,ale třeba se utrhnul ,nebo skočil rozvoďák,upadl ventil a pod....... a s mazáním to nemá nic společného.
Nema.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 14 | 19.2.2024 v 20:23 Jirka-ZXR |
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto | Soliš1 | 2 | 3.1.2024 v 21:04 combust |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto ... KTM 640 LC4 Supermoto | Dolf0123 | 16 | 24.4.2022 v 07:53 krokoš |